XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Shift Light / VTEC Light
#1
Napisano 19:30, 14.09.2010
#2
Napisano 19:55, 14.09.2010
A taki wypasiony VTEC light mogłem mieć.. eh
W VIg wystarczyło ze schematu znaleźć odp przewód, drugi masa i już.
#3
Napisano 20:02, 14.09.2010
#4
Napisano 21:06, 14.09.2010
#5
Napisano 21:16, 14.09.2010
#6
Napisano 21:30, 14.09.2010
a jak nie ma w co na taka ilość użytkowników wątpię, to gógle gógle i jeszcze raz gógle
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:59, 15.09.2010
po pierwsze musisz się zastanowić co ma oznaczać zaświecenie się "VTEC light". Bo jak zmianę krzywki, czyli faktyczną pracę vtec'a to by Ci się zapalał w K20A6 przy 3000rpm (przy 2800 dokładnie), a chyba nie o to chodzi. Za to można się podpiąć (teoretycznie) to przełącznika klap w kolektorze dolotowym - on się przełącza przy 4500rpm i pewnie pociągnąć z tego sygnał byłoby łatwiej niż z rzeczywistego vtec'a.
Co do shift lighta, to komp raczej tego nie obsługuje (zakładam, że powinien się zapalać gdzieś przy 6500 żeby zdążyć zmienić bieg przed odcinką przy 7000. Przy tych obrotach raczej żaden dodatkowy sygnał się nie aktywuje - może jakoś w obwód obrotomierza by się dało ale tu już moja wiedza się kończy.
#8
Napisano 15:14, 15.09.2010
Najprościej to kup to w necie ze schematem co gdzie jak i po problemie.
#9
Napisano 18:49, 15.09.2010
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:29, 15.09.2010
Podpiąć go i ustawić na nim moment zapalania się diody, ukryć go gdzieś pod deską roździelczą a dodatkowy przewód z diodą wyprowadzić koło zegarów. jakoś ładnie to zamontować i może by działało.
Możesz go wypruć z obudowy i ukryć gdzieś samą płytkę z elektroniką. Pytanie ile kosztuje taki najtańszy sprzęt (bo wygląd w takim przypadku będzie nieistotny).
#11
Napisano 14:44, 16.09.2010
#12
Napisano 20:25, 14.11.2011
http://www.youtube.c...l&v=kc6clEbBxus
No Red Line no Fun
#13
Napisano 20:52, 14.11.2011
#15
Napisano 08:16, 17.11.2011
2 diody i mamy 2 w jednym.
przez zimę się wstrzymuję - może uda się zrobić VTEC light bez tego.
http://www.accordklu...pic.php?t=35134
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych