Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jęczenie przy niskich obrotach i skręcaniu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:20, 29.09.2010

Penie że może, ale jeśli nawet w ESM piszą żeby tak zrobić to myślę, że takie chwilowe pracowanie pompy z minimalną
ilością smarowidła jej nie zaszkodzi. Przecież to nie jest daewoo ani żaden inny karton.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#17 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:42, 01.10.2010

A moze zostalo komus odrobine tego plynu na dolewke?
Mam te same objawy co Wy.
  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#18 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:54, 01.10.2010

mi zostało 400ml na dolewkę 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#19 michal750

michal750
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Łęczyca
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:49, 02.10.2010

Dziekuje, Juz udalo mi zalatwic i dolalem odrobine.
Zniknelo jeczenie przy niskich obr i podczas krecenia na postoju.
Ale nie daje mi spokoju jeszcze jeden dzwiek ktory byc moze wydaje pompa wspomagania. Mozna to porownac do gwizdu i slychac to przy obr 2-3 tys. Co dziwne dzwiek pod maska nie jest slyszalny a jedynie w kabinie. Na poczatku myslalem ze to glosniki mi gwizdza podczas dodawania gazu, ale to jednak nie to. Co to moze byc?
  • 0
SUPERBIKE RULEZZ

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:16, 03.10.2010

michal750, mam taki sam objaw i z tego co wyczytałem w sieci i zdążyłem się zorientować, to ten gwizd pochodzi od przepustnicy, powoduje go przepływ powietrza podczas otwarcia "motylka", podobno jest to normalne zjawisko, charakterystyczne przy dodawaniu gazu w okolicach 1500-2500 obr/min, mam to samo, nawet po dokładnym wyczyszczeniu przepustnicy, wymianie uszczelki OEM, regulacji obr. i nadal gwiżdże, żadnych negatywnych objawów tego zjawiska nie zaobserwowałem, więc chyba niema się czym przejmować ;-) .
  • 0

#21 telko

telko
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:warmińsko-mazurskie\Kentaki ;-)
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:134
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 05.10.2010

w kwestii płynu. Fakt Honda pisze, że tylko oryginał i tylko ich PSF. Na rynku jest masa płynów do wspomagania, dobrych firm. Właściwościami się nie różnią. Ważne że płyn PSF jest płynem syntetycznym i nie wolno zalać płynu mineralnego. Ja kupiłem syntetyk, bo musiałem dolać ok. 100 g (poleciał oring w górnej części pompy i się pociło), nie było i nie ma żadnych problemów.
  • 0

#22 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:08, 22.10.2010

prosze ktoregos z kolegow o dokladne wytlumaczenie jak sie wymienia plyn w spomaganiu razem z plukaniem
go ja mam zalany inny plyn zielony a ma byc czerwony i z tego co sie dowiedzialem to musze wyplukac stary plyn mowym i jak to zrobic
  • 0

#23 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:42, 22.10.2010

plukanie układu to pewnie w jakimś zakładzie Ci zrobić pod ciśnieniem, ale żeby nie jeździć po mechanikach, zrób tak:
kup dwa litry psf i zrób po prostu dwie wymiany w odstępie 2 dni
i będzie ok
ją bym tak zrobił. Jak dobrze "wycisniesz" płyn z układu to wyjdzie prawie cały.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#24 Davidowski

Davidowski
  • Forumowicz
  • 622 postów
  • Skąd:sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:23, 22.10.2010

kupilem dwa litry tak ja mi powiedzal mechanik i w aso
drogi litr jest wlasnie do plukania nie potrzeba tego robic z cisnieniem tylko jakos przelewac ale ja wlasnie nie wiem jak
a to co kupilem to MOBIL ATF 220 premium automatic transmission fluid
do maszych accordow ma byc ATF w zamian PSF HONDY
wiec prosze kogos o dokladnie instrukcje jak mam wymienic ten plyn??
  • 0

#25 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:44, 23.10.2010

chłopie gnaty mi pękły, bez urazy ale weź się i przeczytaj ten temat, przecież tu jest wszystko.
Nawet zdjęcia porobiłem i skany z instrukcji.
Poza tym układy wspomagania w hondzie karmi się psf-s. A nie olejem do automatow. Jak szukasz oszczędnosci w wymianie płynu raz na 10 lat to kup opla.
Pozdro.
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#26 Maryś

Maryś
  • Forumowicz
  • 91 postów
  • Skąd:Bytom
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Prelude
  • KM:200?
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:BB8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 24.10.2010

kardas, akurat ten olej do automatów jest również olejem hydraulicznym w innych autach i nie tylko ;) Chociaż i tak jestem zdania, że lepiej zalać to co zaleca honda. Jak manual np. w przypadku skrzyni biegów dopuszcza 10w30/10w40 to w przypadku wspomagania tylko i wyłącznie ori.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq