Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Wycieraczki z bocznym uchwytem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:55, 08.10.2010

Za parę dni otrzymam ramiona wycieraczek z VII gen po FL.Nie wiem czy dobrze mówię,ale mają one boczne zapięcia.Gumki wycieraczek muszę zmienić-wiem,z Waszych postów,że można je zakupić w ASO,ale jeżeli chciałbym zmienić wycieraczki na nowe to wiecie gdzie takie nabyć-dostać (jakiś link).
Ps.zmieniam bo są ładniejsze,lepiej przylegają do szyby i są bardziej schowane.
  • 0

#2 kris_rock

kris_rock
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:PL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:04, 08.10.2010

Miałem okazję trzymać je w dłoniach w ASO, "oryginalne" wycieraczki robione dla Hondy w Meksyku. Aerodynamiczne, super wykonane. Palce lizać. Niestety miły Pan wylał mi kubeł zimnej wody na twarz podając ich cenę. Z tego co pamiętam ponad 200 zł za komplet na przednia szybę. Szukałem ich w necie, ale bezskutecznie. Dziwne jest to, że nie widziałem ich w nowych autach wystawionych w salonie. Może tylko w wersjach exec. są instalowane. Nie widziałem w sklepach podobnych do nich, ani bosch, ani champion ani nawet nic. Te były po prostu bajera ;-)
  • 0

#3 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 15:51, 08.10.2010

nie wiem dokladnie o co chodzi:D ale jezeli chodzi o te piora po liftingu to ja takie mam i ostatnio kupilem z dippa i powiem ze sa srednie nie dlatego ze sa ze zlej gumy ale zle wyprofilowane do szyby, przelozylem gumke do oryginalu ale tylko z tej krotkiej bo z dlugiej sie nie da;/ a dluga gumke zamowilem w aso za 50zl, krotka kosztuje 30. cale pioro od kierowcy to 130 a to od pasazera jakos 90. same gumki wychodza taniej niz bosch czy valeo a sprawuja sie bardzo dobrze.
  • 0

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:05, 08.10.2010

ale jezeli chodzi o te piora po liftingu

Dokładnie wycieraczki po FL (2006-2008) czyli pozostaje mi tylko i wyłącznie wymiana samych gumek w ASO.Chyba dodatkową zaletą jest,że z wnętrza samochodu praktycznie nie widać wycieraczek,bo ostatnio jak jechałem w takim jednym Type-S z 2006r prawie ich nie widziałem.
  • 0

#5 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:11, 08.10.2010

mozesz wymienic tez na jakies inne ale te tanie typu dipp sa po prostu daremne a za komplet zaplacisz 50zl, kiedy gumki w aso kosztuja 80 a cale piora wygladaja znacznie lepiej sa fajnie zakonczone (calosc jest jakby jednym elementem) nie tak jak w bosch i calej reszcze gdzie na koncu sa takie plastikowe koncowki. do tego mocowanie jest znacznie mniejsze i fajniej wyglada. i dlugo tez wytrzymuja bo od nowosci przez 2 lata sie swienie spisywaly a pozniej na przegladzie wymienili tylko duza od kierowcy bo mala jeszcze dobrze zbierala. a teraz po 4 latach zmienilem na dipp ale szybko sie z nich wyleczylem :mrgreen:
  • 0

#6 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:17, 08.10.2010

Dipp i inne wynalazki testowałem i wiem co są warte,chodzi mi bardziej o jakiś konkretnie link do podobnych wycieraczek co macie i jak one są mocowane,bo przyznam szczerze nie przyglądałem się.
  • 0

#7 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:21, 08.10.2010

wieczorem Ci zrobie zdjecie jak to wyglada w oryginalnych. tu masz przyklad boscha http://moto.allegro....1223778412.html . testowalem je w hyundaiu spisywaly sie dobrze (jak oryginaly) wiec spokojnie moge Ci je polecic.
  • 0

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:28, 08.10.2010

Ok czekam na jakieś zdjęcie.
  • 0

#9 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:36, 08.10.2010

sorry ze brudne ale nie mialem czasu wyczyscic. jak trzeba jeszcze jakies zdjecia to jutro zrobie.
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0

#10 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:23, 09.10.2010

No właśnie jak ja same pióra wycieraczek (nie widziałem jeszcze jak wyglądają te moje) dostanę i gdzie.Pozostaje ASO,ale pokusa zmiany wyglądu (tzn.schowania wycieraczek) jest duża.
  • 0

#11 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:34, 09.10.2010

Glinuś, te z boscha tez pasuja i bardzo dobrze sie sprawuja a wychodza duzo taniej. choc nie ukrywam ze wizualnie uzo lepiej wygladaja te oryginalne bo nic z nich nie odstaje a to mocowanie jak widzisz jest tylko w srodku tego preta a nie jak w przypadku boscha i reszty ze caly jest obudowany
  • 0

#12 bbart79

bbart79
  • Forumowicz
  • 82 postów
  • Skąd:Brandon UK
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:28, 09.10.2010

Po bezpośrednim porównaniu Boscha i oryginału stwierdzam, że szkoda kasy na Boscha. Tym bardziej, że i Bosch i oryginał na wyspach kosztuje ok 20 funtów. Nie dość że przy wysokich prędkościach lubią nie zbierać na całej swojej długości to podczas dużych wiatrów lubią "terkotać". Nie przylegają tak dobrze jak oryginał (made in taiwan :-D ) co w sumie wcale nie dziwi, gdyż sam kształt wycieraczki a zarazem spoilera jest różny w obu przypadkach. Poza tym wycieraczka kierowcy w Hani jest długa i Bosch ma problemy ze sztywnością obudowy. Powoduje to czasami dziwne odgłosy (boczny wiatr). Jeśli chcecie raz na zawsze zlikwidować problem z wycieraczkami to kupcie oryginał z polifta. Nawet do przedliftowych ramion. Ja sam właśnie takie mam i jest rewelacja.
  • 0

#13 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:49, 10.10.2010

Jeśli chcecie raz na zawsze zlikwidować problem z wycieraczkami to kupcie oryginał z polifta

Cały czas o tym mówię :mrgreen:
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq