XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
accord 2.0ies olej
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:07, 05.01.2009
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:13, 05.01.2009
2. jaki masz przebieg (choćby teoretyczny podaj)?
3. co to znaczy przekulałem? (jeździłeś jak emeryt czy jak Kubica)?
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:16, 05.01.2009
#4
Napisano 22:42, 05.01.2009
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:53, 05.01.2009
a jesteś pewny że ten Shell jest oryginalny a nie jakaś podróba?
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:40, 06.01.2009
#7
Napisano 15:49, 06.01.2009
Ja dolałem na 7tys km jakieś 0,5l a jakbym jeździł zawsze spokojnie to pewnie wcale bym nic nie dolał.
Dwie opcje,albo masz uszczelniacze zaworowe do wymiany,albo pierścienie do wymiany.
Sprawdzałeś kompresje na cylindrach? Może warto.
Taki prosty test rozgrzej silnik i niech popracuje z 10minut na jałowym i potem depnij ostro na gaz, jak z wydechu poleci chmura niebieskiego dymu to uszczelniacze do roboty.
Na pracującym silniku wyjmim bagnet olejowy i zobaczy czy stamtąd nie wydobywają się opary oleju- jeśli tak to pewnie pierścionki już siadły.
Tak czy inaczej jak silnik dobrze pracuje i odpala to szkoda kasy na remont,albo na zmiane silnika, bardziej opłaca się dolewać olej,albo sprzedać
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:15, 06.01.2009
#9
Napisano 19:37, 06.01.2009
#10
Napisano 10:49, 14.03.2009
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#11
Napisano 19:31, 11.04.2009
Miałem identycznie jak kupiłem auto, ale dowiedziałem sie /zorientowałem juz po zakupie, okazało sie że dwa pierścienie zapieczone i jeden pęknięty, wymieniłem od razu uszczelniacze zaworowe i jest ok
Kolego czy oprócz wymiany pierścieni i uszczelniaczy coś jeszcze robiłeś (np. przy tłokach lub cylindrach)? Pytam bo czeka mnie to samo.