Skocz do zawartości


RODO w HAKP

kompresor w h23


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:19, 27.10.2010

Witam.
Panowie wpadłem na pomysł by do swojej hani złożyć kompresor.znalazłem już nawet dawce :) słyszał już ktoś o takim projekcie albo ma informacje na ten temat??
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 01:12, 28.10.2010

Sorki za bezpośredniość...ale raczej nie masz trwałego silnika do takich modów ;-)
Chyba, że już masz za sobą typową bolączkę H23 i motor już po remoncie.


A poza tym: Użyj opcji SZUKAJ 8-)
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:24, 28.10.2010

a co nie tak jest z h23?
  • 0

#4 pentaq

pentaq
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Ciecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Klops
  • KM:a kto to wie...
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:04, 28.10.2010

wszystko :) nie ten wał, nie te tłoki do doładowania, nie ten blok do doładowania.
  • 0
Próbuje spełniać marzenia.

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:33, 28.10.2010

A więc wał jest już wywarzony :) i reszta też zrobiona:) więc raczej nie będzie latających tłoków :) po remoncie jest już zrobione jakies 20 tys i wszystko jest oki :)to teraz prosze o jakieś wskazówki za które z góry dziękuje
  • 0

#6 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:47, 29.10.2010

jeśli chodzi o kompresor w h23 to ja znalazłem taki temat

http://www.accordklu...dfd0bc01#187059

gościu przeciera tu szlaki, ale trzymamy za niego kciuki 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#7 pentaq

pentaq
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Ciecin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Klops
  • KM:a kto to wie...
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 29.10.2010

Znaczy się blok masz zatulejowany i wsadzone kute graty? Nie sądzę... A doładowanie pokruszy fabryczne tłoki i już.
  • 0
Próbuje spełniać marzenia.

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:48, 29.10.2010

jeśli chodzi o kompresor w h23 to ja znalazłem taki temat

http://www.accordklu...dfd0bc01#187059


Że w H23, to pierwszy taki temat...Ale to, że doładowanie na stock`owy motorze, to już liczyć mi się nie chce...
  • 0

#9 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:21, 29.10.2010

każdy by chciał, ale nie każdy może :cry:
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:56, 30.10.2010

koledzy ale powinien motor wytrzymac jakieś 0.5 bara??chłopak śmiga w warszawie prelką 2.3już ponad pół roku na doładowaniu 0.5
  • 0

#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4,275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:29, 31.10.2010

jak silnik zdrowy to 0,5 powinien wytrzymać, ale gwarancji to Ci nikt nie da

a jaki będzie szacowany przyrost z 0,5 w tym wypadku?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:41, 12.12.2010

a więc koledzy zakupione są kute korby i kute tłoki z h22.teraz poszukujemy kompresora i wszystko składamy do kupy.Co sądzicie o takim setupie?? :)
  • 0

#13 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:17, 12.12.2010

No widzę że postęp robocie jest.
Teraz tylko do obrobki silnik i mozna skrecac ;-)
A Kompresora szukaj na CKPL tam często pojawiają sie Eatony m62.
Jest tam tez koleś który regeneruje chyba kompresory :roll:
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#14 knysha

knysha
  • Forumowicz
  • 141 postów
  • Skąd:Festung Breslau
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:130
  • Paliwo:PB
  • Rok:1990
  • Nadwozie:EX
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:55, 13.12.2010

W H23 bym się nie pakował, już lepiej F22B albo H22A2/5, które mają mniejszą kompresję i są wytrzymalszymi silnikami od nieszczęsnego H23...
  • 0

Wróciłem... drżyjcie :D


#15 vlad

vlad
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Wrocław
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:55, 13.12.2010

a więc koledzy zakupione są kute korby i kute tłoki z h22.teraz poszukujemy kompresora i wszystko składamy do kupy.Co sądzicie o takim setupie?? :)

no to poczytaj teraz co kute tłoki zrobią z twoimi tulejami w bloku z FRM... :eee

koledzy ale powinien motor wytrzymac jakieś 0.5 bara??chłopak śmiga w warszawie prelką 2.3już ponad pół roku na doładowaniu 0.5


nie ma reguły. powinno paść czasem działa. no i co mu nadmuchało te 0.5ba, bo na pewno nie Eaton m62 ??
  • 0
www.michaljakubek.carbonmade.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq