XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Po nocy odpala i zaraz gaśnie i tak kilka razy
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:51, 28.11.2010
mam problem z moim Accordzikiem, niestety głowie sie juz troche czasu z tym a nic nie dało efektów więc postanowiłem napisać na forum.
Accord CC9 94r, 2,0 131kM, benzyna + gaz
Objawy - dotyczą pracy na benzynie: na zimnym po nocy, odpala i zaraz gaśnie i tak ze 3-4 razy, niezależnie czy dodam gazu czy nie [moge nawet na 3tys wkrecic a i tak zaraz zgaśnie]. Na zimnym przy szybszym dodaniu gazu ponizej 2000obr potrafi go zdusić i zgaśnie. Drugi objaw taki, że jak wkręce go podczas jazdy powyzej 5tys [oczywiście na cieplym silniku] to dostaje jakby hamulec, na gazie tego nie ma więc to jest coś związane zapewne z tą usterką. Z uwagi na to, że na gazie pracuje jak złoto odrzucam sprawy związane z zapłonem, raczej drąże układ paliwowy.
Do tej pory sprawdziłem/wymieniłem
-kompresje [2x12,5 i 2x13]
-wymieniłem filtr paliwa,świece, przewody WN, był koniec rozrzadu juz wiec i tu komplet cały nowy jest, olej, filtr tez nowe ale to juz raczej niewiele do rzeczy ma, ustawione zawory przy okazji rozrządu
-sprobowałem dać do paliwa tego srodka czyszczacego uklady paliwowe
-komp nie sygnalizuje błędu [a kontrolka na pewno działa bo jak krokowiec sie zawieszał to był bład]
-pompa paliwa chodzi, słychać, po wymianie filtra paliwa szybko go nabiła [zapalil na strzał] więc raczej bym odrzucił
-kolor świec w normie
I tu sie zastanawiam w co dalej celować, szczególnie uwzgledniając ten spadek mocy powyzej 5000. Mój ostatni typ to regulator ciśnienia paliwa, takie mam odczucie ze takie objawy moglby właśnie dawac regulator [puszcza paliwo bez cisnienia i wtryski dostają za mało] ale pewnosci nie mam stąd ten temat. Podpowiedzcie przy okazji czy regulator od Civic ma szanse podpasować bo jesli tak to moge miec od kumpla na test za darmoche.
Z góry dzieki za pomoc
#2
Napisano 19:31, 29.11.2010
Podobny problem miałem w Nissanie gość częściowo zatkał dopływ powietrza. Na gazie chodził OK, a na benzynie brakowało mocy i silnik gasł.
R.Cz.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:20, 29.11.2010
LPG jest odkad mam auto
#4
Napisano 00:28, 30.11.2010
W manualu będzie nazwany "przekaźnik główny PGM-FI" a na nim będzie napisane main realy.
Drugą przyczyną mogą być wtryski, można sprubować je przepalić a jak nie to wymiana.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#5
Napisano 08:09, 30.11.2010
Do zobaczenia na trasie.
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:53, 01.12.2010
Co do parownika - sprobuje odlaczyc w ogole parownik od dolotu po nocy i odpale na benzynie, to wykluczy ewentualnie elektrozawor, to samo mi kolega jeden podpowiadal wiec trzeba sprawdzic. Tylko wiadomo, w tygoniu nie ma kiedy grzebac przy aucie
#7
Napisano 19:14, 01.12.2010
Na czym polega przepalanie wtryskow? Nie znam operacji zupelnie
Co do parownika - sprobuje odlaczyc w ogole parownik od dolotu po nocy i odpale na benzynie, to wykluczy ewentualnie elektrozawor, to samo mi kolega jeden podpowiadal wiec trzeba sprawdzic. Tylko wiadomo, w tygoniu nie ma kiedy grzebac przy aucie
Miałem podobny problem w poprzednim aucie. Okazało się,że puszczał elektrozawór przy reduktorze. Tam jest taka mała gumka,która jest na rdzeniu i powoduje zamkniecie wlotu gazu. Nie wiem czy w twoim reduktorze można to wymienić tzn, czy są części zamienne, bo ja musiałem wymienić cały reduktor, ale był już czas na niego z powodu też i wieku.
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#8
Napisano 00:02, 02.12.2010
Na czym polega przepalanie wtryskow? Nie znam operacji zupelnie
Bo to żadna opercaja Powinienem wsiąść to w cudzysłów
Trzeba porostu przegonić autko na wysokich obrotach przez dłuższą chwile.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#9
Napisano 07:17, 02.12.2010
U mnie właśnie w V takie same objawy miałem i pompa nie dawała ciśnienia
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#10
Napisano 12:43, 04.12.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych