XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Adaptacja urządzeń wykonawczych
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:21, 19.10.2010
Próbuję w mojej Acurze TSX uruchomić światło przeciwmgielne tylne. Od strony elektrycznej mam już wszystko zrobione włącznie z podłączeniami do komputera, ale pozostała rzecz najtrudniejsza - adaptacja w komputerze. Powinno dać się to zrobić za pomocą HDSa, ale w JKK w Katowicach nie chcą się takiej próby podjąć i nie jest to zdaje się tylko stanowisko tego jednego serwisu. Pytanie zatem gdzie szukać warsztatu, który spróbował by zrobić taką adaptację?
Pozdrawiam
Artur
#2 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:59, 19.10.2010
Powinno dać się to zrobić za pomocą HDSa, ale w JKK w Katowicach nie chcą się takiej próby podjąć i nie jest to zdaje się tylko stanowisko tego jednego serwisu. Pytanie zatem gdzie szukać warsztatu, który spróbował by zrobić taką adaptację?
Może http://ecu-performance.com.pl/ z W-wy? Jak robią remap K24A to może i uda się wgrać np. cały soft od Acco i będzie obsługiwał ten obwód (oczywiście program silnika można zostawić Twój bo to parę KM więcej niż w Acco).
#3
Napisano 02:31, 20.10.2010
A najlepiej przekaźnik jeszcze zastosować. Czyli wlacznik ktory w kabinie Ty naciskasz. Jak wlaczysz to poda napiecia (cos jak sygnal) z pozycji (mozna z puszki bezpiecznikow od postojowek wziasc albo z przodu z zarowki rownolegle) do przekaznika aby (z aku) ten włączył lampke przeciwmglową. Wtedy chyba nic nie bedziesz musial adaptowac bo to zwykla elektryczna zabawa. A komp nie powinien widzieć zadnego bledu. No i bedzie spełniony warunek ze swiatelko da sie uruchomic tylko wtedy gdy swiatla sa wlaczone.
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 03:05, 20.10.2010
a nie mozna tego podlaczyc w nastepujacy sposob? Dwuzylowy kabelek z pozycji z tylu do wlacznika jedna zyka a druga żyłka powrót do tej przyciwglowej lampki?
Problem polega na tym, że włącznik p-mgłowego jest impulsowy, tzn. nie łączy obwodu na stałe, tylko wysyła impuls do kompa (nawet nie wiem dokładnie którego) i ten załącza obwód. Ponieważ nie chciałem nieoryginalnych przycisków i przełączników, to zainstalowałem przełącznik z europejskiego Accorda i dlatego teraz szukam rozwiązania w tym kierunku.
A najlepiej przekaźnik jeszcze zastosować.
To jest ostatnia deska ratunku. Jeżeli nie da się tego zaprogramować, to posłużę się przekaźnikiem załączanym i wyłączanym impulsem z manetki.
Pozdrawiam
Artur
#5
Napisano 07:48, 20.10.2010
zapaleniem światełka P-mgłowego odpowiada moduł MICS.... czyli to zespolone ze skrzynką bezpieczników w kabinie kierowcy ono załącza i wyłącza .... schematy w strefie klubowicz
#6
Napisano 20:21, 20.10.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych