Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Hanna A. już po gazyfikacji...


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:56, 18.10.2010

Jak w temacie, bardzo świeżutko, właśnie przed drugim tankowaniem, więc nawet nie wiem, jak pierwszy wynik (zresztą i tak zapomniałem skasować licznik :-D )
Zestawienie:
stag 4
magic III
hana
Instalował: GZW Odbudowa i tunning, Zbrosławice (z polecanych na forum)
Wykonanie: bez zarzutu, w uzgodnionym czasie, czysto, estetycznie.
Działanie: nie jestem ekspertem, ale naprawdę, praktycznie nie czuć różnicy. Fakt, że motor 1,8 z definicji nie powala mocą na kolana :mrgreen: nie mniej jednak osiągi są w dalszym ciągu przyzwoite. Jedyny zauważony mankament, to coś nie tak z diodami sygnalizującymi orientacyjny poziom gazu - po prostu świecą wszystkie cały czas. To, że zbiornik jest pusty sygnalizuje poprawnie jedynie sygnał dźwiękowy, ale sądzę, że ten "problem" zostanie usunięty niebawem na pierwszym przeglądzie.
To na razie tyle, zobaczymy jak spalanie po paru tankowaniach.
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:35, 18.10.2010

Zakład polecany to i stresu mniej

sądzę, że ten "problem" zostanie usunięty niebawem na pierwszym przeglądzie

Podepną pod kompa,sprawdzą szkiełko i będzie po problemie.
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:13, 26.10.2010

To już po paru tankowaniach i pierwszym przeglądzie. Diody "same się naprawiły" (czyt. pływak się odwiesił :-D ) natomiast spalanie, to jeszcze sinusoida o ogromnej amplitudzie, od 10 do.... 20 :shock: z tym, że ten ostatni wynik traktuję jako, hmm.. no nie bardzo wiem co, ale zakładam, że już się nie powtórzy. Możliwe, że ma to związek z wielozaworem (niepowtarzalność ilości tankowanego gazu na pusty zbiornik), który został teraz ustawiony, zobaczymy. 10-12 l to jest to, czego oczekiwałbym i wygląda na to, że jest to realne.
Tak na marginesie, jak obecnie wygląda procedura wpisu instalacji do dowodu rejestracyjnego, tzn. co jest potrzebne w WK?
Pzdr.
M.
  • 0

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:19, 26.10.2010

co jest potrzebne w WK?

Legalizacja zbiornika,wyciąg z homologacji na instalację,karta pojazdu jeśli masz.Wypełniasz druk o zmianach i z tym do okienka.Masz 30 dni na wpis gazu do dowodu rejestracyjnego.
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:22, 26.10.2010

Dzięki!
  • 0

#6 Kar0ol

Kar0ol
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:Garwolin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:46, 26.10.2010

[quote name="Glinuś"][quote]Masz 30 dni na wpis gazu do dowodu rejestracyjnego.[/quote]

A jakie sankcje za niedostosowanie się do terminu? Bo ja już od prawie 4 m-cy idę i nie
mogę dojść.
  • 0

#7 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 05:52, 27.10.2010

jakie sankcje za niedostosowanie się do terminu? Bo ja już od prawie 4 m-cy idę i nie
mogę dojść.

jak bedziesz bez wpisu a bedziesz miał dokumenty od LPG przy sobie to nic ci w sumie nie zrobią ale jak bedziesz miał LPG i nie bedziesz miał wbitego i zobaczą zabiorą ci dowód rejestracyjny i bedziesz miał piekne pokwitowanie i zmuszą cie do wpisu....
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:06, 02.12.2010

Witam,
minęło troszkę czasu (i prawie 4 kkm) od czasu, kiedy Hanna A. przeszła na dietę ;-) więc mogę się już pokusić o pewne uwagi eksploatacyjne.
Oczywiście zużycie: w zależności od potrzeb, możliwości, nastroju, warunków itp. od 10 do prawie 15 l/100 km. Pierwsze dotyczy spokojnej trasy, drugie przelotu autostradowego Katowice-Legnica w dość dobrych warunkach drogowych, hmm.. Jazda miejska gdzieś pośrodku.
Jak na razie instalacja sprawuje się bez zarzutu oprócz diodowego wskaźnika poziomu, bo to, co wskazuje nie można nawet nazwać wskazaniem orientacyjnym :-? Po zatankowaniu do pełna czasem pokaże jedną diodę, a czasem wszystkie cztery, zaś czerwona rezerwy potrafi się zapalić raz po 200 km, innym razem kpiąco razi po kilkudziesięciu kilometrach. Na szczęście sygnał dźwiękowy pustego zbiornika działa dobrze, spalanie jest przewidywalne, więc przy pomocy licznika mam pełną kontrolę. Poza tym nie jeżdżę z pustym bakiem 8-)
Ostatnie mrozy nie zrobiły na autku większego wrażenia (a niestety, chwilowo nie ma dachu nad... dachem) więc raczej nie mam powodów do narzekań. Oby tak dalej! że też sobie tak sam pożyczę :mrgreen:
Pozdrawiam
M.
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:38, 03.12.2010

A jaki był koszt tej instalacji bo tez zamierzam sobie założyć ??
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:09, 07.12.2010

Za zestaw wymieniony na początku tematu wraz z montażem 3.000 zł. Można było taniej, ale wolę oszczędzać na eksploatacji, niż inwestycji :)
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq