XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check engine, 0 oleju na bagnecie kontrolka oleju nie swieci
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:10, 16.11.2010
Przed chwilą, w trakcie jazdy szarpnął mi silnik i zapaliła się kontrolka check engine, doturlałem sie do najbliższej stacji, tam sprawdziłem poziom oleju i przestraszyłem sie konkretnie, kiedy zobaczyłem że na bagnecie nie ma prawie śladu oleju. Szybko dolałem litr jednak poziom nie uległ zmianie. Sprawdziłem pod samochodem, ale nie zobaczyłem żadnych śladów wycieku.
Co ciekawe nie pali się kontrolka ciśnienia oleju(sprawdzałem czy się nie przepaliła). Silnik wydaje się pracować normalnie poza rzadkimi momentami gdy po dodaniu i odpuszczeniu gazu na biegu jałowym, zdarza się że obroty na chwile spadają na około 600 (cieply silnik oczywiście) i dopiero po chwili wracają do normy.
Generalnie jutro jakoś postaram się odholowac auto do warsztatu, ale póki co zżera mnie niepokój, więc mam pytanie czy ktoś z was spotkał się z czymś takim i ma pomysł co sie mogło stać?
Pozdrawiam,
Kuba
#2
Napisano 23:12, 16.11.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:34, 16.11.2010
#4
Napisano 06:01, 17.11.2010
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 08:36, 17.11.2010
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:55, 17.11.2010
Wiesz ja się domyślam że powodem jest niski poziom oleju, co mnie zastanawia to powód tak nieskiego poziomu oleju. niecałe 2 miesiące temu sprawdzałem i dolewałem litr, wic niemożliwe żeby przez ten czas spaliła kilka litrów oleju.to pewnie ci się zapalił błąd vteca spowodowany niskim stanem oleju, a to że dolałes litr i nie przybyło oleju to albo musisz dolać jeszcze litr, albo coś zle sprawdzałeś
Przy włączaniu zapłonu świeci, ale błyskawicznie po odpaleniu silnika się wyłącza.A przy odpalaniu też nie świeci kontrolka oleju? Jeśli tak to padł czujnik.
No nic jade po samochód, zobaczymy czy plama oleju jest, no i zaciągne ją do jakiegoś warsztatu...
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:22, 17.11.2010
Błąd Ci wywaliło bo jest mało oleju i nie mógł przełączyć vtec'a. Jednocześnie jest na tyle dużo oleju, że jeszcze zalany jest smok i pompa podaje olej.
Lampka poziomu oleju jest dopiero w VIII gen (a dokładnie komp podaje wtedy komunikat). U Ciebie jest tylko lampka ciśnienia.
Co do dolewki, to może bagnet źle wchodzi albo rzeczywiście miałeś za mało oleju - w sumie jak brakowałoby ponad 1,5 litra to i tak jeszcze 2 powinny być w silniku.
#8
Napisano 14:24, 17.11.2010
niemożliwe żeby przez ten czas spaliła kilka litrów oleju.
niestety możliwe
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:25, 17.11.2010
#10
Napisano 14:40, 17.11.2010
U mnie wydarzyła się taka historia, że wywaliło uszczelniacz wałka balansowego. 2 litry oleju sobie poszły w asfalt i nic poza tym. Nie zaświeciła się kontrolka nawet. Po wymianie uszczelniacza, pasków i dolaniu oleju śmiga aż miło.
Jeśli masz jak, to dolej oleju i odpal. Jak nic nie będzie się lało, albo kapało to jeździj i pilnuj oleju.
Kiedy wcześniej sprawdzałeś ilość oleju?
#11
Napisano 15:39, 17.11.2010
niemożliwe żeby przez ten czas spaliła kilka litrów oleju.
niestety możliwe
Nie napisałeś ile najeździłeś przez te dwa miesiące, i jak ostro silnik kręcisz.
Przemkowal ale kolega napisał że z dołu jest sucho bez wycieków
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:36, 17.11.2010
Słabo, zazwyczaj paliła mi około litra na 4-5 tys. kilometrów. Teraz na podobnym dystansie spaliła grubo ponad 2, a jakoś wyraźnie bardziej jej nie cisnąłem...
no cóż będę musiał teraz częściej kontrolować
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych