Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Adaptacja urządzeń wykonawczych


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:21, 19.10.2010

Witajcie,

Próbuję w mojej Acurze TSX uruchomić światło przeciwmgielne tylne. Od strony elektrycznej mam już wszystko zrobione włącznie z podłączeniami do komputera, ale pozostała rzecz najtrudniejsza - adaptacja w komputerze. Powinno dać się to zrobić za pomocą HDSa, ale w JKK w Katowicach nie chcą się takiej próby podjąć i nie jest to zdaje się tylko stanowisko tego jednego serwisu. Pytanie zatem gdzie szukać warsztatu, który spróbował by zrobić taką adaptację?

Pozdrawiam

Artur
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:59, 19.10.2010

Powinno dać się to zrobić za pomocą HDSa, ale w JKK w Katowicach nie chcą się takiej próby podjąć i nie jest to zdaje się tylko stanowisko tego jednego serwisu. Pytanie zatem gdzie szukać warsztatu, który spróbował by zrobić taką adaptację?


Może http://ecu-performance.com.pl/ z W-wy? Jak robią remap K24A to może i uda się wgrać np. cały soft od Acco i będzie obsługiwał ten obwód (oczywiście program silnika można zostawić Twój bo to parę KM więcej niż w Acco).
  • 0

#3 mlody

mlody
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:NY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:31, 20.10.2010

a nie mozna tego podlaczyc w nastepujacy sposob? Dwuzylowy kabelek z pozycji z tylu do wlacznika jedna zyka a druga żyłka powrót do tej przyciwglowej lampki?

A najlepiej przekaźnik jeszcze zastosować. Czyli wlacznik ktory w kabinie Ty naciskasz. Jak wlaczysz to poda napiecia (cos jak sygnal) z pozycji (mozna z puszki bezpiecznikow od postojowek wziasc albo z przodu z zarowki rownolegle) do przekaznika aby (z aku) ten włączył lampke przeciwmglową. Wtedy chyba nic nie bedziesz musial adaptowac bo to zwykla elektryczna zabawa. A komp nie powinien widzieć zadnego bledu. No i bedzie spełniony warunek ze swiatelko da sie uruchomic tylko wtedy gdy swiatla sa wlaczone.
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 03:05, 20.10.2010

a nie mozna tego podlaczyc w nastepujacy sposob? Dwuzylowy kabelek z pozycji z tylu do wlacznika jedna zyka a druga żyłka powrót do tej przyciwglowej lampki?


Problem polega na tym, że włącznik p-mgłowego jest impulsowy, tzn. nie łączy obwodu na stałe, tylko wysyła impuls do kompa (nawet nie wiem dokładnie którego) i ten załącza obwód. Ponieważ nie chciałem nieoryginalnych przycisków i przełączników, to zainstalowałem przełącznik z europejskiego Accorda i dlatego teraz szukam rozwiązania w tym kierunku.

A najlepiej przekaźnik jeszcze zastosować.


To jest ostatnia deska ratunku. Jeżeli nie da się tego zaprogramować, to posłużę się przekaźnikiem załączanym i wyłączanym impulsem z manetki.

Pozdrawiam

Artur
  • 0

#5 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2,946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:48, 20.10.2010

Dodam że auta amerykańskie a europejskie różnią się od siebie pod względem elektroniki niesamowicie jak coś w danym kraju lub modelu jest nie używane to tego nie montują albo wyprowadzenia są na innych kostkach :mrgreen: więc nie jest to takie proste i w serwisach się tego nie czepiają bo się nie znają :) a jak przeliczą roboczogodziny ile potrzeba na poznawanie auta bo masz nietypowe i nie mają do niego dokumentacji to się okaże że byś majątek zapłaciła , więc wolą podłączać pod kompa inkasować 100- 150 zł za 5 minut roboty :mrgreen:

zapaleniem światełka P-mgłowego odpowiada moduł MICS.... czyli to zespolone ze skrzynką bezpieczników w kabinie kierowcy ono załącza i wyłącza .... schematy w strefie klubowicz
  • 0

#6 mlody

mlody
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:NY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:21, 20.10.2010

taki przekaznik wyjdzie Ci taniej bo koszt moze z 10zł
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq