Skocz do zawartości


RODO w HAKP

swap silnika f22b5 na Vtec


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:17, 25.09.2010

mam pytanie a mianowicie czy duzo jest przeróbki ze zmianą silnika f22b5 na VTEC f22 ? tak dokladnie chodzi mi o cały osprzęt komputer .... no chyba ze ktos ma do sprzedania silnik f22b5???

[ Dodano: 2010-09-25, 17:46 ]
chodzi mi o swap z silnika f22b5 na f22z2 ?
  • 0

#2 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 18:16, 25.09.2010

silnik f22b5 jest do sprzedania jak cos pisz do mnie, tzn jest w częsciach od znajomego na innym forum. trzeba ci cały czy może jakieś czesci
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:15, 26.09.2010

no najlepiej to wolał bym caly bo przeskoczyl mi pasek rozrządu i z tego silnika nie za bardzo duzo zostalo wywaliło dzióre w bloku na wielkośc pięsci a korbowut i zawory to lepiej nie gadać.... :-|
  • 0

#4 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:38, 26.09.2010

Nie powinno być dużo roboty, skoro u mnie zamiast F20Z1 elegancko siedzi H22A JDM a swap nie był żadną filozofią ...

Musisz mieć kompletny silnik plus komputer, obydwa silniki są na OBD1 tak więc trzeba będzie ew. przedłużyć niektóre kabelki do
czujników itp. i poprowadzić dodatkowe kable do zaworu VTEC i knock sensor'a.
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq