XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wycieraczki - awaria
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:45, 08.01.2009
Moje wycieraczki, jak już wspominałem w innym wątku, dziwnie się zachowują. Mam wersję przełącznika bez regulacji częstotliwości. Na ustawieniu ciągłej pracy i szybkiej ciągłej chodzą bez problemu, natomiast nie działają na ustawieniu INT (interwałowym). Zadziałały tylko parę razy, np. po umyciu samochodu, albo po całonocnym postoju, kiedy zostawiłem samochód na ustawieniu INT, a potem rano jak przekręciłem klucz, to zaszczyciły mnie jednym machnięciem. Nie działają też w czasie spryskiwania szyby.
Moje pytanie w związku z tym: gdzie mam szukać przyczyny - przełącznik zintegrowany czy raczej jakieś czujniki, przekaźniki, moduły itp? Miał ktoś już podobny problem?
#2
Napisano 19:55, 08.01.2009
Powodzenia i daj znać co i jak
P.S. Spróbuj jeszcze jak tamto nie pomoże - wymontuj cały moduł (silnik i elektronika), przeczyść styki przekaźnika oraz usuń smar i zabrudzenia na krzywkach
U mojego koleżki pomogło, tyle, że on miał taki przypadek na I biegu dmuchawy
Mam nadzieję, że udało mi się choć troszkę ci pomóc
#3
Napisano 23:25, 10.01.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:06, 11.01.2009
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 02:24, 11.03.2010
POZDRO
#6
Napisano 17:27, 12.03.2010
Ja bym obstawial przekaznik. Posluchaj czy dziala (cyka)
Mam taki sam problem w crx-ie
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:54, 14.03.2010
Na stalych wracaja na swoje mijesce wlasnie a nie slychac zeby cos cykalo gdzie dokladnie jest ten przekaznik? kupie i wymieniea po wylaczniu stalych wracaja na swoje miejsce czy zatrzymuja sie gdzie popadnie
Ja bym obstawial przekaznik. Posluchaj czy dziala (cyka)
Mam taki sam problem w crx-ie
POZDRO
#8
Napisano 09:14, 15.03.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:35, 15.03.2010
POZDRO