Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

czy mozna jakos dodac mocy do F18b2 nie niszczac silnika?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
46 odpowiedzi w tym temacie

#16 pesyna

pesyna
  • Forumowicz
  • 105 postów
  • Skąd:ETM
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:34, 12.10.2010

Ja troszke już jeżdżę ze stożkiem w zderzaku.Czyli dolot typu CAI. :D Dodam że różnica jest odczuwalna pod pedałem gazu na wysokich obrotach.Nawet wyprzedzanie przy włączonej klimie już mnie nie denerwuję :) Oto fotka po zrobieniu dolotu CAi :
http://www.fotosik.p...b7a0cb763.html.


ale aż tak nisko ten stożek tam siedzi :shock:. nie boisz się ze złapie Ci wody podczas deszczu czy wjechania w kałużę?
  • 0

#17 atom

atom
  • Forumowicz
  • 205 postów
  • Skąd:wybrzeże
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:16, 12.10.2010

pesyna, na tym polega CAI Ja osobiście na zimę gdzie jest dużo błota śniegu i wody dawałbym go na górę A na wiosnę z powrotem w dół.Ona ma tak podłączone te rury że nie wymaga tego większych umiejętności by przenieść filtr.
  • 0

#18 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:42, 12.10.2010

poza tym są jeszcze hydroshield'y...wystarczy założyć i woda się nie dostanie
  • 0

#19 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:32, 12.10.2010

mam jeszcze jedno pytanko
mianowicie czy po zamontowaniu strumienicy plus do tego drobna ingerencja w dolot powietrza czyli stożek mieszanka paliwowa nie bedzie zbyt uboga co w efekcie moze doprowadzic do wypalenia sie zaworow lub innych negatywnych skutków?
  • 0

#20 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:43, 12.10.2010

Przecież silnik pobierze tyle samo powietrza, bo jakim cudem ma pobrać go więcej? Nawet jakby co to te minimalne zmiany mieszczą się w granicach korekt ECU.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#21 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:50, 12.10.2010

mam jeszcze jedno pytanko
mianowicie czy po zamontowaniu strumienicy plus do tego drobna ingerencja w dolot powietrza czyli stożek mieszanka paliwowa nie bedzie zbyt uboga co w efekcie moze doprowadzic do wypalenia sie zaworow lub innych negatywnych skutków?


:lol:

No gdzie?? ;-)


Olej strumienice. One nadają się do silników stało obrotowych, a silnik samochodowym takim nie jest.
Wystarczy Ci zwykła rurka o średnicy takiej, jaki masz wydech.

Kup sobie zwykłą chromowaną rurę dolotu, dedykowaną do Accorda i Preludy V/VI generacji - pasują tak samo. Owiń ją solidnie taśmą termiczną, wywal rezonator i wszytko inne ze starego dolotu i od zderzaka wstaw kawałek elastycznej rury, która doprowadzi powietrze prosto na filtr. A filtr możesz dobrać dowolny, polecam firmę Fujita(łatwa w konserwacji, co jakiś czas tylko myjesz, suszysz i działasz) - ale trochę kosztuje. TenozR też da radę.

Może wtedy poczujesz różnicę. Choć na to wpłynie na pewno głośniejsza praca całego auta - wydech i dolot.

To tyle ode mnie ;-)
  • 0

#22 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:50, 12.10.2010

nabierze wiecej bo latwiej wypchnie spaliny i latwiej zaciagnie powietrza ale to tak na marginesie


kurde ta glosniejsza praca silnika mnie troche zniecheca do dzialania
chcialbym zeby generalnie samochod zachowywal sie (chodzi o glosnosc) i wygladal tak samo (czyli zadnych widocznych srebrnych wydechow z tylu) a jego zmiany zeby byly tylko odczowalne pod pedalem gazu :-)
  • 0

#23 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:52, 12.10.2010

nabierze wiecej bo latwiej wypchnie spaliny i latwiej zaciagnie powietrza


Myślisz, że te wartości są tak wielkie, że silnik uszkodzą? W takim "modzeniu" na pewni nie.
  • 0

#24 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:57, 12.10.2010

nabierze wiecej bo latwiej wypchnie spaliny i latwiej zaciagnie powietrza


Myślisz, że te wartości są tak wielkie, że silnik uszkodzą? W takim "modzeniu" na pewni nie.


pytalem tylko zapobiegawczo
  • 0

#25 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:06, 12.10.2010

pytalem tylko zapobiegawczo


Spoko-loko ;-)

Nic się nie martw - źle nie zrobisz silnikowi. Najwyżej jeśli Ci nie pójdzie dobrze z dolotem, to zamulisz auto - przez ciepłe powietrze ze środka.

Zachowaj wszystkie manele ze starego dolotu, ostatecznie przełożysz wszystko jak Cię dolot ze stożkiem przestanie zadowalać. Potem to sprzedasz.
  • 0

#26 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:13, 12.10.2010

i to jest wlasnie mysl
jak sie nie spodoba to zaloze dolot na nowo
zostanie tylko wydech zmodernizowany. Strumienice zalorze chociazby dlatego zeby wygladala jak katalizator zeby sie diagnosta nie przypierdzielil na przegladzie
  • 0

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:19, 12.10.2010

Strumienice zalorze chociazby dlatego zeby wygladala jak katalizator zeby sie diagnosta nie przypierdzielil na przegladzie


A ile kosztuje strumienica? Po co tracić na nią kasę...

Jak masz czas, albo kogoś kto to ogarnie tanio za Ciebie, to rozetnij osłonę katalizatora, wywal całego kata, w to miejsce wspawasz rurkę, założysz z powrotem osłonę kata i gra ;-)

I oczywiście zachowaj katalizator dla siebie, bo sprzedasz go w skupie i cała operacja może Cię nic nie kosztować ;-)
  • 0

#28 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:22, 12.10.2010

generalnie to wolalbym sie skupic na tanim kupnie rury dolotowej bo jak patrze na ceny to ja dzoekuje :mrgreen: kurde to kawalek rury odpowiedno wygietej i za to mam dac 200zl??
chetnie kupil bym taka uzywana za przyzwoite pieniadze
  • 0

#29 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:26, 12.10.2010

Zrób tak jak Hitman pisze.
  • 0

#30 tomahawk5000

tomahawk5000
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Sochaczew
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:30, 12.10.2010

panowie szukam jak narazie rury dolotowej TANIO
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq