null
Użytkownik calzone edytował ten post 19:57, 19.12.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 15:26, 17.10.2010
null
Użytkownik calzone edytował ten post 19:57, 19.12.2016
Napisano 18:36, 17.10.2010
Jest : Honda CBR 600 RR i inne...
Była : Honda Accord 2.2 I-CTDI FL
Napisano 20:12, 17.10.2010
Napisano 20:51, 17.10.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
Napisano 20:52, 17.10.2010
Napisano 20:56, 17.10.2010
Napisano 20:58, 17.10.2010
że ryzyko pojawienia się zaparowania przy stałych warunkach wilgotności pojawia się, gdy układ się ochładza, a nie ogrzewa.
Czyli z klimą ogrzeje się szybciej i efektywniej? A bez klimy gorzej, bo...?
Napisano 20:59, 17.10.2010
Czyli z klimą ogrzeje się szybciej i efektywniej? A bez klimy gorzej, bo...?wg mnie guzik od szyby i temp HI, bez wylaczania klimy.
Z tym ze, u mnie w dieslu jest inaczej, bo jest system ogrzewania gazem.
(tylko proszę nie pisz o wilgoci, bo zakładamy że wnętrze jest suche).
Napisano 21:08, 17.10.2010
Nie widzę za bardzo powodu, dlaczego w suchym wnętrzu, w którym na zamkniętym obiegu zaczyna krążyć te samo suche powietrze, nagle miałaby się pojawić wilgoć osadzająca się na szybie. A tym bardziej nie widzę możliwości, by ta wilgoć miała zamarzać powodując szron. Przecież wnętrze zaczyna się nagrzewać, a nie ochładzać.Wydaje mi się również, że klima i tak nie ruszy przy zamarzniętych szybach czyli minusowej temperaturze na zewnątrz.
Tak więc ważny jest tylko nawiew na szybę na maxa i ewentualnie zamknięty obieg, który wg mnie szybko doprowadzi do zaparowania i zaszronienia szyby od wewnątrz. No i kółko się zamyka.
Chyba jedyny ratunek to podgrzewana szyba.
Z fizyki i zależności między wilgocią względną a bezwzględną wynika, że ryzyko pojawienia się zaparowania przy stałych warunkach wilgotności pojawia się, gdy układ się ochładza, a nie ogrzewa. To przerabialiśmy przecież przy parujących reflektorach. Mało tego, para w reflektorach znika wraz z ich ogrzewaniem, mimo iż tam nie działa żadna klima.
Napisano 21:13, 17.10.2010
Napisano 21:14, 17.10.2010
Otóż to. Od początku zakładam, że podchodzę do zimnego auta i mam zamiar wybrać taką opcję nagrzewania, by nagrzało się jak najszybciej i by puścił lód na zewnątrz - a zwłaszcza oblodzone szyby. W czasie nagrzewania nie mam zamiaru siedzieć środku, ani tym bardziej pakować tam rodziny
Odmrażanie szyby:
AUTO (jeśli wcześniej nie włączone, to ważne bo nadal pozostałe funkcje których nie zmienisz będą automatyczne) - Temperatura HI (sam Ci się włączy obieg zamknięty) - przycisk "Szyba". Klimatyzacja obojętna (znaczy się nie ruszać), chyba że masz diesla, ale wtedy sam włączy.
Napisano 21:19, 17.10.2010
Napisano 21:24, 17.10.2010
O jakim obiegu zamkniętym piszesz, skoro przycisk "Szyba" automatycznie załącza obieg OTWARTY? Spójrz na swoją instrukcję str. 226
Mam rozumieć że co bym nie ustawił to klima sie nie załączy w minusowej temp ? Sprezarka nawet sie nie zakreci?
Napisano 21:44, 17.10.2010
Powiedzmy sobie szczerze. Ustawienie temperatury na HI nie powoduje automatycznie włączenia układu zamkniętego. Być może pomyliło ci się z sytuacją odwrotną, gdy w czasie upału rzeczywiście klimatronik może włączyć recyrkulację w celu szybszego schłodzenia wnętrza.
Tymczasem spokojnie rzecz ujmując może się okazać, że to co się wydaje proste - wcale takie proste nie jest.
Napisano 22:12, 17.10.2010
Czy lepiej, szybciej i efektywniej ogrzać wnętrze auta i usunąć zewnętrzne oblodzenie szyb gdy klima działa, czy bez klimy
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych