XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
2.0 - dziwne zachowanie czujnika temperatury wody
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:47, 31.12.2008
Niedawno zakupiłem Accorda Coupe z silnikiem 2.0 (oryginalnie był 2.2). Zauważyłem że dziwnie zachowuje się wskaźnik temperatury wody. Mianowicie - gdy jest zimno na zewnątrz - gdy silnik jest ciepły i auto stoi - temperatura wody w normie, gdy tylko zaczynam jechać spada do zera. Gdy tak pojeżdżę i się zatrzymam silnik pracuje jakby na ssaniu do momentu gdy czujnik trochę podskoczy, wtedy ustalają się normalne obroty. Jeżdżęnim dopiero od 2 miesięcy więc nie wiem jak jest przy dodatnich temperaturach na zewnątrz. Czy może mieć na to wpływ fakt że zamontowana jest chłodnica od 2.2 litra a silnik 2.0 ? Czy wymusza to lepsze chłodzenie wody i z tego te dziwne wskazania ? A może sam czujnik jest walnięty ? Wnioskuję że nie ma to większego wpływu na żywotność silnika, choć denerwuje mnie to ciągłe ssanie przy stawaniu na światłach. Czy ktoś z kolegów miał podobne doznania ?
pozdrawiam
Paweł
#2
Napisano 21:39, 01.01.2009
#3
Napisano 22:57, 01.01.2009
Do zobaczenia na trasie.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:51, 02.01.2009
pozdrawiam