XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wolne obroty?
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:04, 29.11.2010
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:20, 30.11.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:06, 01.12.2010
a silniczek krowkowy? gdyby był walnięty to na ciepłym by też szwankował?
dodam ze jak odpale to muszę trzymać na obrotach bo momentalnie gaśnie.
#4
Napisano 20:15, 01.12.2010
MatrixXXL, masz nieszczelność w układzie dolotowym lub zapowietrzony układ chłodzenia lub zaciął się zawór powietrza wolnych obrotów. Obroty nie falują? Masz pewność, że nie zalewa ci silnika gazem?
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 20:45, 01.12.2010
Do zobaczenia na trasie.
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:25, 02.12.2010
Ludzie co wy z tym silniczkiem krokowy? Pokażcie mi w końcu gdzie on jest bo normalnie chyba zgłupiałem.
MatrixXXL, masz nieszczelność w układzie dolotowym lub zapowietrzony układ chłodzenia lub zaciął się zawór powietrza wolnych obrotów. Obroty nie falują? Masz pewność, że nie zalewa ci silnika gazem?
Jak się nagrzeje silnik to obroty są w normie, na zimnym nie da się sprawdzić bo od razu gaśnie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych