XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Stożek K&N - metody czyszczenia
#16
Napisano 20:44, 18.12.2008
Aby nie uszkodzić filtra i zapewnić jego prawidłowe działanie, należy podczas czyszczenia postępować zgodnie z zaleceniami producenta. W celu ułatwienia Wam przeprowadzenia tej operacji poniżej zamieszczamy nasze rady.
Przed oczyszczeniem warto pamiętać o tym, że nie wolno używać sprężonego powietrza do czyszczenia filtra i że również nie wolno suszyć filtra suszarką.
Producent zaleca czyszczenie filtra co 50 tys. mil, lecz w naszych warunkach tak duże przebiegi nie są możliwe. Praktyka pokazuje, że średnio filtr należy czyścić co 30.000 km, natomiast co 15.000 km warto wystukać z filtra stałe zanieczyszczenia.
1. Najpierw delikatnie stukamy filtrem o podłoże, aby usunąć wszelkie stałe zanieczyszczenia.
2. Gdy już wszystkie insekty i piach wypadną spryskujemy filtr z obu stron preparatem do czyszczenia i pozostawiamy na ok. 10 minut.
3. Płuczemy filtr słabym strumieniem bieżącej wody. UWAGA: woda powinna padać na filtr z czystej strony, tak aby zanieczyszczenia nie wnikały do wnętrza. Suszymy filtr na wolnym powietrzu.
4. Wypłukany filtr jest biały. Kiedy wyschnie natryskujemy na filtr z obu stron specjalny olej i teraz już wiemy dlaczego filtry K&N są czerwone. Ten etap jest najważniejszy ponieważ bez oleju filtr nie działa.
5. Pozostawiamy filtr na 10 minut poczym natryskujemy olej na wszystkie pozostałe białe miejsca. Potem najlepiej pozostawić filtr na kilka godzin aby wyciekł z niego nadmiar oleju.
6. W ten sposób sportowy filtr powietrza jest jak nowy i silnik się cieszy.
#17
Napisano 22:42, 18.12.2008
>>Semper-Fidelis<<