Skocz do zawartości


RODO w HAKP

2,2 icdti Obroty do 2tys na zimnym silniku !!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
15 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:14, 14.11.2010

Witam
Od niedawna jestem posiadaczem ACCORDA 2.2 z 2004roku.
Kupiłem go na ciepłym silniku, i nie było żadnych problemów czy objawów, jednak następnego dnia, gdy odpaliłem go na zimno, bez najmniejszego problemu jeden obrót i odpalił mimo temperatury 5', ale ZAŚWIECIŁA SIĘ KONTROLKA ENGINE CHECK,obroty nie przekraczają 2 tysięcy obrotów.
Gdy silnik się zagrzeje, zgaszę i odpalę silnik, kontrolka gaśnie, a silnik chodzi już na pełnym zakresie obrotów.
To moja pierwsza Honda, wcześniej miałem passata B6, i moment załączania się turbiny był niżej, już od 1800, tutaj czuje że turbina załapuję tak od 2400, czy to normalne w tym modelu ??
POZDRAWIAM
  • 0

#2 manecki

manecki
  • Forumowicz
  • 55 postów
  • Skąd:Luton
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:40, 14.11.2010

Cos jest nie tak na zimnym. U mnie turbo budzi sie od okolo 1750 obrotow
  • 0

#3 good69

good69
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Olsztyn- Crawley
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 14.11.2010

a swoja droga kto kupuje samochod gdy silnik jest cieply :k
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:17, 14.11.2010

Ciężko wieczorem zastać zimne auto z rana. Było ciepłe, do tego w książce serwisowej jest wbity serwis w hondzie przy 73tys mil,a auto ogólnie ma przejechane 80tys mil. I rzeczywiście taki serwis miał miejsce bo dzwoniłem do Hondy.

Lepiej niech ktoś mi powie co to może być. Jak zrobić diagnostykę Accorda. Zazwyczaj miałem auta z grupy VAG, to mój drugi Japończyk, z czego pierwszy to była igiełka. Ten puki co widzę wymaga trochę wkładu pracy i pieniędzy.

Myślę, czy to nie będzie zapiekająca się turbina....z tym, że engine check zapala mi się na zimnym zaraz jak odpalę.
W sumie sprawdzę rano czy kontrolka zapali się po odpaleniu czy już przed, po załączeniu zapłonu.
Jak jest ciepły, to engine check zapala się normalnie po zapłonie na chwilkę, po czym gaśnie jeszcze przed odpaleniem......upewnie się w sumie jak to jest dokładnie.

Zastanawiam się również, czy nie jest to wina jakiegoś czujnika podciśnieniowego turbiny, bo raczej stawiam że coś turbina ma się tu na rzeczy....

Jakieś sugestie ??
  • 0

#5 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:19, 14.11.2010

broda_bwa, musisz powiedziec/sprawdzisz co za blad masz, bez tego to nie ma sensu ten watek i bedzie zgadywanka.
Check Engine + max 2tys obr, to tryb serwisowy.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:40, 14.11.2010

Dobrze wiedzieć, że w ten sposób auto wchodzi w tryb serwisowy.

Czym zrobić diagnostykę Hondy ??
Jaki kabel, jaki soft, i gdzie jest złącze ?
  • 0

#7 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 00:03, 15.11.2010

W VII generacji to już chyba tylko komputerem serwisowym w ASO ? Choć widziałem na Allegro jakieś interfejsy OBD-II <-> USB które współpracują z generycznymi skanerami OBD-II.
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:08, 15.11.2010

To jak to jest z tą diagnostyką VII generacji ??
Mam PCMSCAN, i próbowałem się dzisiaj połączyć, ale coś nie mogłem. Nie wiem czy nie potrafię skonfigurować tego programu czy co ??

Czym zrobić diagnostykę, lub jak zkonfigurować ten PCMSCAN tak by zczytał błędy i ewentualnie wykasował.

POMOCY !! :cry:
  • 0

#9 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:17, 15.11.2010

wg informacji od kolegi muzyczka i posta rafala66 w watku http://www.accordklu...pic.php?t=14806

Sam tego nie probowalem, wiec z wlasnego doswiadczenia potwierdzic nie moge.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#10 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 13:46, 16.11.2010

wg informacji od kolegi muzyczka i posta rafala66 w watku http://www.accordklu...pic.php?t=14806

Sam tego nie probowalem, wiec z wlasnego doswiadczenia potwierdzic nie moge.


wszystko działa a to zdjęcie to chyba mojego spinacza jest co Rafał zamieścił...

[ Dodano: 2010-11-16, 13:49 ]
zwierając 4 z 9 zwieramy szynę SCS do masy, w manualu jet to ładnie opisane ale trzeba troszkę poszukać
  • 0

#11 19marek76

19marek76
  • Klubowicz
  • 167 postów
  • Skąd:Morden, Surrey
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:138+
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 16.11.2010

broda_bwa

Mam taki prosty czytnik OBD więc jak chcesz to zapraszam, podłączymy i zobaczymy czy wychwyci jakieś błędy. Mieszkam na Morden, a dokładniej - SM4 6LE.
  • 0
<p>Marek<br><br><strong>H</strong>appy <strong>O</strong>wners <strong>N</strong>ever <strong>D</strong>rive <strong>A</strong>nything else</p>

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:00, 16.11.2010

Zamówiłem
Elm 327 OBDII Scanner
czy ten sprzęcik z PCMSCANem zczyta kody błędów z mojego Accorda VII gen ??

[ Dodano: 2010-11-18, 23:32 ]
dziś odczytałem kody błędów.
P1384 - szukajka mówi, że to "Usterka obwodu świec żarowych"
Ma ktoś pomysł co dalej ??
Był podobny post kiedyś, ale się urwał....mam nadzieje, że tu ktoś odpisze cokolwiek, co miało by sens.
  • 0

#13 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:18, 19.11.2010

Masz tu pdf'a -> Naprawa wg ESM <-
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:08, 14.12.2010

Na zakończenie postu, by nie by ł jak większość innych, beż puenty ;-)

P1384 - błąd świec żarowych. Sprawdziłem świece i jedna spalona (koszt 80PLN), wymieniłem i błędu nie ma i nie pojawia się.
Za to pojawił się P1065, słabe ciśnienie w listwie, zacznę od wymiany filtra paliwa bo nie wygląda za ciekawie.
  • 0

#15 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:37, 14.12.2010

zacznę od wymiany filtra paliwa bo nie wygląda za ciekawie.

Dobry pomysl, powinno pomoc, pamietaj tylko zeby kupic orygimalny filtr! Powodzenia
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq