Jeśli mogę dodać coś od siebie.
Jestem świeżo po wymianie paska, usunięciu zbędnej rolki i wymianie łożyska rolki napinacza.
Pasek założyłem Bosh 7PK1785 (cena 65 zł), a łożysko SKF Explorer 6303-2RSH/C3 (cena 16 zł).
W oryginale był długi pasek (po 150 kkm i 11 latach wyglądał dobrze, ale wiek go zdyskwalifikował) i łożysko NSK 6303-DUL18 (leciutki luzik miało).
Wymieniłem bez odkręcania nadkola. Musiałem tylko odkręcić dwie śrubki od blachy do której są włożone węże od klimy i wspomagania. Łatwo było odkręcić, a blacha blokowała dostęp do paska.
Do zluzowania napinacza użyłem klucza oczkowego wygiętego 14 (oczkowo-widlasty się nie nadał) z założoną rurką 1 1/2 cala.
Przy zakładaniu bardzo przydał się pomysł z wrzuceniem 4 biegu i lekkim popychaniu auta do tyłu z jednoczesnym naciąganiem paska na górne koło pasowe.
Wcześniej pasek był założony od dołu wg rysunku z instrukcji.
Wymiana w miarę łatwa. Wszystko chodzi OK. Znacznik nie jest idealnie w środku, ale w połowie kwadracika od krótkiego paska. Myślę, że z czasem się pasek odrobinkę naciągnie i znacznik będzie w środeczku.