Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nie słychac pompki paliwa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1,326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 17:31, 16.11.2010

witka, ogólnie jest tak: robie blacharke i na ten czas jest czesto wyciagany i wkładany akumulator. rozebrałem środek w celu wymiany żarówek podswietlania itp. no i dzis pojawił sie problem po złożeniu wszystkiego ze środka auto nie zapala. po właczeniu stacyjki nie słychac zeby pompa paliwa podawała paliwo. mam instalke sekwencje lpg i na awaryjnym odpalaniu gazu równiez nie zapala. sprawdzałem bezpieczniki niby wszystkie dobre. gdzie szukac przyczyny, przez co mogło cos pasć czy przez to ze aku był wyciagany czesto, czy moze jak srodek robiłem mogło sie cos spier.. jakie macie pomysły co robic, a wogóle jak sie dostac do pompki aby sprawdzic czy napiecie dochodzi do niej. gdzie szukac jakichs bezpieczników od pompki czy przekazników.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#2 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 16.11.2010

Przekaźnik jest pod (nigdy nie wiem jak to nazwać) dolną częścią deski (tą pod kierownicą).
Ale ja bym obstawiał wyłącznik bezwładnościowy(uderzeniówka)może gdzieś go trąciłeś podczas modów. Znajduje sie on pod tą samą deską co przekaźnik pompy, powinien być przykręcony do kolumny kierowniczej. Poszukaj na forum już było o tym. Wystarczy go wcisnąć i powinno pomóc
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#3 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1,326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 07:31, 17.11.2010

cholera wie gdzie tego uderzeniowego szukac, a po wyjeciu akumulatora nie powinien sie przypadkiem zresetowac? i on odcina napiecie które idzie na pompke? ciekawe gdzie tego w manualu szukac, a moze ten model nie ma takiego wyłacznika uderzeniowego
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:41, 17.11.2010

wyjęcie aku nie spowoduje resetu uderzeniowego
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:34, 17.11.2010

Uderzeniówka powinna odciąć paliwo, to jest takie zabezpieczenie żeby auto sie nie zapaliło podczas wypadku. Sama nie może sie zrestartować, bo to jest taki "guzik" trzeba ją paluchem wcisnąć.
Dołączona grafika
Jeżeli chcesz sprawdzić napięcie na pompce to może być problem. W sedanie żeby dostać sie do pompy trzeba zdjąć cały bak, w coupe nie wiem ale możliwe, że też
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq