Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Centralny zamek - drzwi kierowcy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:56, 12.11.2010

Dzis rano otwieram auto z pilota i sie okazuje, ze nie moge otworzyc drzwi kierowcy :shock: . Okazalo sie, ze mozna otwierac/zamykac z pilota wszystkie drzwi, za wyjatkiem drzwi kierowcy. Manualnie otwierajac/zamykajac grzybek w drzwiach kierowcy, wszystkie pozostale 3 grzybki rowniez sie otwieraja/zamykaja. Drzwi z kluczyka mozna otworzyc normalnie i wtedy wszystkie grzybki ida w gore.

Wiem, ze temat juz byl poruszany, ale mam troche inne pytanie. Jakis czas temu mialem ten sam problem, ale z silownikiem drzwi tylnych prawych. Kupilem uzywany silownik na Allegro, ale w tym czasie moj dotychczasowy ulegl samonaprawie (cud nad Odra?) i do dzis dziala bez zarzutu. Planuje przejechac sie do jakiegos serwisu z centralnymi zamkami i alarmami. Moze sie ew. przydac ten zapasowy silownik czy jakis element z niego do naprawy centralnego w drzwiach kierowcy? Jakies koncepcje co sie moglo stac? Dzien przed auto bylo myte i woskowane, chyba nie ma to raczej zwiazku? :)
  • 0

#2 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 00:02, 13.11.2010

Od siebie dodam ,że miałem taki sam problem w zeszłą zimę.Po jakiś 3-4 tygodniach nie działania jak na poważnie zacząłem szukać drugiego siłownika nagle wszystko wróciło do normy i działa bez problemowo do dzisiaj. :roll: (dziwne)
  • 0

#3 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:32, 13.11.2010

Jest mozliwosc, ze historia powtorzy sie u mnie jak w przypadku silownika tyl prawa strona hehe. Ale fakt, ze przestal mi wtedy dzialac na mrozach i jak temp. podniosla sie, to i silownik ozyl. Z drugiej strony, na razie wciaz >5 st. C.

Edit: dzis jak na zlosc spier***il sie z powrotem silownik prawy tyl, ehh
  • 0

#4 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:32, 20.01.2011

V12, ogarnąłeś temat, co było nie tak?

u mnie jest podobnie, podejrzewam wilgoć, dlatego czekam jeszcze z serwisem, może na wiosnę odpuści



Mam dwa piloty, jeden OEM Honda, drugi od dołożonego alarmu. Ten drugi aktywuje alarm, ale nie może zamknąć
drzwi (a wcześniej oczywiście zamykał).

Jak wciskam OEMowy pilot, to zamykają się wszystkie oprócz kierowcy.
Zamykanie/otwieranie ręczne za cycki drzwi działa. Z kluczyka też wszystko działa.

Ktoś kumaty wie gdzie zajrzeć? Z elektryki samochodowej jestem noga.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:23, 20.01.2011

Dołączam się do tematu. U mnie drzwi kierowcy nie otwierają się od kupna Hondy (październik 2010), sprzedający powiedział, że to kwestia przeprogramowania kluczyka. Wczoraj na warsztacie okazało się, że to oczywiście bzdura, uszkodzony jest siłownik i podobno koszta naprawy są dość spore :/ Jestem lekko załamany, mieć centralny zamek a wachlować kluczykiem za każdym razem przy otwieraniu i zamykaniu. Wszystkie pozostałe drzwi plus bagażnik oczywiście się otwierają. Jak ktoś uporał się z tym problemem nie za pomocą "cudu nad Odrą" ;) to proszę, piszcie.
  • 0

#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:05, 20.01.2011

ja kojarzę że kolega V12 ogarnął temat w jakimś zakładzie, tylko niech on się wypowie
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:40, 20.01.2011

Ja miałem podobny problem. Czytałem wiele wątków o tym, a to żeby wyjąć blaszkę z silniczka a to żeby go przewinąć. I wiecie co zrobiłem...:) wyjąłem cały zamek odkręciłem siłownik z napędem taka biała puszka. Rozkręciłem ją chyba 6 śrubek na śrubokręt gwiazdkowy, otworzyłem wyjąłem silniczek po sprawdzeniu okazało się że jest ok ale nie ma siły obrócić tym białym plastykowym kołem. Więc je też wyjąłem i pod spodem ujrzałem sprężynę która działa jak tłumik. Wymontowałem ją i wszystko złożyłem od nowa ale bez niej. Podobnie miałem z tylnymi drzwiami zrobiłem to samo. Jeżdżę już ponad rok i centralny nigdy mnie nie zawiódł. Operacja szybka i skuteczna pod warunkiem że silniczek jest nie spalony. U mnie pomogło kolega miał podobnie wyjęcie tej sprężyny załatwiło sprawę ostatecznie.
  • 0

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:51, 20.01.2011

mowisz o tym?

Dołączona grafika
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 20.01.2011

U mnie ostatecznie obydwa silowniki przestaly dzialac. Nie bawilem sie w rozbieranie ich i naprawe, bo ani nie umiem, ani nie mialem gdzie tego zrobic. Podjechalem do serwisu (TwojAutoSerwis, obok ASO Honda, naprawiaja tam glownie Poldki i Daewoo :lol: , dobrze robia i tanio) z silownikami, ktore kupilem na Allegro. Nie chcialem swoich dawac do regeneracji/naprawy, bo koszta bylyby podobne jak przy wymianie podejrzewam.

W trakcie wymiany mechanik mi mowi, ze nowe silowniki z Allegro nie pasuja :shock: okazalo sie, ze inne koncowki maja wtyczki, wiec tu przestroga. Ostatecznie zalozylem uniwersalne silowniki podpiete pod stare, do dzis smigaja az milo. Koszt wszystkiego 2xx zl, nie pamietam dokladnie ile.

Kardas Tobie mozliwe, ze silownik zacznie dzialac z powrotem na wiosne, ale w nastepna zime problem wroci.
  • 0

#10 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:07, 20.01.2011

bo może miałeś siłowniki z angola, choć nie wiem czy to jakaś różnica w tej części

na razie rozbiorę, pochucham i podmucham, zobaczę co będzie, wydać 200pln to zawsze można
eh, na łikend jest zajęcie
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#11 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:20, 22.01.2011

Kardas tak właśnie to otworzyłem i wyjąłem z tego sprężynkę która jest pod tą białą zębatką.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq