Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Stag 300+ czy Premium??


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:46, 09.12.2010

Witam. Bede na dniach zakładał instalacje do Hondy Accord Executive 2003 2.4 190km.
Mechanik proponuje Stag 300+ za 2200-2300, lub Stag Premium za 2600-2700.
Jakie jest wasze zdanie?jest sens dopłacc?Czym one się różnią?
Z góry dziękuje za cenne wskazówki.
Pzdr
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:07, 09.12.2010

Takie jak u mnie w podpisie.
  • 0

#3 muloj

muloj
  • Klubowicz
  • 293 postów
  • Skąd:Bieszczady
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU 2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:18, 09.12.2010

Glinuś czemu odradzasz premium, ma więcej funkcji i jest lepszy.
  • 0

Tomek
zawsze czarna perła  Hania CG9>CL7>CU2  2.4 i-VTEC


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:26, 09.12.2010

Tzn. jakie funkcje?Funkcje obsługi dla mechaników, mam na myśli co mam z tego że dopłace te kilka stów?
  • 0

#5 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:36, 09.12.2010

Chyba jednak opłaca się dołożyć te pare stówek, szczególnie ze dobrego gazownika to ze świecą szukać
http://www.ac.com.pl...tag-300-premium
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:46, 09.12.2010

Stag 300+posiada opcję dodatkowej ręcznej korekty parametrów pracy, w zależności od temperatury wtryskiwanego gazu oraz możliwość podgrzewania wtryskiwaczy gazowych,a premium no cóż nie zawsze te elektroniczne i samoczynnie ustawiające się parametry się sprawdzają.Powiem na koniec tak można mieć 300+,być zadowolonym i przyoszczędzić nie tracąc nic na jakości instalacji.
  • 0

#7 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:50, 09.12.2010

stag premium, to chwyt marketingowy i nie warto dopłacać. "Zwykłe" stagi radzą sobie bardzo dobrze.

Mechanik proponuje Stag 300+ za 2200-2300

:shock: To on chyba dopłaca do tego. Za takie pieniądze instalacja do V6? Nigdy w życiu! Na 100% procent będą waldemary i zavoli.

Ty lepiej chłopie podaj w jakim rejonie chcesz zakładać tą instalację, to poszukamy dobrego zakładu. Poza tym nastawiaj się, że wydasz 3000zł. Za takie pieniądze jak podałeś, to tylko Drut Team montuje.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:57, 09.12.2010

nie do v6. Mam 2.4 ivtec 190koni z 2003. Miasto Włocławek.W moim ostatnim samochodzie często mi falowały obroty albo samochód gasł szczególnie jak na luzie dodawałem gazu, teraz montuje w hondzie i chiałbym żeby śmigało porządnie a więc bede wdzieczny za pomoc.
O jakie podzespoły mam się go spytac żeby wyczuc co on mi tam wstawia?
Wtryskiwacze Valteka są dobre?
Albo może powiedzcie mi jaki zestaw podzespołów bedzie najlepszy a ja się go spytam ile bedzie to kosztowało i zobaczymy
Dzięki za pomoc
  • 0

#9 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:03, 09.12.2010

O jakie podzespoły mam się go spytac żeby wyczuc co on mi tam wstawia?

http://www.accordklubpolska.pl/viewtopic.php?t=2979
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:11, 09.12.2010

no to w sumie cena nie odbiega od mojej raptem 100zł różnicy.

[ Dodano: 2010-12-11, 14:18 ]
rozmawiałem z mechanikiem i niestety sprawa się kąplikuje. A więc gas ma byc instalowany na niemcy a oni nie dopuszczają samowolki jeśli chodzi o dobór podzespołów. Narzucają wtryski i reduktory. W ten sposób niemoge wstawic reduktora IG do 200koni bo ma inne numery homologacji które są niedopuszczane i musze wstawic 2 reduktory Zavoli obydwa do 150koni,
(ich numery homologacji są dopuszcone ) muszą byc dwa żeby dawały rade bo auto ma 190koni a jeden jest do 150.
Plus jest podobno taki że reduktory nie bedą się meczyc ale za to troche drożej. Podobna sprawa jest ze wtryskiem Matrix nie wchodzi w grę , za to dostane Rail , nie znam tej firmy.

A więc zestaw wygląda następująco :
Stag 300+
Rail
Zavoli
Cena 2,5tys.
Co sądzicie?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq