Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Zaniki Å‚adowania


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 kregoslup

kregoslup
  • Nowy
  • 7 postów
  • SkÄ…d:LBN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:33, 24.11.2010

Witam jest to mój pierwszy temat na tym forum więc pragnę się przywitać. :B
Zostałem w ten weekend szczęśliwym posiadaczem acco, jest to mój pierwszy własny samochód. :lol:

A teraz trochÄ™ o problemie:
Jadąc samochodem zapaliły mi się trzy kontrolki ABS,SRS i bodajże od ręcznego, myślałem że mi zgasł ale silnik pracował nadal po przejechaniu ok 500m wszystkie wskazówki licznika opadły, komputer pokładowy tez przestał działać tylko świeciły się te trzy kontrolki.Zgasiłem światła i wszytko wróciło do normy, przejechałem kilometr bez świateł i cały licznik znów padł.
Po dojechaniu do domu auta już nie mogłem uruchomić, akumulator siadł.W tym momencie objawy wskazywałyby na alternator lub szczotki.
Naładowałem akumulator,podłączyłem,wyjechałem i wszystko wróciło do normy. :-/
Dodam że kontrolka od akumulatora nie zapala się wcale nawet przy zapłonie.
Samochód przed zakupem stał dosyć długo nie odpalany na zewnątrz.
Moje przemyślenie to:
-Pada alternator lub szczotki (ale przy 120k km?)
-zawilgociała instalacja (przejechałem prawie 2tys km i nic się nie działo)
ProszÄ™ o pomoc,opinie.
  • 0

#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • SkÄ…d:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:40, 24.11.2010

zmierz napięcie ładowania to proste jak 2+2 = 5 :mrgreen:
  • 0
F1

#3 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 15:56, 24.11.2010

Zmierz napięcie ładowania jak pisze malin_f1,
Ja obstawiam regulator napięcia.
  • 0

#4 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • SkÄ…d:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 21:25, 24.11.2010

Jadąc samochodem zapaliły mi się trzy kontrolki ABS,SRS i bodajże od ręcznego,

- brak masy, przeczyść wszyskie masy podłączane do karoserii, szukaj przy pompie ABS i przy skrzynce bezpieczników, najlepiej założyć nowe śrubki.

Dodam że kontrolka od akumulatora nie zapala się wcale nawet przy zapłonie.

a tu brakuje któregoś plusa po stacyjce, posprawdzaj wszystkie bezpieczniki a potem kostki.
  • 0

#5 kregoslup

kregoslup
  • Nowy
  • 7 postów
  • SkÄ…d:LBN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:50, 29.11.2010

zmierz napięcie ładowania to proste jak 2+2 = 5
Sprawdziłem (+ do śruby, - do wtyczki) nie wiem czy dobrze to robiłem ale z moim miernikiem nie jestem w stanie zrobić to dokładnie i odczytać dokładnej wartości (wyszło coś 2.0 v ale to nie można nazwa mierzeniem tak jak napisałem)

- brak masy, przeczyść wszystkie masy podłączane do karoserii, szukaj przy pompie ABS i przy skrzynce bezpieczników, najlepiej założyć nowe śrubki.
Znalazłem trzy,wyczyściłem,sprawdziłem bezpieczniki pod maską ale nadal się nie zapala.

Na razie jest wszystko ok, jak coÅ› takiego zdarzy mi siÄ™ drugi raz pojawiÄ™ siÄ™ u elektryka.
  • 0

#6 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 22:12, 29.11.2010

Napięcie ładowania mierzysz na klemach akumulatora.
Ma być po odpaleniu max 14,4V.

Przy alternatorze masz przewody - przeczyść mocowania przewodów przy nim.

Nie wiem jak jest w acco, ale niektóre alternatory wzbudzenie mają po przewodach od kontrolki ładowania.
Spali się żarówka i nie ma ładowania.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq