Skocz do zawartości


RODO w HAKP

wymiana silnika accord


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
150 odpowiedzi w tym temacie

#31 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:12, 09.12.2010

Grzegorz1982 jakbyś dorwał w dobrej cenie sam kompletny silnik H22A5 185KM czyli już OBD2 (ok.2,5 kpln + przekładka z rozrządem itp.ok 2 kpln) to w rozsądnych pieniądzach będziesz miał naprawdę żwawe auto (DOHC VTEC dużo lepiej ciągnie od zwykłego VTEC'a)

A jeżeli do tego jesteś posiadaczem krótkiej skrzyni U2L4 to wogóle możesz sobie odpuścić rozważania czy dokupić jeszcze skrzynię biegów od Preludy ...
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#32 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:48, 09.12.2010

A jeżeli do tego jesteś posiadaczem krótkiej skrzyni U2L4 to wogóle możesz sobie odpuścić rozważania czy dokupić jeszcze skrzynię biegów od Preludy ...


Ja mam takową skrzynie biegów do sprzedania... i to w stanie igła z 2001 roku... jak ktos chętny niech wali do mnie :D
  • 0

#33 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:10, 09.12.2010

Lepiej przecież zmienić auto

To akurat nie wchodzi w grę,

A jeżeli do tego jesteś posiadaczem krótkiej skrzyni U2L4 to wogóle możesz sobie odpuścić rozważania czy dokupić jeszcze skrzynię biegów od Preludy ...

Trochę nie rozumie, to jak jest krotka skrzynia to źle czy dobrze ?

Czy ktoś próbował w ogóle założyć głowice DOHC do F18Bx ?
  • 0

#34 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:15, 09.12.2010

grzegorz1982, krotka skrzynia powoduje lepsze osiagi, silnik sie szybciej wkreca na obroty bo ma krotsze przelozenia, do tego moment obrotowy wzrasta. np teraz masz 1 bieg 60, drugi 105, trzeci 150 a na krotkiej mialbys powiedzmy 1bieg 40, drugi 80, trzeci 120 a 5 taki sam wiec na autostradzie bez roznicy a przyspieszenie w miescie o wiele lepsze.
  • 0

#35 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:26, 09.12.2010

blackfly, ale krótsza skrzynia powoduje też większe zużycie paliwa....bo dłużej jeździsz na VTEC'u ;-) kwestią najważniejszą jest tutaj pytanie, gdzie się jeździ najwięcej...jak po mieście - spoko...Ale jak się jeździ w trasy, to krótka skrzynia to lipa straszna...
  • 0

#36 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:29, 09.12.2010

blackfly, to czemu Pejot napisał

to wogóle możesz sobie odpuścić

nie kumam tego albo źle coś zrozumiałem ?
  • 0

#37 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:31, 09.12.2010

raczej chodziło o to, że możesz sobie odpuścić konieczność wymiany skrzyni, bo Twoja będzie wystarczająca ;-) i tym samym zaoszczędzić trochę grosza...
  • 0

#38 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:35, 09.12.2010

grzegorz1982, dokladnie jak tarjei86 pisze:)

nie wiem dokladnie jak to wyglada w hondzie ale podejrzewam ze skrzynia jest tak zestopniowana ze ostatnie biegi sa takie same przec co lepiej przyspiesza na poczatku ale pozniej jest nieco slabszy na 4 i 5 o sa dluzsze nieco. ja mialem taka skrzynie w hyundaiu i30 i pomimo pojemnosci 1.4 wrazenia byly prawie jak w accordzie bo pierwsze 3 biegi byly bardzo krotkie moze i sie mniej przyjemnie tym jezdzilo na codzien ale przez to byl zwinniejszy. zreszta cooper tez mial bardzo rkotkie biegi co przy 175km dawalo naprawde duza frajde
  • 0

#39 grzegorz1982

grzegorz1982
  • Forumowicz
  • 935 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:48, 09.12.2010

To kwestia skrzyni jasna.
A co z kwestią, czy ktoś próbował w ogóle założyć głowice DOHC do F18Bx np. z serii H albo F20B itp.
  • 0

#40 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 14:49, 09.12.2010

grzegorz1982, moim zdaniem to nie wyjdzie....ale polecam uderzyć w tej sprawie do 2 osób które będą w stanie coś Ci powiedzieć na ten temat: Romi i pentaq

Można pobawić się z F23 i zrobić Franka...ale wątpię aby udało się coś zrobić z F18

http://www.honda-tec...d.php?t=1046336
  • 0

#41 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:58, 09.12.2010

grzegorz1982, daj sobie spokoj z F20 po prostu szkoda kasy. lepiej zostaw F18, zmien dolot i wydech same efekty dzwiekowe dodaja z 15km odczuwalnej mocy:) glosniej = szybciej:D niestety tak juz mamy. dla przykladu jezdzilem cr-z ktory jest wolniejszy od mojego a wydawalo mi sie ze to zapieprza jak oszalale, pozniej wsiadlem do accorda to zlapala mnie odcinka bo wydawalo mi sie ze mam dopiero ze 4krpm:) tak bylo cicho i tak szybko skonczyl sie 2 bieg.

jak chcesz zmieniac silnik to pomysl nad h22 albo badz pierwzy i wloz K-serie.

a wlasnie teraz tak mysle jak to jest z silnikami B16 i B18? przeciez jezeli do civicow da sie upchnac h22 to moze i B18 by sie dalo do takiego acco?
  • 0

#42 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:02, 09.12.2010

a wlasnie teraz tak mysle jak to jest z silnikami B16 i B18? przeciez jezeli do civicow da sie upchnac h22 to moze i B18 by sie dalo do takiego acco?


B18 nie ma momentu...ma moc...ale moment baaaaardzo kiepski...przy takiej krowie jak Accord - zupełnie pozbawione sensu.
  • 0

#43 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:05, 09.12.2010

ale ma mniej momentu niz standardowy 1.8? zreszta ja bym zaczal od odchudzenia samochodu. jak wywali z niego 150kg co mysle ze jest calkiem realne to bedzie mial znacznie szybciej:)
  • 0

#44 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:07, 09.12.2010

ale sobie gdybamy, u lala. To może kolega pomyśli o serii D z turbo. Chłopaki z civiców już to rozpracowali. D seria wchodzi do accorda.
Graty tanie jak to do cifa i z 250KM powinno się dać zrobić.

A jak tak wachlujemy literkami, to może niech zamiast K włoży F,
F20C.

Będzie pan zadowolony. :mrgreen:

grzegorz1982, w ogóle to ile masz siana/mamony/kasy na zabawy z autem?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#45 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:10, 09.12.2010

ale ma mniej momentu niz standardowy 1.8


Ma podobnie, coś między 170-180Nm, a to nie ma sensu w Accordzie...skoro z F18 jest jak muł....to co będzie przy wyżyłowanym B18?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq