XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Hamulce w 2.2ctdi tourer
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:48, 10.12.2010
Im wiecej czytam, tym mniej wiem. Z mechanika takze nie mam zbyt wiele, wiec prosilbym o porade w moim konkretnym przypadku
Diesel, kombi, 2004, wersja angielska, przebieg 200k - kupilem uzywane auto, hamulce byly w nienajlepszym stanie wiec wymienilem tarcze i klocki przod i tyl. Nie byly zakladane w ASO lecz u mojego mechanika, kilka miesiecy temu.
po kilkudniowym postoju tylne prawe kolo zaczelo sie blokowac - tarcie, grzanie i zapach spalenizny przy dluzszej jezdzie. Pojechalem do mechanika, ktory sprawdzil, ze tloczek wkreca sie ok wiec przeczyscil krawedzie klockow ale generalnie zdziwil sie, ze podobna sytuacja miala miejsce. Sprawdzil zacisk recznego i powiedzial, ze moze zaciagnal sie jeden zabek za dalego i blokuje. Wyregulowal, skrecil z powrotem - jezdzic.
Od tego czasu, nawet jesli nie uzywam recznego, czuje ze kolo czasem blokuje, bardziej lub mniej, czasem wcale.
Czytalem w dziale, ze generalnie problem jest powszechny i pomaga wymiana przewodow hamulcowych na w metalowym oplocie. Czy jednak moj przypadek tego wymaga czy moze zaczac od czegos zgola innego?
Dzieki za pomoc
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:37, 10.12.2010
Czy słychać jakiś szum z tego koła podczas jazdy
Gdy problem pojawil sie pierwszy raz (dosc mocne grzanie i blokowanie kola), slychac bylo pisk / szum. Obecnie problem jest sporo mniejszy, ale tez jezdze z zamknietymi oknami (zimno jakos).
Zwroce dzis uwage, ale raczej szumu nie ma.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:29, 10.12.2010
O ile pamietam, to po zdjeciu zacisku kolo obracalo sie swobodnie. Mysle, ze gdyby to bylo lozysko i bylyby luzy to mechanik poinformowalby mnie przy kontroli a nawet wczesniej przy zmianie tarcz.
Tak czy inaczej, bede niedlugo zmienial kola to podniose i sprawdze luzy.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:37, 10.01.2011
Wydaje sie, ze reczny dziala bez zarzutu - lapie na 3-5 zabek, juz nie pamietam, puszcza tez dobrze.
Zacisk na razie nie byl rozbierany - nie jest to czynnosc ktora moge wykonac sam, biorac pod uwage moje umiejetnosci jak i brak garazu.
Mam jeszcze pytanie odnosnie grzania sie kol - tyl jest cieply / goracy, przy czym najbardziej grzeje sie tylne prawe kolo (najbardziej oddalone w wersji angielskiej?), lewe jest tez cieple ale nie tak bardzo.
Czy zatem winne sa zaciski?
Prosze o potwierdzenie zanim wpedze sie w koszta (prawdopodobnie bede musial kupic uzywane zaciski, gdyz nie znalazlem jeszcze mechanika ktory moglby moje naprawic / rozkrecic).
Pozdrawiam i dzieki za porade,
#5
Napisano 19:07, 10.01.2011
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych