XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2,2 icdti Obroty do 2tys na zimnym silniku !!
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:14, 14.11.2010
Od niedawna jestem posiadaczem ACCORDA 2.2 z 2004roku.
Kupiłem go na ciepłym silniku, i nie było żadnych problemów czy objawów, jednak następnego dnia, gdy odpaliłem go na zimno, bez najmniejszego problemu jeden obrót i odpalił mimo temperatury 5', ale ZAŚWIECIŁA SIĘ KONTROLKA ENGINE CHECK,obroty nie przekraczają 2 tysięcy obrotów.
Gdy silnik się zagrzeje, zgaszę i odpalę silnik, kontrolka gaśnie, a silnik chodzi już na pełnym zakresie obrotów.
To moja pierwsza Honda, wcześniej miałem passata B6, i moment załączania się turbiny był niżej, już od 1800, tutaj czuje że turbina załapuję tak od 2400, czy to normalne w tym modelu
POZDRAWIAM
#2
Napisano 19:40, 14.11.2010
#3
Napisano 21:20, 14.11.2010
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:17, 14.11.2010
Lepiej niech ktoś mi powie co to może być. Jak zrobić diagnostykę Accorda. Zazwyczaj miałem auta z grupy VAG, to mój drugi Japończyk, z czego pierwszy to była igiełka. Ten puki co widzę wymaga trochę wkładu pracy i pieniędzy.
Myślę, czy to nie będzie zapiekająca się turbina....z tym, że engine check zapala mi się na zimnym zaraz jak odpalę.
W sumie sprawdzę rano czy kontrolka zapali się po odpaleniu czy już przed, po załączeniu zapłonu.
Jak jest ciepły, to engine check zapala się normalnie po zapłonie na chwilkę, po czym gaśnie jeszcze przed odpaleniem......upewnie się w sumie jak to jest dokładnie.
Zastanawiam się również, czy nie jest to wina jakiegoś czujnika podciśnieniowego turbiny, bo raczej stawiam że coś turbina ma się tu na rzeczy....
Jakieś sugestie
#5
Napisano 22:19, 14.11.2010
Check Engine + max 2tys obr, to tryb serwisowy.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:40, 14.11.2010
Czym zrobić diagnostykę Hondy
Jaki kabel, jaki soft, i gdzie jest złącze ?
#7
Napisano 00:03, 15.11.2010
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:08, 15.11.2010
Mam PCMSCAN, i próbowałem się dzisiaj połączyć, ale coś nie mogłem. Nie wiem czy nie potrafię skonfigurować tego programu czy co
Czym zrobić diagnostykę, lub jak zkonfigurować ten PCMSCAN tak by zczytał błędy i ewentualnie wykasował.
POMOCY
#9
Napisano 21:17, 15.11.2010
Sam tego nie probowalem, wiec z wlasnego doswiadczenia potwierdzic nie moge.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#10
Napisano 13:46, 16.11.2010
wg informacji od kolegi muzyczka i posta rafala66 w watku http://www.accordklu...pic.php?t=14806
Sam tego nie probowalem, wiec z wlasnego doswiadczenia potwierdzic nie moge.
wszystko działa a to zdjęcie to chyba mojego spinacza jest co Rafał zamieścił...
[ Dodano: 2010-11-16, 13:49 ]
zwierając 4 z 9 zwieramy szynę SCS do masy, w manualu jet to ładnie opisane ale trzeba troszkę poszukać
#11
Napisano 14:54, 16.11.2010
Mam taki prosty czytnik OBD więc jak chcesz to zapraszam, podłączymy i zobaczymy czy wychwyci jakieś błędy. Mieszkam na Morden, a dokładniej - SM4 6LE.
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:00, 16.11.2010
Elm 327 OBDII Scanner
czy ten sprzęcik z PCMSCANem zczyta kody błędów z mojego Accorda VII gen
[ Dodano: 2010-11-18, 23:32 ]
dziś odczytałem kody błędów.
P1384 - szukajka mówi, że to "Usterka obwodu świec żarowych"
Ma ktoś pomysł co dalej
Był podobny post kiedyś, ale się urwał....mam nadzieje, że tu ktoś odpisze cokolwiek, co miało by sens.
#13
Napisano 15:18, 19.11.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:08, 14.12.2010
P1384 - błąd świec żarowych. Sprawdziłem świece i jedna spalona (koszt 80PLN), wymieniłem i błędu nie ma i nie pojawia się.
Za to pojawił się P1065, słabe ciśnienie w listwie, zacznę od wymiany filtra paliwa bo nie wygląda za ciekawie.
#15
Napisano 20:37, 14.12.2010
Dobry pomysl, powinno pomoc, pamietaj tylko zeby kupic orygimalny filtr! Powodzeniazacznę od wymiany filtra paliwa bo nie wygląda za ciekawie.
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych