Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Elementy Tylnego zawieszenia


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:22, 18.11.2010

No wiec prawdopodobnie zlokalizowalem przyczyne stukania. Myslalem ze to stabilizator tak tlucze ale sprawdzal go jak sie tylko dalo i mowil ze jest sztywny. Dzwiek jest taki jakby mi cos w bagazniku sie tluklo. Luz zostal zlokalizowany tylko na tych wspornikach. Bylem na szarpakach i mech powiedzial ze to tuleje wspornika prostego (nie wiem czy tak to sie zwie ale to te zaznaczone na fotach). I teraz pytanie Moglby ktos mi sprawdzic w ESM jak to sie zwie, numer tych tulei i najlepiej gdzie to znajde. Szukalem na stronie IC ale nic podobnego nie znalazlem. Wszelkie sugestie mile widziane.







Dołączona grafika

Dołączona grafika
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#2 Myers

Myers
  • Forumowicz
  • 48 postów
  • Skąd:Żory
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 18.11.2010

mam to samo wymienilem ten element i stuki nie ustaly ,wimienilem amory sprezyny i dalej to samo ....
a nazywa sie to wahacz wleczony

http://moto.allegro....1286656496.html

http://www.alejasamo...trona lewa.html
  • 0

#3 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:33, 19.11.2010

A samego elementu gumowo metalowego nie da sie kupic?? I jak wyglada ta tuleja w zwrotnicy do ktorej sie go przykreca
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#4 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:21, 19.11.2010

Unies koło na lewarku te z ktorej strony ci puka zlap za kolo najlepiej jak felga aluminiowa u sprubuj uniesc do gory bedzie pracować lekko wbrew pozorom(tak jakbys chciał samochod unieść ale za koło ;-) ) jak bedziesz slyszła stukanie to na 90% wahacz górny
  • 0

#5 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 19.11.2010

ALe mi z tylu stuka nie z przodu Chodzi mi o tyl :-P
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:34, 19.11.2010

logicsys, te tuleje w tym wahaczu są niestety niewymienialne.

Ale jeśli ten luz jest od strony zwrotnicy, to tuleja z którą łączy się ten wahacz jest jak najbardziej do dostania. 30 pln w ASO.


Jeśli jesteś pewny że to ten wahacz, to będę taki miał na sprzedaż na dniach. Używany ale według mnie w bdb stanie. U mnie nie było
żadnych odgłosów z tyłu.

Oddam za parę dych.


aha, we wszystkich wahaczach z tylu tuleje są niewymienne, jedynie w zwrotnicy są dwie wymienne, ta najniżej i ta
najwyżej
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:57, 19.11.2010

Pewny to ja jestem ze umre :-P z tego co mi na diagnozie wymacal Pan Mech i stwierdzil luzy na tym wlasnie wahaczu. Stabilizator byl oki i laczniki tez (tylko wyczytalem tu na forum ze mimo ze na diagnozie one byly oki to wlasnie w czasie jazdy sie odzywaly). Wiec juz nie wiem. Tyle dobrego ze przod juz nie skrzypi (mialem nie dokrecony sforzen dolny prawy i kolumne amora z lewej strony i to mi skrzypialo)
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:07, 19.11.2010

skoro miałeś luźne śruby z przodu to może i z tyłu warto to sprawdzić?

ostatnio sporo napatrzałem się na ten wielowahacz i powiem że jest ziarno prawdy w tym że ktoś powiedział,
"zawieszenie z tyłu jest nieśmiertelne". Patrząc jak to jest wszystko ułożone, to one pracują "na okrągło" w tych tulejach.
Ale wiadomo, nasz drogi wykończą nie jedno zawieszenie.

To tak jak z tulejami przedniego górnego, ludzie wymieniają sam sworzeń i jazda.


generalnie współczuję jeśli próbujesz lokalizować stuki puki w tylnym, tam jest tego od groma

http://japancars.ru/...=B__2900&s=0.45


a może masz kłopot w nr 20?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 19.11.2010

20 ?? znaczy ten sworzen ?? nie wiem kurcze. CHyba wezme jakiego loma i sam na kanale obadam ten zawias. Poki co ten wahacz wleczony wymienie albo sprobuje dokrecic co sie da. lub wezme kogos kto mi pobuja autem. Nie ma to jak zwykla belka nie ma sie co zepsuc. :-P
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#10 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:27, 19.11.2010

pamiętaj przy bujaniu, żeby robił to ktoś z doświadczeniem

aha, przy odkręcaniu uważaj na ukręcenie śrub, nie są takie twarde jakby się mogło wydawać

najlepiej już zacznij psikać wd40 i opukiwać młotkiem, przygotować ją do wyjścia
a broń boże nie używaj nie wiadomo jakiej dźwigni, te śruby odkręca się normalnym oczkowym popukując młotkiem na początku

żeby nie spotkało Cię to co mnie

http://www.accordklu...t=138&start=195
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq