XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Pali żarowke miajania,jaki powod?
#1
Napisano 15:50, 05.11.2010
#2
Napisano 16:22, 05.11.2010
Zacząłem myśleć ze coś jest źle, ale kupiłem w makro jakis markowy zestaw i święci już nie pamiętam nawet jak długo.
a tak na szybko to zamien żarówki. Jak ta co święci długo też padnie to może rzeczywiście coś nie tak z napięciem.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 17:35, 05.11.2010
Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0
#4
Napisano 18:45, 05.11.2010
dam znac na koniec zabiegu co i jak aby na przyszlosc ktos mial wiedze
#5
Napisano 18:57, 05.11.2010
Był CH6 2001 1.8 LS
Był CL7 2003 2.0 Comfort <---klik
Jest CN1 2006 2.2i-cdti <-- klik
#6
Napisano 20:14, 05.11.2010
odpukać już około 3 miesięcy świecą
http://www.ceneo.pl/...oductID=1623878
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:37, 05.11.2010
Niestety inne w VII się nie sprawdzają - padają jak muchy.
Najkrócej wytrzymywały.... oryginalne, kupione w ASO..... Całe szczęście w VIII problem na razie nie występuje.
#8
Napisano 20:51, 05.11.2010
ok,jutro zamienie stara zarowke z lewej strony na prawą i zobacze czy swieci mocniej oraz czy sie spali po jakims czasie
dam znac na koniec zabiegu co i jak aby na przyszlosc ktos mial wiedze
jak się jedna żarówka spali to lepiej wymienić obydwie na raz i wtedy poświecą dłużej,wiem z doświadczenia bo na początku też zmieniałem tylko jedną,i to niezależnie od marki samochodu, we wszystkich się żarówki palą tylko w innym czasie,niestety ruch w interesie musi być
Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232
Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.
#9
Napisano 20:55, 05.11.2010
To masz szczęście, że nie musisz się użerać z ich wymianą, która w VIII-kach (szczególnie lewa) jest koszmarna.Całe szczęście w VIII problem na razie nie występuje.
Ja jeżdżę na Philips BlueVision, które wytrzymują kilkanaście tys. km i już 3 razy miałem przyjemność walczyć z ich wymianą.
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:03, 05.11.2010
Ja jeżdżę na Philips BlueVision, które wytrzymują kilkanaście tys. km i już 3 razy miałem przyjemność walczyć z ich wymianą.
To może zamontuj wspomniane tungsramy? One nie mają cechy + ileś tam procent i może się mniej grzeją.
U mnie cały czas fabryczne żarówki, szczerze mówiąc nawet nie wiem co tam siedzi. Też H1? Da się z komory silnika czy trzeba odpinać nadkole?
Pewnie jak się przepali to zrobię jak w poprzednim acco (jak mi się nie chciało samemu zmieniać) - pojadę kupić żarówkę do ASO i jak mi przyniosą to poproszę o wymianę. Zawsze mi wymieniali i płaciłem tylko za żarówkę
#11
Napisano 21:17, 05.11.2010
Tak H1. Da się z komory, ale trzeba przesuwać aku i mieć dłonie Japończyka.Też H1? Da się z komory silnika czy trzeba odpinać nadkole?
W instrukcji piszą, że wymienia się przez nadkole i tak na początku próbowałem, ale poległem i walczyłem przez komorę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych