Spróbuj przejść na 5w30 lub 5w40. Jak to nie pomoze - zbieraj kasę na remoncik kolego.
Spróbuję przejść na coś gęstszego i zrobię jeszcze raz płukankę przed wymianą. Remont mi się nie uśmiecha... ;(
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 07:43, 02.08.2016
Spróbuj przejść na 5w30 lub 5w40. Jak to nie pomoze - zbieraj kasę na remoncik kolego.
Spróbuję przejść na coś gęstszego i zrobię jeszcze raz płukankę przed wymianą. Remont mi się nie uśmiecha... ;(
Napisano 08:11, 02.08.2016
Użytkownik Ed$on edytował ten post 06:00, 04.08.2016
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
Napisano 08:31, 02.08.2016
Użytkownik klosz007 edytował ten post 08:35, 02.08.2016
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 08:35, 02.08.2016
A co sądzicie o zalewaniu silnika naftą? Bezpośrednio na tłoki - po wykręceniu świec po 50-80ml. nafty na każdy tłok. Podobno uwalnia zapieczone pierścienie...
Napisano 10:30, 02.08.2016
A co sądzicie o zalewaniu silnika naftą? Bezpośrednio na tłoki - po wykręceniu świec po 50-80ml. nafty na każdy tłok. Podobno uwalnia zapieczone pierścienie...
Moja Honda http://www.accordklu...7-sport-rafiii/
Napisano 10:54, 02.08.2016
przerabiałem i naftę i płukanki od LIQUI Molly, XADO, ARCHOIL efekt minimalny ...jak brak od nowości olej tak bierze, nigdy nie udało się zniwelować zużycia drastycznie i cały czas bierze ok 0,3l/1000 zależy jak depczę w trasie jedyne co zauważyłem to na CASTROL 5w-40 zużywał oleju ok 80 ml mniej ...ale z racji że to podobno szajs wróciłem do Shell 5w-40 spróbuje przejść na Valvoline przy następnej wymianie ...
auto od nowości w rodzinie i z wywiadu z krewnym zawsze pił olej w ilości ok 0,2l/1000. Teraz albo z racji LPG albo już częściowego zużycia konsumpcja trochę się zwiększyła.
Przy 0,7l to porponuje lać już chyba tani syntetyk Shell HX7 chyba że lubisz wydawać kasę na dolewki lub zacznim jeździć na jakims półsyntetyku. Nie ma bata żeby samym olejem nagle zniwelować pobór z 0,7l do dajmy na to 0,3l. Albo masz wyciek albo pierścienie już złym stanie albo uszczelniacze..
widzę ze robiłeś pomiar kompresji i wyszło Ci 10,5 Bar-a to chyba mało mój przy realnym przebiegu ponad 300 tyś (dokładnie to 320 tyś) wykazał równo na wszystkich cylindrach 12,6 Bar-a
Użytkownik lakatus edytował ten post 10:56, 02.08.2016
Napisano 15:29, 02.08.2016
To jeszcze w uzupełnieniu mojej historii - jak kupiłem VII 2.4 z przebiegiem 75000 to zużycie było na poziomie 0,2/1000. Wtedy lałem 5w40 (nie pamiętam już nawet jaki...) ale zużycie b. powoli wzrastało tak do 0,25/1000. Ale ponieważ wszyscy mówili, że powinien był olej 5w30 lub nawet 0w20 to nalałem Motula 5w30. Na początku nic się nie zmieniało sale po drugiej takiej zmianie zużycie wzrosło dość szybko z 0,25/1000 do 0,3/1000. Wtedy przy kolejnej zmianie wróciłem do 5w40 ale zostało już 0,3/1000 i dalej nie wzrastało. No powiedzmy spadło odrobinę jak nalałem Shella 5w40 zamiast Motula 5W40. Generalnie zabawa w olej nic nie pomoże, no chyba, że pójdziemy w 5W50 albo 10W60.
Coś w tych silnikach K24 jest że trochę zużywają. Tak jak napisałem VIII jeździ na 5w30 i przy przebiegu 95000 mam ok. 0,2/1000.
Nie są to liczby takie jak w FSI/TFSI VAGa gdzie przedział 0,5-1l/1000 to "norma" albo i więcej (koledze wymieniali silnik na gwarancji w A4 2.0 TFSI przy 1,5l/1000) ale też nie jest to co w F20Z1 czy F18B2 gdzie miałem poniżej 0,1/1000. I K20 to też inna sprawa niż K24. Coś musi być inaczej.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 21:04, 02.08.2016
To jeszcze w uzupełnieniu mojej historii - jak kupiłem VII 2.4 z przebiegiem 75000 to zużycie było na poziomie 0,2/1000. Wtedy lałem 5w40 (nie pamiętam już nawet jaki...) ale zużycie b. powoli wzrastało tak do 0,25/1000. Ale ponieważ wszyscy mówili, że powinien był olej 5w30 lub nawet 0w20 to nalałem Motula 5w30. Na początku nic się nie zmieniało sale po drugiej takiej zmianie zużycie wzrosło dość szybko z 0,25/1000 do 0,3/1000. Wtedy przy kolejnej zmianie wróciłem do 5w40 ale zostało już 0,3/1000 i dalej nie wzrastało. No powiedzmy spadło odrobinę jak nalałem Shella 5w40 zamiast Motula 5W40. Generalnie zabawa w olej nic nie pomoże, no chyba, że pójdziemy w 5W50 albo 10W60.
Coś w tych silnikach K24 jest że trochę zużywają. Tak jak napisałem VIII jeździ na 5w30 i przy przebiegu 95000 mam ok. 0,2/1000.
Nie są to liczby takie jak w FSI/TFSI VAGa gdzie przedział 0,5-1l/1000 to "norma" albo i więcej (koledze wymieniali silnik na gwarancji w A4 2.0 TFSI przy 1,5l/1000) ale też nie jest to co w F20Z1 czy F18B2 gdzie miałem poniżej 0,1/1000. I K20 to też inna sprawa niż K24. Coś musi być inaczej.
widzę, że wyniki się nam pokrywają ... dodam ze swojej strony że przy braku wyjazdów na trasy przez dłuższy czas (wtedy jezdzy zwykle z predkoscia obrotowa silnika utrzymywana przez wiekszosc czasu w okolicy ok 3,6 tyś - 4 tyś RPM) i przejechaniu dystansu po mieście i miastach ościennych ok 900 km gdzie nie piłowałem auta a jeździłem normalnie auto zużyło ok 120 ml oleju na tym odcinku. Chwała tym, którym nic nie pije możliwe, że duże znaczenie ma tu sposób eksploatacji na początku życia silnika (tzw dotarcie). Dyskomfortu dolewania oleju nie odczuwam bo nie musze robić tego, aż tak często..ponadto kupuje olej któy jest tani w zakupie Shell Helix Ultra 5w-40 w 4l opakowaniu to raptem 70 zł.
Użytkownik lakatus edytował ten post 21:07, 02.08.2016
Napisano 06:19, 03.08.2016
Napisano 10:02, 03.08.2016
Napisano 00:01, 04.08.2016
widzę, że wyniki się nam pokrywają ... dodam ze swojej strony że przy braku wyjazdów na trasy przez dłuższy czas (wtedy jezdzy zwykle z predkoscia obrotowa silnika utrzymywana przez wiekszosc czasu w okolicy ok 3,6 tyś - 4 tyś RPM) i przejechaniu dystansu po mieście i miastach ościennych ok 900 km gdzie nie piłowałem auta a jeździłem normalnie auto zużyło ok 120 ml oleju na tym odcinku. Chwała tym, którym nic nie pije możliwe, że duże znaczenie ma tu sposób eksploatacji na początku życia silnika (tzw dotarcie). Dyskomfortu dolewania oleju nie odczuwam bo nie musze robić tego, aż tak często..ponadto kupuje olej któy jest tani w zakupie Shell Helix Ultra 5w-40 w 4l opakowaniu to raptem 70 zł.
Tak jest, Shell 5W40 jest tani i dobry Też to odkryłem Doświadczenie z Motulem przekonało mnie, że to się zupełnie nie opłaca, Kupienie 5l (4+1) Motula na wymianę i później jakieś kolejne dwie butelki po 1l na dolewki wychodzi znacznie drożej niż 2x 4l Shella z czego 4,5 szło na wymianę a reszta na dolewki i jeszcze trochę zostawało na następną wymianę.
Tego samego schematu będę się trzymać przy VIII tyle, że tutaj Honda w instrukcji obsługi nie podaje oleju 5W40 a tylko 5W30 a on jest droższy (powiedzmy 110zł za 4l).
Użytkownik klosz007 edytował ten post 00:05, 04.08.2016
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Napisano 08:13, 04.08.2016
Napisano 08:23, 04.08.2016
Jeszcze taniej wyjdzie 15W40 idąc tropem opłacalności kosztem "jakosci".
Wysłane z Tapatalk
bez sarkazmów prosimy...przedstawione postępowanie to nie efekt nieodpowiedzialnego postepowania a raczej efekt racjonalnego myślenia. Chcesz to lej olej od bolidów F1 czy cokolwiek innego co jest nadzwyczaj wspaniałe i dobre. Zresztą olej, który wspomnieliśmy że używamy nie należy do tandetnych i ma pozytywne opinie użytkowników.
Napisano 08:45, 04.08.2016
A jeszcze jedno odnośnie spalania oleju przez silnik z instalacja gazową (Stag4):
Czy zmiana/optymalizacja mapy wtrysków coś zmieni? Ale nie chodzi mi o to, żeby uwalić silnik. Mieszankę należałoby dać bogatszą, co wiąże się ze wzrostem spalania-dobrze kombinuję?
Użytkownik GTek_ edytował ten post 09:00, 04.08.2016
Napisano 07:58, 05.08.2016
A jeszcze jedno odnośnie spalania oleju przez silnik z instalacja gazową (Stag4):
Czy zmiana/optymalizacja mapy wtrysków coś zmieni? Ale nie chodzi mi o to, żeby uwalić silnik. Mieszankę należałoby dać bogatszą, co wiąże się ze wzrostem spalania-dobrze kombinuję?
Nie będzie to miało wpływu. Z resztą komputer benzynowy i tak sobie sam wyreguluje mieszanke w closed loop wiec takie kombinacje są daremne.
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych