Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Awaria silnika szyby kierowcy - czy ktoś regenerował?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 19:52, 27.11.2010

Silnik odpowiedzialny za podnoszenie szyby kierowcy odmówił posłuszeństwa. Szyba śmiga w dół, ale do góry idzie tylko trochę i to bardzo powoli. Następnie silnik rozłącza i automat opuszcza szybę na dół. Prowadnice przeczyszczone, prąd do silnika dochodzi, ale nie bangla tak jak powinno. Od jakiegoś czasu słyszałem w drzwiach takie pykanie, jakby przekaźnik. Gdy pyknęło to nie można było szyby opuścić (nie reagowała na klawisz), a gdy pyknęło znów, wszystko hulało - oczywiście problem pojawiał się najczyściej, gdy trzeba było kartę do czytnika przyłożyć :k .

Dziś wszystko rozebrałem, nasmarowałem prowadnice, ale nic to nie dało. Rozebrany został silnik i okazało się, że jedna szczotka zmieniła dość mocno kształt i i istnieje podejrzenie, że jest o przyczyna usterki. Niestety szczotki są zamocowane na blaszkach wtapianych w plastik. I tu pojawia się pytanie - czy ktoś z forum regenerował może taki silniczek, dokonywał wymiany szczotek?
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#2 nymo

nymo
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 27.11.2010

oddaj tokarzowi lub ślusarzowi.Sam oddałem i oddał w lepszym stanie niż z fabryki.
  • 0

#3 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:48, 27.11.2010

oddaj tokarzowi lub ślusarzowi.Sam oddałem i oddał w lepszym stanie niż z fabryki.

Ale co? Tokarz, albo ślusarz mi szczotki wstawi? :shock:
W mechanizmie nie ma usterek mechanicznych - ślimak w silniku jest nienaruszony.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#4 nymo

nymo
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:18, 28.11.2010

Niestety szczotki są zamocowane na blaszkach wtapianych w plastik. I tu pojawia się pytanie - czy ktoś z forum regenerował może taki silniczek, dokonywał wymiany szczotek?


Tokarz Ci zdejmie tą szczotkę,kupisz nową i z powrotem Ci ją zamocuje.

Poprzedzając kolejne pytanie..jeśli nie można dostać nowych szczotek,jedź na szrot i kup sam ten siłownik i przełóż.
  • 0

#5 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:30, 28.11.2010

.jeśli nie można dostać nowych szczotek,jedź na szrot i kup sam ten siłownik i przełóż.

nymo - tyle, to już zrobiłem :mrgreen: Zastanawiam się teraz czy stary da się zregenerować i czy ktoś to robił. Stąd moje pytania :)
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq