Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Wymiana Uszczelniaczy Zaworowych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:41, 09.11.2010

Witam.Czy któryś z kolegów wymieniał uszczelniacze zaworowe bez zdejmowania głowicy w mojej wersji silnikowej?.Obiło mi się o uszy że ktoś wspomniał że da się taką sztuczkę zrobić .Czy to prawda??
  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 21:54, 09.11.2010

http://www.youtube.c...dKYarxM#t=8m49s
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:00, 10.11.2010

Można prościej, trzeba napchać miękkiego sznurka do cylindra, potem wyjechać tłokiem do GMP i w ten sposób podeprzeć zawór ;)
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#4 daro2004

daro2004
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:koplany
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 18.10.2011

Witam.Właśnie się szykuję do wymiany uszczelniaczy dlatego odgrzebię temat.Podany link nie działa,dlatego proszę o jakieś wskazówki czy to jest problem bez zdejmowania głowicy,i czy dużo roboty.I czy to w ogóle zmniejszy zużycie oleju (max life 10W40 litr na 1000) :sl
  • 0

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:07, 18.10.2011

nikt ci gwarancji nie da zmiejszenia zużycia, bo może to pierścienie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 18.10.2011

mogę się założyć, że to nic nie da.
  • 0

#7 daro2004

daro2004
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:koplany
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:19, 18.10.2011

chodzi o to że wymiana uszczelniaczy to ponoć nieduży koszt w porównaniu do wymiany pierścionków dlatego najpierw chcę zacząć od nich.

[ Dodano: 2011-10-18, 21:22 ]
kowal86 ale się zakładasz bo wymieniałeś i nic nie dało.Chciałbym poznać zdanie ludzi co wymieniali uszczelniacze a nie tylko myślą,że to nic nie da.
  • 0

#8 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 18.10.2011

uwierz mi, że szkoda czasu. żałuję, że nie nakręciłem filmu z moimi tłokami jak robiłem remont. latały jak żyd po pustym sklepie na starych pierścieniach. przerwy kosmiczne miały. i podejrzewam, że te hondy tak właśnie mają. wymiana uszczelniaczy nic nie da, bo:
szczelność zależy od prowadnic (w tych silnikach fabrycznie tolerancja jest dość duża)
i jak już wspomniałem - to przez pierścienie :)
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:03, 18.10.2011

To przyroda z tym braniem ja bym jeszcze zalał innym olejem bo ten olej u 2óch znajomych też znikał w takim tempie i zalali chyba mobila czego ja bym nie zrobił i litr idzie na 10k a nie 1k w co nie za bardzo daję wiare.

Następna sprawa zadajesz pytanie to dostajesz odpowiedź więc po co się napinasz.

Też obstawiam pierścienie.
  • 0

#10 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:11, 19.10.2011

chodzi o to że wymiana uszczelniaczy to ponoć nieduży koszt w porównaniu do wymiany pierścionków dlatego najpierw chcę zacząć od nich.

[ Dodano: 2011-10-18, 21:22 ]
kowal86 ale się zakładasz bo wymieniałeś i nic nie dało.Chciałbym poznać zdanie ludzi co wymieniali uszczelniacze a nie tylko myślą,że to nic nie da.


to teraz się zastanów dlaczego w tym temacie nie ma żadnego wpisu osoby, której wymiana uszczelniaczy pomogła. ja wiem. bo nikomu nie pomogła!
  • 0

#11 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:59, 21.10.2011

Napiszę więcej, zdarza się, że uszczelnienie samej głowicy powoduje, iż pierścienie tłokowe całkiem poddają się dlatego jak wymieniać to komplet uszczelniacze + pierścienie tłokowe albo dać sobie spokój ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#12 daro2004

daro2004
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:koplany
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:24, 21.10.2011

Jaziowy wcale się nie napinam tylko pytam :mrgreen: .Na końcu zdania nie postawiłem wykrzyknika,dlatego nie wiem skąd domysł o napinaniu :-P .Dziś robiłem próbę olejową na sucho wyszło koło 15 atm. a po zalaniu olejem koło 18.Czyli pierścienie?
  • 0

#13 kowal86

kowal86
  • Forumowicz
  • 319 postów
  • Skąd:WWA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 21.10.2011

na bank, tak jak wszyscy mówili :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq