Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Tuning Accord coupe VI Gen CG4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
52 odpowiedzi w tym temacie

#46 jerek

jerek
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:20, 12.06.2012

tyle żeby bez grzebaniu w silniku bezpiecznie jeździć i nie bać się ze się rozleci . chyba ze to po prostu nie możliwe.. . tego chce się własnie dowiedzieć czy trzeba coś dłubać w silniku czy jeśli podkręci się rozsądnie to wtedy można śmigać na tym co jest????

i jakie są mniej więcej koszta i co dokładnie jest potrzebne. i czy w ogóle w cg4 jest to możliwe...
  • 0

#47 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:52, 12.06.2012

jak na mój łeb to pewnie że jest możliwe, bo sam o tym myślę.
czy trzeba wzmacniać cośw silniku, pod kompresor ... nie koniecznie, bo przyrost mocy jest uzyskiwany płynnie w miarę wzrostu obrotów silnika,
przy turbo, no niestety trzeba wsadzić kute komponenty, a to to do f seri raczej w Polsce będzie ciężko.

koszta kompresora, to tak jak napisano około 1400 jakiś eaton m62, albo m45 plus intercooler i inne blowoffy plus robocizna, no myślę że w 5kółkach możnaby się zamknąć. jeśli dużo zrobimy sami
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#48 figo

figo
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Radom/Wawa
  • Silnik:F20
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:01, 12.06.2012

przy kompesorze jest o tyle ciężko bo wstaje od praktycznie 0 obrotów, w mietku jak dobrze się orientuję to jest tak że od 2000 obrotów staje kompresor. nie znam się za dobrze jeszcze na tym ale jak zgłębię wiedzę to się podzielę :)
  • 0

HondaRadom / WolaTeam

usaccord.pl


#49 krisss111

krisss111
  • Klubowicz
  • 1568 postów
  • Skąd:Mińsk Maz/Szczytno
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CG4
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 04:39, 13.06.2012

to poczytajcie

http://www.civicklub...hp/t-72045.html
  • 0
<p><a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...sss111/</a></p>
<p> </p>
<p> </p>

#50 figo

figo
  • Forumowicz
  • 308 postów
  • Skąd:Radom/Wawa
  • Silnik:F20
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:22, 13.06.2012

to poczytajcie

http://www.civicklub...hp/t-72045.html


znam :)
  • 0

HondaRadom / WolaTeam

usaccord.pl


#51 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:03, 25.06.2012

figo, a co zrobiles w swoim accordzie ciekawego? Teraz tak.. jestem zielony w sprawach mechanicznych i calej reszcie, to jest moj pierwszy samochod i dopiero jakos wchodze w to wszystko. moje pytanie wiec brzmi co to jest ten mietek o ktorym rozmawialiscie przy kompresorze:). poza tym czy gdybym sie zdecydowal na dzialanie cos w kierunku kompresora to cos jeszcze trzeba wymieniac tudziez ulepszac typu wydech, chlodzenie itd??
  • 0

#52 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:07, 25.06.2012

mietek to mercedes
  • 0

#53 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:19, 25.06.2012

taaaa, sory nie skumalem... skapnalem dopiero jak przeczytalem forum civica wstawione przez krisss111 i ze te kompresory pochodza z mercow...
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq