XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
co lepsze? remont, czy wymiana silnika?
#16
Napisano 21:01, 25.02.2011
A remont panewek, wału, głowicy, niesie za sobą inne koszta dodatkowe. Twój opis świadczy o podszykowaniu silnika tanim kosztem pod sprzedaż. Pożniej dalej mogą się generować koszta, w Angli nie ma takiej ilości magików co u nas w kraju. Mentalność w stosowaniu ceramizerów motodoktorów i innych wynalazków też jest inna
#17
Napisano 00:48, 26.02.2011
To nie nadmierna prędkość zabija... tylko gwałtowna jej utrata...
#18
Napisano 22:01, 26.02.2011
Raczej postawie na remont, ale jeszcze nie w tej chwili. Rozmawiałem z kilkoma osobami i mechanikami i jest duże prawdopodobieństwo, że wystarczy wymienić same panewki i sie jeszcze pojeździ.
Jeżeli nie pije Ci oleju litrami to wystarczy, że zrobisz dół, ale po obróceniu panewki korbowodowej
wał jak i korba mogą wyglądać nieciekawie więc może skończyć się na szlifie wału i zrzucaniu głowicy.
[ Dodano: 2011-02-26, 22:10 ]
Czy warto inwestować w taki silnik? W międzyczasie tutaj na forum znalazłem identyczny silnik z bardzo podobnym przebiegiem, który według właściciela pracuje bez zarzutu. Przebieg 230k km, bierze troche oleju ale w granicach rozsądku, nie ma problemów z uszczelką pod głowicą. SWAP wyniósłby mnie podobnie jak remont starego silnika. Jeśli ktoś miałby jakies konstruktywne opinie to byłbym bardzo wdzięczny.
Stare F22Bx lubią wypić trochę oleju ale często góra 200ml/1000km a to jest nic przy wymianie oleju co 10 tys.km
Stosując zamienniki za 3 tysiące można zrobić generalny remont ze szlifami, nie jest to wcale mała kwota (jednak mając wydać 3 tysiące zł zastanowiłbym się nad swap'em na H22A JDM - za 2,5 tysiąca można kupić kompletny z krótką skrzynią).
Happy Owner Never Drives Anything else.
#19
Napisano 22:30, 10.03.2011
#20
Napisano 22:33, 10.03.2011
#21
Napisano 22:36, 10.03.2011
#22
Napisano 22:43, 10.03.2011
#23
Napisano 22:50, 10.03.2011
kolega wolek ma co jakiś czas acco, uderzaj do niego
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych