Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Pali żarowke miajania,jaki powod?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Tomek88

Tomek88
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:DPL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:156
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:50, 05.11.2010

czesc!mam takie pytanie czy w waszych Accordach tez tak czesto palą sie żarowki mijania?w mojej Hańce pali tylko lewy przod a prawa swieci elegancko,lewą strone wymieniałem ostatnio okolo 2 miesiecy temu i dzisiaj musiałem ponownie wymienic H1 :-/ dodam jescze ze prawa strona swieci mocniej niz lewa,pozdro
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:22, 05.11.2010

spróbuj kupić jakie lepsze żarówki. U mnie było podobnie, tylko z tylu. Przez 7 dni trzy żarówki ze stacji benzynowej spalone.
Zacząłem myśleć ze coś jest źle, ale kupiłem w makro jakis markowy zestaw i święci już nie pamiętam nawet jak długo.

a tak na szybko to zamien żarówki. Jak ta co święci długo też padnie to może rzeczywiście coś nie tak z napięciem.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 17:35, 05.11.2010

jedna spalona żarówka wiosny nie czyni, mogła byc jakiejś kiepskiej jakości. proponuje założyc dwie nowe jak kolega wyżej pisze jakieś markowe, i przy włączonych zmierzyc napięcie na nich.
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#4 Tomek88

Tomek88
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:DPL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:156
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 05.11.2010

ok,jutro zamienie stara zarowke z lewej strony na prawą i zobacze czy swieci mocniej oraz czy sie spali po jakims czasie
dam znac na koniec zabiegu co i jak aby na przyszlosc ktos mial wiedze
  • 0

#5 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:57, 05.11.2010

Z tymi żarówkami to nie koniecznie te lepsze są trwalsze. Moje doświadczenia z nimi nie są najlepsze. Ostatnio kupiłem philipsy które dają niby jakieś białe światło- pierwsza padła po miesiącu a druga po ponad 2. Podobną sutyację miałem z żarówkami OSRAM 30% dłuższa żywotność- wytrzymały ok 3-4 miesiące. Aktualnie kupuję najzwyklejsze, najtańsze tungsram i one świecą mi najdłużej. Jak dla mnie te "lepsze" żarówki to tylko wyciąganie kasy
  • 0

#6 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:14, 05.11.2010

podobne doświadczenia z żarówkami miałem i ja. Obecnie jestem w trakcie testów żaróweczek Philips Premium
odpukać już około 3 miesięcy świecą
http://www.ceneo.pl/...oductID=1623878
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:37, 05.11.2010

Ja za swoich czasów jeżdżenia VII miałem ten sam problem. Rozwiązanie było dokładnie te same co podaje tomi, najtańsze tungsram wytrzymują najdłużej.
Niestety inne w VII się nie sprawdzają - padają jak muchy.
Najkrócej wytrzymywały.... oryginalne, kupione w ASO..... Całe szczęście w VIII problem na razie nie występuje.
  • 0

#8 Valdi.

Valdi.
  • Forumowicz
  • 341 postów
  • Skąd:ale co skąd?
  • Silnik:0,7
  • Wersja:S-uuper
  • KM:136 chyba
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:wyjątkowe
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:51, 05.11.2010

ok,jutro zamienie stara zarowke z lewej strony na prawą i zobacze czy swieci mocniej oraz czy sie spali po jakims czasie
dam znac na koniec zabiegu co i jak aby na przyszlosc ktos mial wiedze


jak się jedna żarówka spali to lepiej wymienić obydwie na raz i wtedy poświecą dłużej,wiem z doświadczenia bo na początku też zmieniałem tylko jedną,i to niezależnie od marki samochodu, we wszystkich się żarówki palą tylko w innym czasie,niestety ruch w interesie musi być :mrgreen:
  • 0

Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232

Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.

 

 

 

 


#9 Mekintosh

Mekintosh
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:wypasiony golas;)
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:55, 05.11.2010

Całe szczęście w VIII problem na razie nie występuje.

To masz szczęście, że nie musisz się użerać z ich wymianą, która w VIII-kach (szczególnie lewa) jest koszmarna.
Ja jeżdżę na Philips BlueVision, które wytrzymują kilkanaście tys. km i już 3 razy miałem przyjemność walczyć z ich wymianą.
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:03, 05.11.2010

Ja jeżdżę na Philips BlueVision, które wytrzymują kilkanaście tys. km i już 3 razy miałem przyjemność walczyć z ich wymianą.


To może zamontuj wspomniane tungsramy? One nie mają cechy + ileś tam procent i może się mniej grzeją.
U mnie cały czas fabryczne żarówki, szczerze mówiąc nawet nie wiem co tam siedzi. Też H1? Da się z komory silnika czy trzeba odpinać nadkole?
Pewnie jak się przepali to zrobię jak w poprzednim acco (jak mi się nie chciało samemu zmieniać) - pojadę kupić żarówkę do ASO i jak mi przyniosą to poproszę o wymianę. Zawsze mi wymieniali i płaciłem tylko za żarówkę :mrgreen:
  • 0

#11 Mekintosh

Mekintosh
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:wypasiony golas;)
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:17, 05.11.2010

Też H1? Da się z komory silnika czy trzeba odpinać nadkole?

Tak H1. Da się z komory, ale trzeba przesuwać aku i mieć dłonie Japończyka. ;-)
W instrukcji piszą, że wymienia się przez nadkole i tak na początku próbowałem, ale poległem i walczyłem przez komorę.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq