XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zawieszenie w wersji poliftingu a przed - róznice
#1
Napisano 14:10, 15.10.2010
#2
Napisano 14:15, 15.10.2010
Dokładnie co zmienili(amortyzatory,sprężyny,tuleje w wachaczach?)
do Hondy Japan trzeba dzwonić
Twardy jak cholera i się jeździ jak wozem drabiniastym? To może masz jakieś sportowe amory plus sprężyny? Bo jakoś nie kojarze aby mój był twardy jak wóz drabiniasty, nawet teraz po obniżeniu jest komfortowo.
A jak zmienić? To najlepiej sprzedać i kupić citroena
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3
Napisano 16:10, 15.10.2010
#4
Napisano 17:20, 15.10.2010
cif bardziej komfortowy od acco? No błagam Cię.Musisz mieć coś zmienione.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#5
Napisano 18:13, 15.10.2010
Widzisz kolega Seth zeszedł -30/35mm w dół i ma twardsze sprężyny w dodatku i na komfort jazdy nie narzeka... Więc nie rozumiem co jest u Ciebie nie tak, skoro Ty mówisz, ze masz "niby" serie... Skoro jeździłeś Civicem to w Accordzie powinno być o wiele lepiej niż gorzej!!
O to, to albo jakiegoś peugeota i wtedy będzie wszystko idealnieTo najlepiej sprzedać i kupić citroena
#6
Napisano 19:25, 15.10.2010
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#8
Napisano 20:21, 15.10.2010
no na seryjnej to to pięknie wybiera nierówności
kolega albo ma coś w zawiasie zmienione, albo lubi fury rodem z ameryki gdzie to na zakrętach się kładzie jak motor
u nas się raczej asfalt zwija na zakrętach a nie auto
Czarno-biały Projekt by Valdi...
http://www.accordklu...pic.php?t=19232
Dopóki walczysz,jesteś zwycięzcą.
#9
Napisano 21:27, 15.10.2010
A w kwestii różnic w charakterystyce zawieszenia poliftowego względem przedliftowego mogę się wypowiedzieć - poliftowy jest bardziej kanapowe...bardziej buja, ale jest też bardziej komfortowo. Nie można mówić o różnicach kolosalnych, ale odczuwalnych...poliftowy został skonfigurowany chyba bardziej dla prezesów...
#10
Napisano 17:34, 17.10.2010
Mój acu ma podobną dolegliwość i wiele się nad tym zastanawiałem, jeździłem wcześniej Roverem 416 i tam jest podobna zawiecha z przodu ale różnica w komforcie wyraźna na + rovera.
Myślę że o tym decyduje charakterystyka całego Macphersona.
Ale i opony swoje dają, guma z czasem ulega starzeniu i twardnieje opony pow. 6-ciu lat są wyraźnie głośniejsze i twardsze pomimo dobrego bieżnika.
Planuję zmienić na dniach na zimówki jakieś nowe i miękkie może to coś zmieni.
#11
Napisano 18:43, 17.10.2010
opony 6 lat? Toż ta guma się nie nadaje nawet na podkłady kolejowe.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12
Napisano 16:05, 27.10.2010
#14
Napisano 21:06, 27.10.2010
#15
Napisano 21:59, 27.10.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych