XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Praca silnika na luzie
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:21, 10.10.2010
Nie chce sie juz rozpisywac ale wymienilem wlasnie silnik w moim Accodzie. Wszystko wydaje sie w porzadku ale na cieplym silniku na biegu jalowym czuje takie lekkie nieregularne "mini-szarpniecia", jesli mozna to tak zdefiniowac Wszystko lacznie ze sprzeglem, olejem w skrzyni, rozrzadem, paskami i cala reszta mam wymienione. Wyzej wymienione szarpniecia czuc tez na wydechu ze silnik nie do konca rowno pracuje. Czy to moze byc wina np. zapchanego katalizatora? Jesli stary silnik palil olej to jest mozliwosc ze zapchal sie szybciej niz powinien?
#2
Napisano 19:53, 10.10.2010
"Przeleciałem" całe wysokie napięcie i się uspokoiło.
http://www.accordklu...pride-1987-ca5/
...niech potomni wiedzą jakie to piękne samochody produkowali kiedyś Japończycy bo dziś już takich nie robią...
#3
Napisano 19:53, 10.10.2010
a jak się wkręca na obroty? nie jest jakoś zmulony? bo to też objawy zapchanego kata.
od spalania oleju mógł się zapchać kat.
zawory ustawione?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 20:54, 10.10.2010
#5
Napisano 07:00, 11.10.2010
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:34, 11.10.2010
Sprawdziłem wczoraj jeszcze, że trzymając np. na 2000obr silnik nie potrafi ich równo utrzymać. Minimalnie co jakiś czas spadają obroty.
Co do kabli to znalazłem na allegro jakieś kable SEIWO po 106zł i NGK za około 300zł. Bawić się w NGK?
#7
Napisano 08:48, 11.10.2010
Ja mam te drugie i są ok - troszkę za długie, ale bez przesady, troszkę słabiej siedzą w gniazdach - ale jeszcze mi nie wypadły. Bardzo dobrze trzyma dół.
Wg mnie nie ma sensu kupować NGK jeśli masz gaz - masz w cenie NGK 2 komplety kabli. Ja na swoich już mam jakieś 8-9tyś km i sprawują się pięknie.
#8
Napisano 19:08, 11.10.2010
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:51, 18.10.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych