Skocz do zawartości


RODO w HAKP

problemy z odpalaniem Accorda


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:24, 18.09.2010

Problem z odpaleniem Accord 2,2 I-ctdi ok 200 tys km przebieg. Wymieniłem filtry. Jak dolałem środek do czyszczenia końcówek wtrysków wszystko działało ok. kiedy ponownie zalałem paliwem znowu cieżko odpala. Po odpaleniu wszystko dziła poprawnie tzn moc, praca silnika itd.
  • 0

#2 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:54, 18.09.2010

A jak akumulator? Może już ciut za słabo kręci rozrusznikiem i dlatego słabiej pali. Na ciepłym też jest taki problem czy tylko na zimnym?
  • 0

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:04, 18.09.2010

Nie ma znaczenia czy zimny czy ciepły. Cały czas. Akumulaor kreci dobrze
  • 0

#4 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:12, 18.09.2010

No to ja bym szukał problemu w układzie paliwowym.
A ten środek do czyszczenia wtrysków zaleś po zmianie filtrów tak? Może on jakieś syfy wypłukał gdzieś wcześniej i przytkało filtr trochę?
  • 0

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:18, 18.09.2010

No ale jak wlałem ponownie ten środek to wszystko działa. Silnik startuje odrazu i chodzi bez uwag. jak nalewam nowego paliwa znowu słabo. Pewnie srodek ma substancje podnoszące wybuchowosć mieszanki i dlatego łatwiej pali. Tak myśle. Tylko dlaczego bez srodka ciezko pali. Zawory???...może pompa????,... a moze wtryski??? :roll:
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:08, 19.09.2010

A jak jest cieply po rzejechaniu kilku kilometrow jak wylaczysz silnik i po okolo dwoch trzechminutach chcesz go wlaczyc masz ten problem ??
Ja mam wlasnie taki problem, nie jest to czeste ale zdarza sie raz dwa razy w tygodniu i zaczyna mnie niepokoic.
Zimny jest ok, startuje za pierwszym razem.
Nie dolewalem zadnych ulepszaczy wymienilem filtr, wyczyscilem filtr w baku.
  • 0

#7 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:23, 19.09.2010

Kiedyś jeden z mechów od hondy (polecany na forum) mówił mi, że problemy z wtryskami generują właśnie problem z uruchomieniem ciepłego auta. Podobno da się to zweryfikować bez konieczności ich demontażu.

wyczyscilem filtr w baku.

Szymek, BTW, jak się do niego dostać?
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#8 konkam10

konkam10
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 19.09.2010

podczas praktyk przeżyłem coś podobnego. samochód na zimnym pali jest pięknie ale jak się zagrzeje to za cholerę nie idze go odpalić. okazało się że to wtryski były padnięte, nadmiarem wywalało ropę.
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:04, 24.09.2010

miałem to samo co opisujecie ,okazało się że jeden wtrysk nie trzymał wymieniłem przeczyściłem reszte i problem znikł i jest ok
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:41, 17.10.2010

Znalazłem problem!!!
to niestety była pompa paiwowa wysokiego ciśnienia. Prawdopodobnie przyczyna mogła leżeć w złym paliwie. A ja niestety kupowałem najtańsze paliwo na stacji przy supermarkecie ASDA. :k
Wymiana pompy to kosztowna impreza. kosztowało mnie to około 700 futów ale mogło być dużo więcej około 2000 w salonie Hondy.
  • 0

#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:55, 17.10.2010

oszczędność na paliwie nigdy się nie opłaca 8-)
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq