XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
uciekajace styki w prawym xenonie?
#1
Napisano 18:43, 13.12.2010
Mam problem z prawym xenonie tzn. Pare dni temu zauwazylem ze nie swieci.Pomyslalem ze żarnik padl wiec zakupilem dwa nowe d2s. Kiedy nowa zarowka nie dzialala pomyslalem o przetwornicy sprawdzilem stary żarnik w lewej lampie i jest ok. Zmontowalem wszsytko tak jak bylo dla pewnosci i pojechalem oddac żrówki. Kiedy jechalem z nastawieniem na zakup przetwornicy zauwazylem podczas jazdy ze prawa lampa zaczela swiecic... Zadowolony ze jest juz dobrze wrocilem do domu, otwieram brame i co..znowu nie swieci... I tu moje pytanie czy ktos juz mial cos podobnego? Stawiam na styki tylko jak sie dobrać do wszsytkich...?Trzeba cala lampe wyjmowac czy da rade to posprawdzac od góry?
Pozdro.
#2
Napisano 19:44, 13.12.2010
#3
Napisano 20:29, 13.12.2010
#4
Napisano 08:08, 14.12.2010
żeby sprawdzić przetwornicę czy działa musi być obciążenie na końcu najlepiej zbliżone do oryginalnego czyli palnik, a po drugie tam na wyjściu przetwornicy nie ma 12 V tylko jak się nie mylę kilkaset woltów. Jak mnie pamięć nie myli jeśli raz świeci a raz nie, to za tydzień padnie Ci palnik. Zamień miejscami palniki i będziesz miał pewnośćno tylko czy da rade jakos sprawdzic fazerem czy innym miernikiem czy jest napiecie?
#5
Napisano 10:35, 14.12.2010
#6
Napisano 11:16, 14.12.2010
#7
Napisano 15:56, 14.12.2010
#8
Napisano 17:40, 14.12.2010
#9
Napisano 00:57, 22.12.2010
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:40, 23.12.2010
Musisz odgiąć obudowę przetwornicy (niestety nie jest skręcana) jak odkręcisz przetwornicę od lampy będziesz wiedział o co chodzi.Jak otworzysz obudowę przetwornicy to WD40 lub podobny może być preparat Kontakt do połączeń elektrycznych i stara szczoteczka do zębów. U mnie pływała woda z rdzą (masakra) dziwię się do tej pory że elektronika mogła działać pływając w wodzie. Jeżeli jest czysto lutownica i lutujemy płytkę.Można poprawić luty lutownicą gazową daje gorące powietrze, jak już to zrobisz to jeszcze na warsztacie podłącz kabel między przetwornicą a palnikiem a potem zasilanie 12V do przetwornicy nie pomyl + z "-" bo ją uszkodzisz. Sprawdzisz to w kostce w samochodzie miernikiem lub jak złożysz przetwornicę to na obudowie jest "-" jak działa to składaj i uszczelnij wieko przetwornicy silikonem. Ja próbowałem przeginać płytkę gdy próbowałem czy działa ale trzeba uważać na wysokie napięcie jakie idzie na palnik. Sprawdzałem również drugą na wszelki wypadek jak już miałem zdjęty zderzak ale w drugiej było czyściutko, powodzenia Xenony u mnie działają bez zastrzeżeń
[ Dodano: 2010-12-23, 22:42 ]
Przetwornica po stronie pasażera jest bardziej narażona na wodę i wilgoć przez kałuże na naszych idealnych drogach.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych