Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem z odpalaniem Accorda ictdi 2005


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:38, 19.11.2010

witam wszystich forumowiczow),wiem ze podobne tematy juz byly.lecz kazda sytuacja jest indywidualna-prosze o jakies porady?
Problem jak w temacie daje sie szczegolnie we znaki gdy jest zimno-wystarczy zerowa temperatura i juz jest problem po nagrzaniu dwa razy swiec auto pali-(wydaawac by sie moglo ze swiece do wymiany,lecz tydzien wczesniej utknelem w korku na autostradzie -zgasilem auto,po 5 minutach zapalilem i hania miala problem z rozruchem krecilem motorem z 5 seund i zaskoczyla chwile pozniej zjazd na pobocze i ta sama sytuacja -temperatura byla dodatnia okolo14 stopni,dodam ze na zimnym silniku po nocy lub 2 po odpaleniu.z rury wydechowej wydobywa sie gesty bialy dym czy to normalne?dziekuje za wszelkie porady>

p.s znacie moze jakis dobrych mechanikow w londynie specjalizujacych sie w hondach ktorzy moga rozwiklac moj problem?

pozdrawiam :-)
  • 0

#2 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Morden, Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:138+
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:47, 21.11.2010

Biało/szary dym przy Dieslu świadczy o:
a) Skraplanie i parowanie wody w układzie wydechowym. Jeśli biały dym pojawia się w chłodne dni i znika po rozgrzaniu się silnika to norma.
b) Przedostawanie się wody do oleju / silnika - najczęściej uszczelka pod głowicą. Zobacz jak wygląda korek wlewu oleju, czy nie ma na nim osadu i spawdź zbiorniczek wyrównawczy płynu chłodzącego czy nie ma tem taż jakiegoś osadu.
c) Nie całkowite spalanie podanego paliwa - ustawienia układu wtryskowego, same wtryski.

No cóż moje gdybania.
  • 0
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:10, 05.12.2010

wymienlem olej zalalem pelny syntetyk castrola 0w-30 (zauwazylem znaczna zmiane w pracy silnika -pracuje ciszej-co do oleju przy zlaniu na moje oko bylo jakies 4,5 litra choc na bagnecie pokazywalo pod minimum wymienilem filtra paliwa byl framu teraz tazke jest i przy okazji filtr powietrza .teraz odpala bez zajakniecia choc temperatura byla rowna zero trzeba bedzie poczekac znow na mrozy w londynie i wtedy bede mial pewnosc ze to swiece(swiece nabylem blue print)co sadzicie o nich?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq