XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Co to jest za rurka ?
#1
Napisano 19:59, 31.08.2010
Panowie powiedzcie mi co to jest za rurka wskazana na fotce poniższej bo nie wiem czy wcześniej poprostu nie zwróciłem na nią uwagi czy poprostu teraz jakoś została urwana, bo dośc wyraźnie słyszę jak zasysa ona powietrze. Czy to jest prawidłowy stan ?
fotka
#2
Napisano 20:22, 31.08.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#3
Napisano 20:37, 31.08.2010
#4
Napisano 20:38, 31.08.2010
#6
Napisano 20:44, 31.08.2010
Jeżeli rurka prowadzi do reduktora (a tak zapewne jest) to przez nią mogą wydobywać się gazy,to jest tzw.rurka bezpieczeństwa(tak powinno być).
Z tego co zauważyłem to ona zasysa powietrze a nie wydmu*cenzura*e
#7
Napisano 20:49, 31.08.2010
#8
Napisano 20:52, 31.08.2010
To już wiemy,że to nie od lpg i rzeczywiście ona może być urwana,a powinna być raczej połączona z kolektorem (blokiem silnika)
No na to wygląda że chyba jest urwana ale od czego ona jest to pojęcia nie mam i w kórym miejscu powinna być podpięta
[ Dodano: 2010-08-31, 22:21 ]
Panowie część dalsza. Znalazłem prawdopodobnie drugi koniec tej rurki i widac to na poniższych fotkach. Z tym że nie wiem do czego to ma służyć i czy tam na pewno ma być tylko powietrze czy może był tam jakiś płyn ? Jak widac na fotkach prowadzi gdzieś tam w dół.
fotka 1
fotka 2
fotka 3
fotka 4
#9
Napisano 21:40, 31.08.2010
Ten węzyk łączy regulator ciśnienia paliwa z kolektorem ssącym, wymień go na nowy i bedzie ok, ten cały co masz na fotce ktoś obwina taśma izolacyjną, swoja drogą niezła drewutnia
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#10
Napisano 21:48, 31.08.2010
hmm, z tego co widzę to jest rurka od regulatora cisnienia paliwa, po jej zatkaniu zmienią sie obroty silnika nieznacznie.
Ten węzyk łączy regulator ciśnienia paliwa z kolektorem ssącym, wymień go na nowy i bedzie ok, ten cały co masz na fotce ktoś obwina taśma izolacyjną, swoja drogą niezła drewutnia
A przerwana rurka może mieć związek z tym że czasem obroty mi spadają zbyt nisko ? Choć głównie jeżdzę na gazie. Ale na której fotce widzisz rurkę zawiniętą izolacją ?
#11
Napisano 21:52, 31.08.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#12
Napisano 21:53, 31.08.2010
#13
Napisano 22:03, 31.08.2010
na 3 focie ,wymien cały przewód
2 razy wrzucałem fotkę z oznaczeniem nr 3 więc nie wiem którą masz na myśli. No bo ten co jest przerwany to wiadomo że trzeba wymienić ale nie wiem kóry masz jeszcze niby na myśli.
Ale jak to zwykle z takimi przewodami gumowymi bywa to coś czuję że trudno będzie i taki gdzieś dostać. Kiedyś jak szukałem do chłodnicy do innego auta to problem był straszny, trzeba było dobierac podobne.
#14
Napisano 08:52, 01.09.2010
#15
Napisano 09:25, 01.09.2010
kardas no to schemat wszystko wyjaśnia
na 3 focie ,wymien cały przewód
2 razy wrzucałem fotkę z oznaczeniem nr 3 więc nie wiem którą masz na myśli. No bo ten co jest przerwany to wiadomo że trzeba wymienić ale nie wiem kóry masz jeszcze niby na myśli.
Ale jak to zwykle z takimi przewodami gumowymi bywa to coś czuję że trudno będzie i taki gdzieś dostać. Kiedyś jak szukałem do chłodnicy do innego auta to problem był straszny, trzeba było dobierac podobne.
w ostatnim poscie 3 fota,przewód kupisz w kazdym motoryzacyjnym
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych