XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czy to objaw przebicia i uszkodzenia przewodów ?
#1
Napisano 13:57, 31.08.2010
Mam od jakiegoś czasu problem z tym że auto dławi mi się na niższych obrotach,szczególnie na gazie i ostatnio zauważyłem że przy deszczowym dniu po odpaleniu auta mam większe problemy niz potem gdy już chwilę pojeżdzę. Zauwazyłem że w miejscu pokazanym na ponizszym zdjęciu zauważalny jest przeskok iskry a wąż od chłodnicy jest w miejscu styku z przewodem WN jest mokrawy. Po odsunięciu przewodu WN silnik zaczął pracowac normalnie.
fotka
Poprzedni sprzedawca mówił że przewody wymieniał tzn brat mu kupował gdzies w Holandii ale czy faktycznie wymieniał to nie wiem, ich oznaczenie na fotce poniżej
fotka
poza tym jak sprawdzałem chwilę temu to oporność ich oscyluje w okolicach 8-10 kOhm-ów, sztwyne tez nie są.
Ale pytanie brzmi czy taka iskra jest powodem uszkodzenia przewodu czy tez może być powodem tego że poprostu dostała się tam do tego kolanka jakaś wilgoć ? Bo z tego co widzę przewody np NGK kosztują w okolicach 250-300 zł a jeśli te są dobre to nie wiem czy jest sens wymieniać.
Można jeszcze jakoś inaczej sprawdzić przewody ?
#2
Napisano 15:09, 31.08.2010
Poza tym przetrzyj kopułke bo nie powinn być tak zasyfiała.
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
#3
Napisano 15:47, 31.08.2010
Można zrobić w ten sposób: Wieczorem/w nocy terzeba odpalić auto, uchylić maske i psiknąć wodą z rozpylacza (takiego jak od płynu do mycia szyb). Jak są przebicia na kablach to będzie widać przeskakujące iskry. Ale skoro piszesz, że widać przeskok iskry to przewody do wymiany.
Popsikać po przewodach na całej długości ?
Nie radze z tym zwlekać, bo można aparat zapłonowy uszkodzić przez niesprawne kable.
Poza tym przetrzyj kopułke bo nie powinn być tak zasyfiała.
Uszkodzić ? A to czemu może miec to taki wpływ na aparat ? A kopułka jest brudnawa ale to tylko obudowa więc to chyba też nie ma znaczenia ?
To zapytam od razu o przewody bo tutaj http://accord6gen.cb...d_warsztat.html i na tym forum widzialem opis aby do silnika 1.8 stosować NGK RC-HE73 mimo że NGK katalogowo ma NGK RC-HE80 więc jak to dokładnie wygląda bo nie chciałbym kupić złych. One różnią się czymś zasadniczym tak że jak kupię inne to ich nie podepnę ?
#4
Napisano 04:18, 01.09.2010
Tak. Odpalić silnik i przy ucholonej masce psiknąć nad przewodami.Popsikać po przewodach na całej długości ?
Aparaty w hondach są bardzo czułe i podatne na uszkodzenia. Przez niesprawne kable może przejść tzw. "iskra zwrotna" i przepalić moduł lub cewke.Uszkodzić ? A to czemu może miec to taki wpływ na aparat ?
A kopułka jest brudnawa ale to tylko obudowa więc to chyba też nie ma znaczenia ?
Tu sie mylisz kolego. Kopoułka tak samo jak kable nie powinna być brudna, ponieważ to może zmienić jej oporoność. Także beznyna ekstrakcyjna i do dzieła(nie musisz jej zdejmować i pucować ale warto przetrzeć).
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych