XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
automat 2,4 Executive
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:56, 10.11.2010
Mam problem z automatem w accordzie z 2003 roku. Właśnie na zegarku wybiło 180.000km i zamierzam wymienić olej w skrzyni ale nie wiem czy to zrobić skoro pojawia się pewien problem i nie lepiej zlecić od razu profesjonalnemu warsztatowi diagnozę. Od samego początku posiadania czyli od 145.000 pomiędzy 3 a 4 biegiem pojawia się szarpnięcie, jednak dopiero teraz jest ono na tyle wyczuwalne, że mnie zaniepokoiło. Aby dokładnie przedstawić ten problem zobrazuję to tak jakbym jechał samochodem z manualną skrzynią biegów - do rzeczy: w momencie zmiany biegu auto zachowuje się tak jakbym najpierw zbyt wcześnie nacisnął sprzęgło i obroty na ułamek sekundy wędrują w górę po czym następuje zmiana biegu bez popuszczenia całkowitego gazu i "nieumiejętne" zbyt energiczne popuszczenie sprzęgła przez co czuć minimalne szarpnięcie. Do tego doszło jeszcze jedno: W momencie zmiany z "P" na "R" również wyczuwalne jest szarpnięcie. Ktoś coś wie więcej? Gdyby jeszcze można było prosić o dobry warsztat na górny śląsku zajmujący się właśnie automatami. Słyszałem że Palka jest dobry.
#2
Napisano 13:26, 11.11.2010
Wiesz w ogóle czy poprzedni właściciel wymieniał olej w skrzyni
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:25, 11.11.2010
#4
Napisano 08:11, 12.11.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:56, 12.11.2010
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:34, 12.11.2010
Zakonczylo sie kupnem uzywki, ktory dziala do tej pory - mam nadzieje ze zadne kwiatki nie wyjda.
Po 2005 roku jest nowy komputer i to chyba nic nie da, a przed moga miec wieksze przebiegi.
Skrzynie MGTA, ale sprawdz!
Jak chcesz to wysle Ci kontakt do goscia z pod Waw-y - jest na allegro!
Ogolnie z naprawa w Krk mialem problem - nikt nie chcial sie tego podjac.
Zamiane zrobilem w Morawicar - Krzysiek to jest gosc ktory takze rozkreca skrzynie i naprawia.
W/g mnie mozna uzyc zestaow naprawczych (overhaul kits) acura tsx 2005 (MCTA) z firmy chyba allomatic
http://www.transmiss...kits_s/1614.htm
ze sciagniecie czesci nie ma problemu.
Ojel takze ze stanow: litr 5$ zamiast 80 PLN. Polecam do tego jeszcze Lubegard Red.
Mozna sie zastanowic nad mozntazem chlodnicy, przed chlodnica silnika.
Firma w Ostrawie tez dystrybuje czesci.
Ten probem P-R: Jak konczysz jazde to uzyj recznego i pozniej P
Aha, po miescie D3, oszczedzasz wtedy 4 bieg, poniewaz 3-jka jest uzywana nawet na wyzszych obrotach.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:11, 12.11.2010
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:16, 12.11.2010
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:22, 13.11.2010
[ Dodano: 2010-11-15, 19:29 ]
Także żaden szanujący się warsztat na śląsku nie chciał się podjąć naprawy tej skrzyni i zmuszony byłem zakupić używkę - mam nadzieję że dobrą... Pochwalę się jak chodzi jak odbiorę auto z warsztatu.
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:34, 16.11.2010
ja bym zalal ja jeszcze tym lubegard red (jakies 120 ml) - kosztuje to jakies 60 zl na allegro.
giscie w usa chwala to nie samowice.
sam juz kupilem i zaleje przekladnie juz po dodaniu dodatkowej chlodnicy.
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:19, 16.11.2010
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:32, 16.11.2010
Co do specyfikow to troche przesadzasz, ale masz prawo.
sam leje STP do benzyny i jestem bardzo zadowolony.
Co do ceny to faktycznie jedna taka tarczka (clutch) w ASO kosztuje jakies ~150 PLN (CHYBA!) - jest ich dosc sporo:
http://www.japancars...7SED01&nplgrp=2
Mysle ze ten zestaw od Acura TSX bedzie pasowal. Jak bede mial chwile to wysle zapytanie do Honda Polska.
Niestety wiekszosc mechanikow w Polsce to ludzie, ktorzy pozyskuje wiedze w obrebie kraju.
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:38, 16.11.2010
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:22, 17.11.2010
Z tymi uzywkami jest jeszcze problem iz nie lubia "dzwonkow" - jesli samochod bardzo "bity" to skrzynka moze sie posypac.
Tak z ciekawosci. Jaki byl olej przy tym przebiegu - bardzo ciemny czy czerwony? Napewno go tam zostalo przynajmniej 0,5l.
Mozesz przy okazji wymienic jeszcze zewnetrzny filtr (bo te modele maja takowy),
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:31, 17.11.2010
[ Dodano: 2010-12-16, 23:03 ]
No więc stało się. Mam nową skrzynię i wszystko działa. Po drodze dowiedziałem się że w naszych Hondach nie ma zwykłych tradycyjnych automatów tylko to są jakieś hybrydy. Ale nie o tym. Pierwszą skrzynię którą kupiłem wymieniałem w warsztacie zajmującym się automatycznymi skrzyniami biegów i tam wymienili mi ją po półtorej tygodnia i się okazało że nie ma wstecznego - a miała być igła:-). Teraz względem tej skrzyni będę prowadził sprawę w sądzie bo koleś, który mi ją sprzedał twierdzi że była ok, a po odpaleniu okazało się że nie ma wstecznego, który jest przecież bardo ważny:-) Nie chciał jej przyjąć z powrotem. Druga skrzynia jest ok i nie robiłem już tej wymiany w tym samym warsztacie co przekładkę pierwszej skrzyni tylko poszedłem z robotą do ASO, które okazało się być tańsze:-) a przy okazji wymienili uszczelniacz wału korbowego silnika i uszczelnili miskę olejową bo się lało, a o tym poprzedni warsztat nawet mnie nie poinformował. Reasumując: mam 3 automatyczne skrzynie biegów: 1 dobra w aucie i 2 zepsute w piwnicy:-). Wszystko trwało 4 tygodnie!! Gdyby ktoś takiego posta ktoś z moich znajomych napisał na facebooku to napewno kliknąłbym "lubię to"
Pozdrawiam
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych