Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Praca silnika na luzie


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:21, 10.10.2010

Witam.

Nie chce sie juz rozpisywac ale wymienilem wlasnie silnik w moim Accodzie. Wszystko wydaje sie w porzadku ale na cieplym silniku na biegu jalowym czuje takie lekkie nieregularne "mini-szarpniecia", jesli mozna to tak zdefiniowac :) Wszystko lacznie ze sprzeglem, olejem w skrzyni, rozrzadem, paskami i cala reszta mam wymienione. Wyzej wymienione szarpniecia czuc tez na wydechu ze silnik nie do konca rowno pracuje. Czy to moze byc wina np. zapchanego katalizatora? Jesli stary silnik palil olej to jest mozliwosc ze zapchal sie szybciej niz powinien?
  • 0

#2 williams

williams
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXi
  • KM:150-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:CA5
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:53, 10.10.2010

Ostatnio w swojej babci też tak miałem.

"Przeleciałem" całe wysokie napięcie i się uspokoiło.
  • 0

http://www.accordklu...pride-1987-ca5/

 


...niech potomni wiedzą jakie to piękne samochody produkowali kiedyś Japończycy bo dziś już takich nie robią...


#3 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • SkÄ…d:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:53, 10.10.2010

może być zapchany kat, spaliny nie mają ujścia i to może powodować jakieś nieprawidłowości w pracy

a jak się wkręca na obroty? nie jest jakoś zmulony? bo to też objawy zapchanego kata.

od spalania oleju mógł się zapchać kat.

zawory ustawione?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#4 drobson

drobson
  • Forumowicz
  • 42 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 10.10.2010

jestem świeżo po wymianie kata i w moim przypadku nie było takich objawów, a był w kiepskim stanie. Szukałbym najpierw w zapłonie. Przewody WN wydają się dobrym tropem.
  • 0

#5 williams

williams
  • Forumowicz
  • 150 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:EXi
  • KM:150-
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:CA5
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:00, 11.10.2010

Całe WN od A-Z.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:34, 11.10.2010

Dzięki za szybką odpowiedź. Całe WN czyli? Świece mam nowe (NGK) więc zostają chyba tylko kable?

Sprawdziłem wczoraj jeszcze, że trzymając np. na 2000obr silnik nie potrafi ich równo utrzymać. Minimalnie co jakiś czas spadają obroty.

Co do kabli to znalazłem na allegro jakieś kable SEIWO po 106zł i NGK za około 300zł. Bawić się w NGK?
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8892 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:48, 11.10.2010

SEIWO czy SEIWA?

Ja mam te drugie i są ok - troszkę za długie, ale bez przesady, troszkę słabiej siedzą w gniazdach - ale jeszcze mi nie wypadły. Bardzo dobrze trzyma dół.
Wg mnie nie ma sensu kupować NGK jeśli masz gaz - masz w cenie NGK 2 komplety kabli. Ja na swoich już mam jakieś 8-9tyś km i sprawują się pięknie.
  • 0

#8 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • SkÄ…d:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 11.10.2010

Sprawdz zaplon cały i ustawienie zaworów, mogą być za ciasno ustawione (ja tak miałem).
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:51, 18.10.2010

Zmieniłem kable i nic się nie poprawiło. Muszę jeszcze jechać sprawdzić zawory ale wydaje mi się, że sytuacja się pogorsza. Teraz jak na rozgrzanym silniku gazuje to jak obroty spadną auto zaczyna się dławić. Na chwile spadają na sam dół i po chwili wracają to odpowiednich ale silnik pracuje nie równo. To chyba nie wina zaworów? Poza tym jak daje mocniej gazu to z rury leci woda z czarnym syfem. Pomóżcie bo mam już dość tego auta.
  • 0

#10 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • SkÄ…d:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 16:15, 18.10.2010

A sprawdziłeś kopułkę?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq