Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Co to jest za rurka ?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 jajcarzd1

jajcarzd1
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:59, 31.08.2010

Witam

Panowie powiedzcie mi co to jest za rurka wskazana na fotce poniższej bo nie wiem czy wcześniej poprostu nie zwróciłem na nią uwagi czy poprostu teraz jakoś została urwana, bo dośc wyraźnie słyszę jak zasysa ona powietrze. Czy to jest prawidłowy stan ?

fotka
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:22, 31.08.2010

chyba coś od lpdżi. Dokąd prowadzi?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 superplus2

superplus2
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:37, 31.08.2010

Wgląda jakby gryzoń przegryzł .Szukaj drugiej części tej rurki . Raczej tak nie powinno być .
  • 0

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:38, 31.08.2010

Jeżeli rurka prowadzi do reduktora (a tak zapewne jest) to przez nią mogą wydobywać się gazy,to jest tzw.rurka bezpieczeństwa(tak powinno być).Drugi taki wężyk masz podłączony do kolektora.Widoczną rurkę na zdjęciu skieruj otworem na dół i będzie :ok
  • 0

#5 jajcarzd1

jajcarzd1
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:43, 31.08.2010

Zrobiłem jeszcze dodatkowe fotki

fotka 1
fotka 2
fotka 3

Ta rurka prowadzi do korpusu do którego dochodzi przepustnica powietrza
  • 0

#6 jajcarzd1

jajcarzd1
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:44, 31.08.2010

Jeżeli rurka prowadzi do reduktora (a tak zapewne jest) to przez nią mogą wydobywać się gazy,to jest tzw.rurka bezpieczeństwa(tak powinno być).


Z tego co zauważyłem to ona zasysa powietrze a nie wydmu*cenzura*e
  • 0

#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:49, 31.08.2010

To już wiemy,że to nie od lpg i rzeczywiście ona może być urwana,a powinna być raczej połączona z kolektorem (blokiem silnika)
  • 0

#8 jajcarzd1

jajcarzd1
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:52, 31.08.2010

To już wiemy,że to nie od lpg i rzeczywiście ona może być urwana,a powinna być raczej połączona z kolektorem (blokiem silnika)


No na to wygląda że chyba jest urwana ale od czego ona jest to pojęcia nie mam i w kórym miejscu powinna być podpięta

[ Dodano: 2010-08-31, 22:21 ]

Panowie część dalsza. Znalazłem prawdopodobnie drugi koniec tej rurki i widac to na poniższych fotkach. Z tym że nie wiem do czego to ma służyć i czy tam na pewno ma być tylko powietrze czy może był tam jakiś płyn ? Jak widac na fotkach prowadzi gdzieś tam w dół.

fotka 1
fotka 2
fotka 3
fotka 4
  • 0

#9 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:40, 31.08.2010

hmm, z tego co widzę to jest rurka od regulatora cisnienia paliwa, po jej zatkaniu zmienią sie obroty silnika nieznacznie.
Ten węzyk łączy regulator ciśnienia paliwa z kolektorem ssącym, wymień go na nowy i bedzie ok, ten cały co masz na fotce ktoś obwina taśma izolacyjną, swoja drogą niezła drewutnia :db :B
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)


#10 jajcarzd1

jajcarzd1
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:48, 31.08.2010

hmm, z tego co widzę to jest rurka od regulatora cisnienia paliwa, po jej zatkaniu zmienią sie obroty silnika nieznacznie.
Ten węzyk łączy regulator ciśnienia paliwa z kolektorem ssącym, wymień go na nowy i bedzie ok, ten cały co masz na fotce ktoś obwina taśma izolacyjną, swoja drogą niezła drewutnia :db :B


A przerwana rurka może mieć związek z tym że czasem obroty mi spadają zbyt nisko ? Choć głównie jeżdzę na gazie. Ale na której fotce widzisz rurkę zawiniętą izolacją ?
  • 0

#11 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:52, 31.08.2010

Tu jest wsio pokazane:

Dołączona grafika
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#12 badyl

badyl
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Sulejówek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:WRX STI PPP
  • KM:305
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:GD
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:53, 31.08.2010

na 3 focie ,wymien cały przewód
  • 0

#13 jajcarzd1

jajcarzd1
  • Forumowicz
  • 142 postów
  • Skąd:Przemyśl
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:03, 31.08.2010

kardas no to schemat wszystko wyjaśnia :)


na 3 focie ,wymien cały przewód


2 razy wrzucałem fotkę z oznaczeniem nr 3 więc nie wiem którą masz na myśli. No bo ten co jest przerwany to wiadomo że trzeba wymienić ale nie wiem kóry masz jeszcze niby na myśli.

Ale jak to zwykle z takimi przewodami gumowymi bywa to coś czuję że trudno będzie i taki gdzieś dostać. Kiedyś jak szukałem do chłodnicy do innego auta to problem był straszny, trzeba było dobierac podobne.
  • 0

#14 superplus2

superplus2
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kraków
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:52, 01.09.2010

Połącz kawałkiem innej rurki grubościennej na kawałku rurki metalowej ciasno i będzie O.K. tam nie ma dużego podciśnienia .Tak mam w w innym aucie bo kuna wchodziła pod maske i przegryzała przewód podciśnieniowy kilka tazy . Ja kupiłem w Praktikerze rurkę cieńszą od orginalnej i na siłę wcisnąłem w środek tej przegryzionej łącząc jej końce .(rurka do pompki powietrza w akwarium). Tak mam ponad rok i działa .
  • 0

#15 badyl

badyl
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Sulejówek
  • Silnik:2.0
  • Wersja:WRX STI PPP
  • KM:305
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:GD
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:25, 01.09.2010

kardas no to schemat wszystko wyjaśnia :)


na 3 focie ,wymien cały przewód


2 razy wrzucałem fotkę z oznaczeniem nr 3 więc nie wiem którą masz na myśli. No bo ten co jest przerwany to wiadomo że trzeba wymienić ale nie wiem kóry masz jeszcze niby na myśli.

Ale jak to zwykle z takimi przewodami gumowymi bywa to coś czuję że trudno będzie i taki gdzieś dostać. Kiedyś jak szukałem do chłodnicy do innego auta to problem był straszny, trzeba było dobierac podobne.


w ostatnim poscie 3 fota,przewód kupisz w kazdym motoryzacyjnym
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq