XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Niesforny ksenon.
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:35, 19.10.2010
No to czeka mnie wymiana - pomyślałem sobie.
Jednakże po krótkim postoju kiedy ponownie uruchomiłem silnik i włączyłem światła mijania okazało się że obydwa świecą i tak już pozostało do końca wieczornych podróży.
Czy taki objaw to zapowiedź rychłej śmierci żarówki czy może zapowiedź kłopotów z przetwornicą?
Alternator wykluczam bo migały by obydwa.
Dodam że różnicy w barwie czy też intensywności świecenia nie zaobserwowałem.
Z góry dziękuję za wszelkie sugestie
#2
Napisano 12:22, 19.10.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:14, 22.10.2010
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:35, 22.10.2010
Ale czy nie dziwi fakt, iż owa żarówka, która według Ciebie padła, od opisywanego przeze mnie incydentu świeci do dziś dnia pięknym światłem?
Gdyby trzeba było wymienić żarnik nie pisał bym postów na forum.
Myślałem po prostu, że może to jakiś typowy objaw początkowy padania ksenonów bądź przetwornicy. Coś w stylu" Jak miga to pewnie niedługo padnie to albo to" i że ktoś już może się z takim zjawiskiem spotkał.
W każdym razie i za tą światłą odpowiedź dziękuję
#5
Napisano 15:18, 23.10.2010
#6
Napisano 22:41, 23.10.2010
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:56, 25.10.2010
Tak myślałem że to może zwiastować wymianke w niedalekiej przyszłości, ale że to moje pierwsze doświadczenia z ksenonami wolałem się upewnić. Zawsze to lepsza opcja niż przetwornicę wymianiać.
#8
Napisano 12:24, 25.10.2010
#9
Napisano 15:32, 25.10.2010
#10
Napisano 18:10, 25.10.2010
ASO Hondy oferuje żarniki firmy Osram 4300 k,tylko ostrzegam nie kupować u nich,jedna szt.ponad 500 zł i niczym się nie różni od tych z normalnego sklepu.
Oczywiście że się różni marżą
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:35, 15.11.2010
Wymieniłem obydwa, a ten dobry został na zapas "w razie wojna".
Dziękuje wszystkim za wypowiedzi.
Temat uważam za zamknięty.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych