Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tuning Accord coupe VI Gen CG4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#31 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:3.2
  • Wersja:TL
  • KM:270
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:UA6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:37, 16.10.2010

Obrazek


Nie ogarniam czemu ludze taka kierownice wsadzają. Nie ma nic przyjemniejszego jak przywalić w taką czerepem podczas wypadku :ok

A co do bodykita - Stosek sprzedawał i być może jeszcze go ma.
  • 0

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#32 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:14, 16.10.2010

Obrazek


Nie ogarniam czemu ludze taka kierownice wsadzają. Nie ma nic przyjemniejszego jak przywalić w taką czerepem podczas wypadku :ok

A co do bodykita - Stosek sprzedawał i być może jeszcze go ma.


Skoro ma wyscigowa kiere to pewnie w kasku jezdzi :D A co do tego kitu to pewnie kolega Stosek ma go dalej bo w dziale kupie/sprzedam slabe zainteresowanie bylo :)
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#33 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:24, 04.05.2012

Mam takiego accorda. Na poczatku mi sie nie podobal ten samochod jednak z czasem przekonalem sie do niego:). Chciałem go sprzedac ale doszedlem do wniosku ze fajnie jest miec niepowtarzalny samochodzik:).Mam troche odlozonych pieniedzy i chetnie bym w niego zainwestowal (najpierw w silnik potem w audio) tylko ze nie wiem gdzie w polsce ktos moglby mi to dobrze zrobic, ktos kto sie na tym zna , ma dryg do takich spraw i nie zepsuje mi mojego cudenka:)). Jakby ktos z was znal jakies miejsce to bylbym niezmiernie wdzieczny za doradzenie:D. POZDRAWIAM:)
  • 0

#34 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:37, 04.05.2012

spojler robi robote, światła można przydymić jak ktoś lubi...
  • 0

#35 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:38, 04.05.2012

Napisz gdzie mieszkasz bo warsztatów w całej Polsce jest sporo ,które np.silnik przełożą.
  • 0

#36 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:37, 17.05.2012

na wakacjach w Zamościu - to jest woj lubelskie, a resszte roku w Białymstoku.
  • 0

#37 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:14, 05.06.2012

Moze nie do konca na temat.

Ile wytrzumuje seria 2,0 z 6 gen, tzn na ile koni mozna go "bezpiecznie" wystroic po uturbieniu.

[ Dodano: 2012-06-05, 20:14 ]
Moze nie do konca na temat.

Ile wytrzumuje seria 2,0 z 6 gen, tzn na ile koni mozna go "bezpiecznie" wystroic po uturbieniu.
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#38 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:57, 10.06.2012

Panowie, w co wgl inwestowac w sprawach mechanicznych w accordzie coupe 2000rok? i w jakiej kolejnosci majstrowac, bo chcialbym jakos podniesc moc, ale slyszalem ze te samochody nie za bardzo lubia turbine. nie zalezy mi od razu na mega skoku, ale tak zeby sukcesywnie w miare przyplywu kasy w cos kochance inwestowac:)
  • 0

#39 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:58, 10.06.2012

Panowie, w co wgl inwestowac w sprawach mechanicznych w accordzie coupe 2000rok? i w jakiej kolejnosci majstrowac, bo chcialbym jakos podniesc moc, ale slyszalem ze te samochody nie za bardzo lubia turbine. nie zalezy mi od razu na mega skoku, ale tak zeby sukcesywnie w miare przyplywu kasy w cos kochance inwestowac:)


najlepiej zeswapuj ją na h22a(jest taki projekcik w wawie, kolega unclefast takowy posiada, lub posiadał, bo sprzedawał), albo pomyśl nad kompresorem (mi to chodziło po głowie). i tyle bo po innych modyfikacjach większych przyrostów niż kilka nędznych kucyków raczej nie ma co liczyć, ja wymieniałem kolektor, robiłem dolot i szczerze efektów raczej powalających nie ma
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#40 Jasim

Jasim
  • Klubowicz
  • 292 postów
  • Skąd:Piaseczno / Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:36, 10.06.2012

Z dwóch pomysłów jakie podsunął Ci kolega wybrałbym swap na 2,2 - masz 212 koni i myślę, że jeszcze dolot i wydech i nie potrzebowałbyś wiecej mocy. Ja np. raczej jestem przeciwnikiem dokładania turbo ( chyba, że fabryczne - wszystko zaprojektowane już pod turbo ) dużo przeróbek i sporo kłopotów - trzeba to dobrze zrobić, a nie zrobi tego byle jaki mechanik więc i spore koszty, trzeba to dobrze zestroić a i nad mocą trzeba zapanować - nie sztuka dolożyć turbo wysterować na 400 koni a za parę tysięcy kilometrów padnie Ci silnik.
Swap moim zdaniem dużo tańszy i prostszy do wykonania.
  • 0

Jasim


#41 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 18:22, 10.06.2012

Swap moim zdaniem dużo tańszy i prostszy do wykonania


z tym bym polemizował. bo:
zadbana sztuka h22a itd. to koszt rzędu 6-7 koła + robocizna przy przekładce
jeśli chodzi o turbo to owszem koszt pewnie znacznie przekroczy zabawę ze swapem, ale przy kompresorze... koszt powinien być mniejszy, oczywiście wszystko zależy w jaki przyrost celujemy i jak bardzo markowych komponentów chcemy używać.
jak dla mnie temat z kompresorem to jak najbardziej sensowny pomysł.
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#42 jerek

jerek
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:13, 11.06.2012

jakie mogą być koszta założenia kompresora i co trzeba wzmocnić w silniku żeby założyć i bezpiecznie użytkować kompresor??
  • 0

#43 figo

figo
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Radom/Wawa
  • Silnik:F20
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:11, 11.06.2012

jakie mogą być koszta założenia kompresora i co trzeba wzmocnić w silniku żeby założyć i bezpiecznie użytkować kompresor??

kompresor od mietka to ok 1400pln eaton m62, do tego przeróbka kompa, strojenie, chyba trzeba przerobić kompresor bo nie kręci się w tą stronę co potrzeba, mocowanie, pasek/ski + robocizna. Ile to nie wiem, bo jeszcze o tym nie myślę. Na przyszły rok planuję do siebie, albo... coś innego :mrgreen:
  • 0

HondaRadom / WolaTeam

usaccord.pl


#44 jerek

jerek
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:12, 12.06.2012

a nic nie trzeba wzmacniać , wymieniać w samym silniku????
  • 0

#45 figo

figo
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Radom/Wawa
  • Silnik:F20
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:56, 12.06.2012

a nic nie trzeba wzmacniać , wymieniać w samym silniku????

zależy jak wystroisz i ile chcesz uzyskać.
  • 0

HondaRadom / WolaTeam

usaccord.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq