XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zawieszenie kompletne tylne - F18 a TypeR - przekładka
#1
Napisano 17:37, 16.11.2010
Na miejscu okazało się że to są sanki/zaciski/piasta/czujniki absu/ stabilizator/ amorki/ sprężyny/
generalnie wszystko z ATRa. Micha mi się ucieszyła bo wszystko jest w bardzo dobrym stanie,
nawet naklejki na amorach i sankach są białe. Stabilizator bez oznak korozji.
No i teraz mam zagwozdkę ponieważ chciałbym wrzucić całe te sanki do siebie, jednak aż
taki mechanik ze mnie nie jest żeby czuć się pewnie przy takiej grubej operacji, jak wymiana
całego zawieszenia.
Więc mam pytanie do ludzi którzy to przerobili. Zdaje się że tarjei przekładał te części
z ATRa. Jak wygląda sprawa odkręcenia sanek? Na co zwrócić uwagę?
Do tego myk jest taki, że potrzebuję zmienić tą część, w której osadzone są szpilki na swój
rozstaw (czyli na 4x114,3), to zdaje się piasta ukryta pod tarczą hamulcową.
Według EPC 99% części jest taka sama.
Tak więc podsumowując, chciałbym mieć te NISSINy u siebie, gdyż wyglądają ślicznie.
Tarcze z tyłu są takie same? ATR i F18?
Do tego zmiana rozstawu śrub z 5x na 4x, tak by felgi, które niedawno kupiłem podeszły.
Nie wchodzi w grę zmiana felg na 5x bo z przodu ciągle ma 4x114,3. A przecież nie
będę teraz szukał zawiasu przód od Typka, bo już tęsknię za autem i smutno mi bez niego
Później wrzucę fotki sanek, leżą na drugiej działce i mam kawałek.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#2
Napisano 17:47, 16.11.2010
zaciski sa identyczne jak w f18,jarzma tez, tarcza wielkosciowo tez (260mm) tyle za ma 5 dziurek
co do reszty to nie wiem
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 17:58, 16.11.2010
jeśli nowe wahacze od Typa odkręcą się spokojnie to stare wytnę wpiz.u i wsadzę te, trochę dygam ruszać te sanki
przez te ukręcające się śruby, teraz nawet w domu mam trzaski że coś ukręcę przy wymianie baterii w pilocie
jeszcze pytanie o czujniki ABSu, łączyć rozcięta kabelki czy próbować wyjąć czujniki. Podobno bardzo c.ujowo wychodzą.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 18:19, 16.11.2010
Co do reszty tajli - Plug & Play - wyciągasz z ATRa i montujesz do siebie. Nie ma z tym aż tak dużo roboty jakby się wydawało jeśli tylko te śruby Ci pójdą sprawnie...w "moim" ATRze wszystko szło jak z masełkiem - idealnie, nic się nie urwało...natomiast w mojej CH6 były problemy na maxa...
#5
Napisano 21:55, 16.11.2010
Do tego kupiłem zestaw śrub OEM do tylnego zawiasu więc od strony sprzętowej jestem przygotowany.
tarjei86, a powiedz mi, zrzucałeś całe sanki z tyłu czy przekładałeś pojedynczo elementy?
oto obiecane foty, jutro wrzucę lepsze bo dziś już ciemno
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#6
Napisano 22:27, 16.11.2010
A co do mnie - sanek do mnie nie przekładałem, nie miałem czasu o tym myśleć przed wyjazdem do Bułgarii, a znając kondycję elementów u mnie - obawiałem się kolejnych komplikacji Demontowałem więc każdy element po kolei i przekładałem
Ale po przyjeździe porównywałem wszystko i jest takie samo.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych