XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
obroty wariuja
#1
Napisano 21:08, 10.12.2010
#2
Napisano 09:00, 11.12.2010
#3
Napisano 09:02, 11.12.2010
Kolego ARCZI2005, w jakim fordzie, bo z tego co mi wiadomo, to tylko czujnik położenia przepustnicy jest a nie sterowania przepustnicą.
krzysio666, na początek sprawdź czy Ci się linka nie przycina. Odpal auto i jak będzie na tych 4000obr, to złap za linkę przy przepustnicy i spróbuj ją wyciągnąć - cofnąć.
#4
Napisano 13:42, 11.12.2010
#5
Napisano 13:48, 11.12.2010
#6
Napisano 14:37, 11.12.2010
#7
Napisano 14:53, 11.12.2010
#8
Napisano 15:12, 11.12.2010
#9
Napisano 18:06, 11.12.2010
Po odpięciu linki próbowałeś nią ruszać i nic się nie chciało ruszyć?
Najlepiej sprawdzać w dwie osoby. Jedna naciska na gaz, a druga trzyma linkę. Pierwsza osoba puszcza gaz, druga cięgnie linkę.
Można też odpiąć linkę i odpalić. Jeśli utrzymuje normalne obroty i przy dodawaniu gazu wraca na wolne obroty to masz rozwiązanie.
Można spróbować posmarować, ale wątpię żeby linka się do czegoś jeszcze nadawała. Prawdopodobnie strzelił gdzieś jeden z drucików.
#10
Napisano 19:51, 11.12.2010
#11
Napisano 08:14, 13.12.2010
#12
Napisano 08:47, 13.12.2010
Odepnij linkę przy przepustnicy i odpal. Jeśli obroty będą dalej wysokie to nie będzie wina linki.
#13
Napisano 20:01, 13.12.2010
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#14
Napisano 20:43, 13.12.2010
#15
Napisano 21:03, 13.12.2010
Pierwsza sprawa - czy masz dostęp do garażu. Bo bez garażu będzie ciężko.
Jeśli masz tak jak u mnie, to na pedale jest podobna końcówka zarobiona jak przy przepustnicy.
czyli trzeba wyciągnąć linkę razem z pancerzem. Najpierw spróbuj dostać nową linkę. Wtedy zobaczysz dokładnie na czym polega wymiana.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych