Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Po nocy odpala i zaraz gaśnie i tak kilka razy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:51, 28.11.2010

Witam,
mam problem z moim Accordzikiem, niestety głowie sie juz troche czasu z tym a nic nie dało efektów więc postanowiłem napisać na forum.
Accord CC9 94r, 2,0 131kM, benzyna + gaz
Objawy - dotyczą pracy na benzynie: na zimnym po nocy, odpala i zaraz gaśnie i tak ze 3-4 razy, niezależnie czy dodam gazu czy nie [moge nawet na 3tys wkrecic a i tak zaraz zgaśnie]. Na zimnym przy szybszym dodaniu gazu ponizej 2000obr potrafi go zdusić i zgaśnie. Drugi objaw taki, że jak wkręce go podczas jazdy powyzej 5tys [oczywiście na cieplym silniku] to dostaje jakby hamulec, na gazie tego nie ma więc to jest coś związane zapewne z tą usterką. Z uwagi na to, że na gazie pracuje jak złoto odrzucam sprawy związane z zapłonem, raczej drąże układ paliwowy.
Do tej pory sprawdziłem/wymieniłem
-kompresje [2x12,5 i 2x13]
-wymieniłem filtr paliwa,świece, przewody WN, był koniec rozrzadu juz wiec i tu komplet cały nowy jest, olej, filtr tez nowe ale to juz raczej niewiele do rzeczy ma, ustawione zawory przy okazji rozrządu
-sprobowałem dać do paliwa tego srodka czyszczacego uklady paliwowe
-komp nie sygnalizuje błędu [a kontrolka na pewno działa bo jak krokowiec sie zawieszał to był bład]
-pompa paliwa chodzi, słychać, po wymianie filtra paliwa szybko go nabiła [zapalil na strzał] więc raczej bym odrzucił
-kolor świec w normie
I tu sie zastanawiam w co dalej celować, szczególnie uwzgledniając ten spadek mocy powyzej 5000. Mój ostatni typ to regulator ciśnienia paliwa, takie mam odczucie ze takie objawy moglby właśnie dawac regulator [puszcza paliwo bez cisnienia i wtryski dostają za mało] ale pewnosci nie mam stąd ten temat. Podpowiedzcie przy okazji czy regulator od Civic ma szanse podpasować bo jesli tak to moge miec od kumpla na test za darmoche.
Z góry dzieki za pomoc
  • 0

#2 Roman Czyżak

Roman Czyżak
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Nakło nad Notecią
  • Silnik:2,0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:31, 29.11.2010

Czy problem ten wystąpił bezpośrednio po zainstalowaniu LPG, jeżeli tak to udaj się do instalatora.
Podobny problem miałem w Nissanie gość częściowo zatkał dopływ powietrza. Na gazie chodził OK, a na benzynie brakowało mocy i silnik gasł.
R.Cz.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:20, 29.11.2010

Raczej to bym odrzucil bo na rozgrzanym silniku w tych niskich partiach na benzynie pracuje dobrze, problem pojawia sie tylko po dluższym postoju, np noc. Jesli bylby to problem z przysłonięciem dolotu to powinien sie raczej pojawiać niezależnie od temperatury silnika, tak mi mowi logika moja. Chyba, że coś źle myśle
LPG jest odkad mam auto
  • 0

#4 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:28, 30.11.2010

Hmmm do głowy przychodzi mi przekaźnik pompy paliwa. Spróbuj poprawić w nim lutowania, może pomoże.
W manualu będzie nazwany "przekaźnik główny PGM-FI" a na nim będzie napisane main realy.
Drugą przyczyną mogą być wtryski, można sprubować je przepalić a jak nie to wymiana.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#5 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 08:09, 30.11.2010

Ja obstawiam instalację lpg. zakręć zawór na butli i wypal gaz. Sprawdź po nocy czy jest zmiana.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:53, 01.12.2010

Na czym polega przepalanie wtryskow? Nie znam operacji zupelnie
Co do parownika - sprobuje odlaczyc w ogole parownik od dolotu po nocy i odpale na benzynie, to wykluczy ewentualnie elektrozawor, to samo mi kolega jeden podpowiadal wiec trzeba sprawdzic. Tylko wiadomo, w tygoniu nie ma kiedy grzebac przy aucie
  • 0

#7 Salvius

Salvius
  • Forumowicz
  • 306 postów
  • Skąd:DW/DL
  • Silnik:1,8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:14, 01.12.2010

Na czym polega przepalanie wtryskow? Nie znam operacji zupelnie
Co do parownika - sprobuje odlaczyc w ogole parownik od dolotu po nocy i odpale na benzynie, to wykluczy ewentualnie elektrozawor, to samo mi kolega jeden podpowiadal wiec trzeba sprawdzic. Tylko wiadomo, w tygoniu nie ma kiedy grzebac przy aucie


Miałem podobny problem w poprzednim aucie. Okazało się,że puszczał elektrozawór przy reduktorze. Tam jest taka mała gumka,która jest na rdzeniu i powoduje zamkniecie wlotu gazu. Nie wiem czy w twoim reduktorze można to wymienić tzn, czy są części zamienne, bo ja musiałem wymienić cały reduktor, ale był już czas na niego z powodu też i wieku.
  • 0
Landi Renzo Omegas
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.

#8 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:02, 02.12.2010

Na czym polega przepalanie wtryskow? Nie znam operacji zupelnie


Bo to żadna opercaja ;-) Powinienem wsiąść to w cudzysłów :-P
Trzeba porostu przegonić autko na wysokich obrotach przez dłuższą chwile.
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#9 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • Skąd:wpi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:17, 02.12.2010

Sprawdź najpierw przekaźnik pompy paliwa, nieśli nie pomoże to pompa paliwa- do sprawdzenia ciśnienie.
U mnie właśnie w V takie same objawy miałem i pompa nie dawała ciśnienia
  • 0

Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC


#10 pawle520

pawle520
  • Forumowicz
  • 51 postów
  • Skąd:kutno obidówek
  • Silnik:2,0
  • Wersja:cc7
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:43, 04.12.2010

Przegonić auto ,może coś z tzw. pracą na ssaniu. Jeśli rzadko jeżdzisz na benzynie to warto przeczyścić przepustnicę bo i z gazu potrafi nawalić się kupę zanieczyszczeń tym bardziej gdy jest 2 gen gazu ,tak myslę że taką posiadasz
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq