XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zawieszenie tyl
#1
Napisano 10:07, 29.09.2010
#3
Napisano 12:02, 29.09.2010
#4
Napisano 10:53, 06.10.2010
#5
Napisano 11:26, 06.10.2010
#6
Napisano 11:39, 06.10.2010
#7
Napisano 14:50, 06.10.2010
#8
Napisano 20:35, 09.10.2010
co do diagnostyki to wydaje mi sie ze porzadna firma byla a koles co to sprawdzal tez ma acco tylko 7 gen i przy okazji znalazl mi to co nie zrobili w ASO a mieli zrobic
a to wypis z protokolu badania:
Kontrola ustawienia kół
Oś przednia:0,0mm
Oś tylna:0,0
Badanie amortyzat.
Oś przednia-przyczepność lewa72%,prawa71% różnica1%
Oś tylna-przyczepność lewa79%,prawa79 różnica 0%
nacisk oś przednia 840 daN oś tylna 528 daN
ampituda oś przednia lewa 27mm prawa28 mm oś tylna lewa 27mm prawa 27mm
O hamulcach nie bede pisal bo to nie ma chyba znaczenia powie tylko tyle ze nowe tarcze okazaly sie krzywe oś przednia
a i jeszcze bym zapomnial w czasie jazdy to tego nie slychac tylko na tych progach zwalniajacych
#9
Napisano 20:48, 09.10.2010
Reszta jest bardzo solidna i praktycznie sie nie wymienia.
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#10
Napisano 21:08, 09.10.2010
tmc, po tej wymianie masz spokój?
#11
Napisano 06:52, 10.10.2010
#12
Napisano 15:11, 10.10.2010
#13
Napisano 19:55, 10.10.2010
=== ZAPRASZAM PO PORTFEL, TOREBECZKE ===
http://allegro.pl/Sh...Show?id=1600961
#14
Napisano 07:00, 11.10.2010
i ze tak zrobil w swojej BMW serii7
#15
Napisano 07:18, 11.10.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych