Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Co jest z tym lakierem ???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:13, 30.10.2010

Witajcie.

Odnoszę wrażenie, że lakier i podkład w Accordzie (2006 rocznik poliftowy) to jakieś nieporozumienie.

Przednia maska wygląda u mnie jak ser - przez 6 miesięcy pojawiło się około 15 poważnych ubytków ..
a 3 są do samej blachy ..... i zaczyna się malutka rdza .....
To są nie duże pęknięcia/odpryski ale po umyciu autka świecą jak psu jaja

To jest jakaś kpina .....

W poprzednim samochodzie tego nie było .....
- w 11 letnim lanosie żony NIE MA takich uszkodzeń

Co jest z tą Hondą ???

Poza tym samochód spisuje się wyśmienicie ale ten lakier .....
Aż się boję oglądać samochód po każdym kolejnym myciu bo dostanę zawalu

Czy jest na to jakaś rada ?

Mam taki mały lakierek w sztyfcie (fabryczny) oraz zakupiłem brunox i będę to łatał ....
ale nie o to chodzi
w samochodzie tej klasy
takie numery ???

nie taki niewodny ten Accord

Pozdr.
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:21, 30.10.2010

większość nowszych aut ma taki lakierek na sobie,
w 11 letnim lanosie pewnie był jakiś z ołowiem czy coś i dlatego taki twardy
teraz mamy lakiery ekologiczne, auta też są eko, po 10 latach totalna biodegradacja :bag


niech się specjaliści od lakierów wypowiedzą
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:25, 30.10.2010

Czy jest na to jakaś rada ?


Tak jest, polakierowac maske i nakleic folie bezbarwna. I to nie zart, czasem sam o tym mysle.
Lub polakierowac grubiej, innym lakierem, tu juz ktos od lakierow musi sie wypowiedziec czy to mozliwe ( tomi ?)

Generalnie odpryski na masce w poliftowym acco to znany temat, takze w ASO.
Mozesz tez miec wyjatkowo cienka warstwe, tez znany w serwisie temat i mozna wtedy powalczyc o lakierowanie na koszt Honda poland.

Przy jasniejszy kolorach tego nie widac tak.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#4 V12

V12
  • Forumowicz
  • 583 postów
  • Skąd:Essen
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:54, 30.10.2010

Witajcie.

Odnoszę wrażenie, że lakier i podkład w Accordzie (2006 rocznik poliftowy) to jakieś nieporozumienie.

Przednia maska wygląda u mnie jak ser - przez 6 miesięcy pojawiło się około 15 poważnych ubytków ..
a 3 są do samej blachy ..... i zaczyna się malutka rdza .....
To są nie duże pęknięcia/odpryski ale po umyciu autka świecą jak psu jaja

To jest jakaś kpina .....

W poprzednim samochodzie tego nie było .....
- w 11 letnim lanosie żony NIE MA takich uszkodzeń

Co jest z tą Hondą ???

Poza tym samochód spisuje się wyśmienicie ale ten lakier .....
Aż się boję oglądać samochód po każdym kolejnym myciu bo dostanę zawalu

Czy jest na to jakaś rada ?

Mam taki mały lakierek w sztyfcie (fabryczny) oraz zakupiłem brunox i będę to łatał ....
ale nie o to chodzi
w samochodzie tej klasy
takie numery ???

nie taki niewodny ten Accord

Pozdr.


Akurat Lanos ma swietny lakier, lepszy niz to co jest u mnie w VI gen., wiem bo kolega ma egzemplarz z 230 000km przelotu i powloka lakiernicza jest w naprawde super stanie.
Accordy sa niezawodne, ale to, ze lakiery maja do dupy to juz inna historia.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:44, 31.10.2010

Mam taki mały lakierek w sztyfcie (fabryczny) oraz zakupiłem brunox i będę to łatał ....


możesz położyć zaprawkę (zależnie od rozmiaru uszkodzenia - jak bardzo małe to np. wykałaczką) i jak zostanie "górka" to zniwelować tym:

http://shinearama.co...?id=LAN-BLOB2OZ

Jest to lepsze niż równanie pastą polerską bo nie ściera starego lakieru tylko górkę nowego.

Co do rozwiązania prewencyjnego, to można grubiej polakierować nie ekologicznym lakierem (o ile taki w UE jest do kupienia, to znaczy nie wodno rozpuszczalny). Ale raczej będzie to trudne do wykonania. A metoda taka w miarę dostępna to folia transparentna 3M lub podobna. Trochę to kosztuje, ale dość dobrze chroni. Robisz maskę plus przedni zderzak i znacząco zwiększają się szanse, że dziur nie będzie, lub będzie mniej.

A jak ma być po hamerykańsku to:

Dołączona grafika

tylko trzeba pod to grubo wosku położyć, żeby nie porysowało lakieru.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:26, 01.11.2010

Dzięki za informacje ...

Poszperałem też troszkę i .... faktycznie wszystkiemu winna Unia i ekologia ...
i faktycznie zakaz farb/lakierów z domieszkami ołowiu ....
ale zastanawia mnie też ....
oglądałem tak z ciekawości inne samochody paska, a4, oktawię 2 i odnoszę wrażenie,
że one lepiej sobie radzą z lakierami .....

Będę ładował takie cudo
http://allegro.pl/pr...1289460668.html
i na to oryginalny lakier .....
ale ....
to taka zabawa ;|
i tak co pół roku trzeba łatać ....
albo zmienić okolicę na mniej kamienisto/żwirową

jak będę miał jakiegoś sponsora to polakieruję całą maskę na nowo starymi metodami

ten patent z folią na dół maski też ciekawy bo w zasadzie większość odprysków jest właśnie w tej części .....

Dobre samochody produkowali chyba do 2000 roku :-/


Pozdrawiam serdecznie ;)
  • 0

#7 tmc

tmc
  • Forumowicz
  • 633 postów
  • Skąd:Zakopane
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:50, 01.11.2010

dziwne bo ja jak oglądałem 3 letnie passaty w niemczech, to wszystkie rdzewiały w okolicy tej chromowanej atrapy, konkretnie klapa.
4 na 5 miało ten problem.
  • 0
Moja Hańcza http://www.accordklu...p=106949#106949
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961

#8 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:56, 01.11.2010

Dobre samochody produkowali chyba do 2000 roku :-/


amen 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#9 tomi

tomi
  • Forumowicz
  • 1262 postów
  • Skąd:Goleniów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Prestige
  • KM:152
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:57, 01.11.2010

Lub polakierowac grubiej, innym lakierem, tu juz ktos od lakierow musi sie wypowiedziec czy to mozliwe ( tomi ?)

jak będę miał jakiegoś sponsora to polakieruję całą maskę na nowo starymi metodami

Szczerze to taka kwestia sporna... ze 2 lata temu malowaliśmy maskę i zastosowane były najlepsze materiały- podkład i b. twardy lakier. Po ok 1,5 roku przygotowywałem to auto do sprzedaży. Na masce było sporo odprysków, ale były to płytkie odpryski- takie jakby ktoś nakłuwał szpilką. żadnych głębokich odbić. No zdecydowanie było to mniej szpecące niż przedtem...
Jedynym sposobem ograniczającym ilość odprysków jest nie podjeżdżanie pod tyłek poprzedzającego pojazdu.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq