XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Awaria silnika szyby kierowcy - czy ktoś regenerował?
#1
Napisano 19:52, 27.11.2010
Dziś wszystko rozebrałem, nasmarowałem prowadnice, ale nic to nie dało. Rozebrany został silnik i okazało się, że jedna szczotka zmieniła dość mocno kształt i i istnieje podejrzenie, że jest o przyczyna usterki. Niestety szczotki są zamocowane na blaszkach wtapianych w plastik. I tu pojawia się pytanie - czy ktoś z forum regenerował może taki silniczek, dokonywał wymiany szczotek?
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#2
Napisano 20:17, 27.11.2010
#3
Napisano 20:48, 27.11.2010
Ale co? Tokarz, albo ślusarz mi szczotki wstawi?oddaj tokarzowi lub ślusarzowi.Sam oddałem i oddał w lepszym stanie niż z fabryki.
W mechanizmie nie ma usterek mechanicznych - ślimak w silniku jest nienaruszony.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
#4
Napisano 17:18, 28.11.2010
Niestety szczotki są zamocowane na blaszkach wtapianych w plastik. I tu pojawia się pytanie - czy ktoś z forum regenerował może taki silniczek, dokonywał wymiany szczotek?
Tokarz Ci zdejmie tą szczotkę,kupisz nową i z powrotem Ci ją zamocuje.
Poprzedzając kolejne pytanie..jeśli nie można dostać nowych szczotek,jedź na szrot i kup sam ten siłownik i przełóż.
#5
Napisano 20:30, 28.11.2010
nymo - tyle, to już zrobiłem Zastanawiam się teraz czy stary da się zregenerować i czy ktoś to robił. Stąd moje pytania.jeśli nie można dostać nowych szczotek,jedź na szrot i kup sam ten siłownik i przełóż.
było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych