XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
niewyregulowane zawory
#1
Napisano 20:55, 07.11.2010
jakie so obiawy niewyregulowanych zaworow co sie dzieje z motorem
czy silnik ma w tedy apetyt na olej a moze glos mu sie zmienia??
wiem ze to banalne pytanie ale ja z mechaniki jestem zielony wiem tylko gdzie lac paliwo:)
#2
Napisano 20:59, 07.11.2010
klekotanie
ziwkszone spalanie
utrudniony rozruch
W zależności czy sa za ciasno czy za luźno
Kolego nie kombinuj, tylko jedź ustaw zawory, tylko wtedy masz pewność ze są dobrze ustawione
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 21:11, 07.11.2010
pytam sie dlatego ze mam problem z motorem a mianowicie silnik zmienil glos na taki jak by przytlumiony ma apetyt na olej i raz prawie mi zgasl na skrzyzowaniu spadek mocy mial konkretny ale tak na 10 sekund i na 2 biegu
a pan mechanik po przesluchaniu silnika i po jezdzie prubnej stwierdzil ze to wina zaworow i trzeba je wyregulowac
ja ze swej strony kupilem nowy olej CASTROL 10W40 (teraz jest zalany MOBIL 10W40) i kupilem nowe swiece NGK
myslisz ze to moze byc wina tych zaworow?
#4
Napisano 21:16, 07.11.2010
zmienil glos na taki jak by przytlumiony ma apetyt na olej i raz prawie mi zgasl na skrzyzowaniu spadek mocy mial konkretny ale tak na 10 sekund i na 2 biegu
tak, pewnie za ciasno ustawione zawory
ale nie wydaje mi się aby ustawienie zaworów miało wpływ na spalanie oleju
zacznij od ustawienia zaworów, szczególnie jeśli mechanik to zaleca
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#5
Napisano 21:21, 07.11.2010
pan mechanik uzupelnil mi olej i kazal przejechac 500 km i mam ciagle monitorowac stan oleju
#7
Napisano 21:23, 07.11.2010
Najlepiej poczytaj tutaj
http://www.accordklu...opic.php?t=4962
Do zobaczenia na trasie.
#8
Napisano 21:24, 07.11.2010
#9
Napisano 21:28, 07.11.2010
#11
Napisano 21:39, 07.11.2010
ale gdy bylem u mechanika w piatek on zrobil mi dolewke i do tej pory stan ok
#12
Napisano 21:54, 07.11.2010
#13
Napisano 21:56, 07.11.2010
mierzysz stan oleju na równej powierzchni po odstaniu auta co najmniej ze 4-5 h ?:
a po kiego grzyba tyle czekac? Poza tym stan sprawdza sie na cieplo. Rowna powierzchnia, silnik off, czekasz 5 minut zeby olej sobie posplywal i sprawdzasz.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#14
Napisano 21:59, 07.11.2010
oj sam nie wiem ale powiem tak 2 tygodnie temu sprawdzilem stan oleju po przejechaniu 6 tys km (5miesiecy)i bylo zaraz pod dolna kropka i dolalem tak moze cwiartke i bylo ok pozniej po 2 tygodniach znowu sprawdzilem i znow to samo tylko ze w tym czasie ostro przyspieszalem i znow dolalem cwiartke na drugi dzien patzre a tu znow niski stan oleju dolalem na wieczor i na drugi dzien po pracy pojechalem do nechanika w tym czasie znowu ubylo
ale gdy bylem u mechanika w piatek on zrobil mi dolewke i do tej pory stan ok
oj to twoje pomiary są z d...y
Sprawdza się poziom zawsze w tym samym miejscu na płaskim podłożu. Na spokojnie jeszcze sprawdź ile ci tak naprawdę pali oleju
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#15
Napisano 22:06, 07.11.2010
mierzysz stan oleju na równej powierzchni po odstaniu auta co najmniej ze 4-5 h ?:
a po kiego grzyba tyle czekac? Poza tym stan sprawdza sie na cieplo. Rowna powierzchnia, silnik off, czekasz 5 minut zeby olej sobie posplywal i sprawdzasz.
muszę cie wyprowadzić z błedu w ciągu 5 min olej nie spłynie aby sprawdzić stan faktyczny.
zresztą tym więcej osób , mechaników i kierowników tym wiecej rozwiązań.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych