XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Skręcanie koła kierownicy przy przyspieszaniu
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:29, 19.09.2010
#2
Napisano 07:31, 20.09.2010
Objawy to ściąganie - im większa prędkość tym bardziej w lewo. Żeby to kontrować, kiere musisz przekrzywiać w prawo.
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:40, 20.09.2010
#4
Napisano 10:58, 20.09.2010
robiłem geometrie w 2 zakładach niezależnych i potem a ASO w Piasecznie powiedzieli, że to wina opon. Zmieniłem opony na nowe i to samo. Czytając forum zauważyłem, że ściąganie to problem chyba tego modelu i chyba już nic z tym nie zrobi. O ile do lekko przekrzywionej kierownicy już się przyzwyczaiłem ( w pienia mnie to niesamowicie ) to teraz zauważyłem ze to nie problem ustawienia równo koła kierownicy, tylko ta kierownica przekrzywia się podczas przyspieszania, jak odpuszczam gaz wraca na swoje miejsce.
no właśnie. A mierzyli Ci te zależność miedzy poszczególnymi kątami czy tylko na kompa wrzucili?
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:25, 20.09.2010
#6
Napisano 12:06, 20.09.2010
dali mi wydruk, wszystko na zielono CZYLI OK
no to teraz trzeba by kogos kto wie dokladnie jak wyglada komputerowy pomiar zbieznosci - czy machina mierzy też zależności między kątami.
Ja uczeszczam do speca, ktory z koputerow nie korzysta
#7
Napisano 13:53, 20.09.2010
Witam, temat ściągania był już maglowany, więc coś innego. Zauważyłem, iż przy przyspieszaniu przekrzywia mi kierownice w prawo. Geometria zrobiona w ASO, nowe opony Goodyear ( na innych to samo ). Dodam iż samochód ma lekko przekrzywioną kierownice w prawo i nikt nie umie jej ustawić na dłużej prosto, a ściąga nawet na idealnie prostej nawierzchni.. z góry dziękuje za pomoc.
a co dzieje się przy normalnej jeździe ze stała prędkością - czy jak puścisz kierownice to tez ściąga ?
nie bardzo rozumiem co to znaczy że Dodam iż samochód ma lekko przekrzywioną kierownice w prawo i nikt nie umie jej ustawić na dłużej prosto - czy po ustawieniu przedniej geometrii i wyprostowaniu kierownicy po czasie sama się przestawia ?
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:17, 20.09.2010
#9
Napisano 17:33, 20.09.2010
bo podejrzewam, że dolegliwość ściągania leży po stronie zawieszenia - jakaś tuleja metalowo-gumowa może sworzeń wahacza. Wnioskuje to stąd że skoro po geometrii kierownica jest prosta, a po krótkim czasie jest już źle, a w dodatku ściąga Cię na jedna ze stron to musi być gdzieś luz.
Tak więc uważam że powinieneś dokładnie, bardzo dokładnie sprawdzić wszystko co ma związek z zawieszeniem
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:08, 20.09.2010
#11
Napisano 20:12, 20.09.2010
to oszustwo !
sprawdzenie zawieszenia to podstawa przed geometrią - fachowcy kur.....
#12
Napisano 23:15, 20.09.2010
powtarzam co za .... robi geometrie na niesprawnym zawieszeniu
to oszustwo !
sprawdzenie zawieszenia to podstawa przed geometrią - fachowcy kur.....
Racja Jarek. Ustawi taki zbieżność bez sprawdzenia zawieszenia i czeka na kolejną wizytę
#13
Napisano 09:50, 26.09.2010
znajomy mechanik z ASO VW mówi, że to problem gdzieś na elementach gumowych zawieszenia- wyrobione gumy z jednej strony uginają się mocniej pod naciskiem przy przyspieszaniu. Na szarpakach wyszło, że do wymiany końcówka drążka. Co wymienić jeszcze żeby mieć pewność, że będzie ok ? i nie robić co chwile geometrii ...
Nie da się ustawić geometrii przy zużytym zawieszeniu, prawdopodobnie cię naciągnęli. Na szarpakach nie da się przy przednim zawieszeniu w ACCO sprawdzić wszystkiego. Np. nie wyjdą górne wahacze, które się sprawdza na podnośniku, żeby nie były obciążone. Właśnie przy wybitych tulejach górnych wahaczy (które nie zawsze słychać) jest takie nasilające się ściąganie albo przy mocno zużytej końcówce drążka właśnie, choć wtedy mniej odczuwalnie.
Daj namiar na warsztat to będziemy omijać.
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:07, 02.10.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych