XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
zawieszenie wielowahaczowe bardzo czułe ?
#1
Napisano 11:39, 31.08.2010
Jak sprawa wygląda w waszych samochodach ?
#2
Napisano 12:05, 31.08.2010
#3
Napisano 12:31, 31.08.2010
Każda pochyłość,nierówność drogi spowoduje zmianę kierunku auta. Jedna bardziej, druga mniej.
A jeśli auto skręca Ci na poziomej, gładkiej drodze to może jakaś geometria pomoże.
Wielowahacz jest o tyle fajniejszy od belki skrętnej, o ile łatwiej biega się z nogami rozdzielonymi, niż związanymi (np sznurówkami).
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 12:41, 31.08.2010
#5
Napisano 12:48, 31.08.2010
Ale w VI i VIIg jest McPherson
yyyy? no chyba nie bardzo.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6
Napisano 12:58, 31.08.2010
poprzeczne.
czyli rozumiem, że jak jedzeicie prawym pasem także musicie delikatnie kontrować tor jazdy w przeciwnym kierunku. Jadąc prawym pasem zawsze mam delikatnie kierownice skręconą w lewo a jak jadę lewym to w prawo.....
Ta, a jak jedziesz środkiem to trzymasz prosto.
U mnie jak jadę na dobrej drodze prosto, to auto jedzie samo prosto.
Ale nie wiem jak w tych waszych VII to rozwiązali :->
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#7
Napisano 13:58, 31.08.2010
Opona 205 R16 jest dość wąska i nie powinna źle reagować na koleiny.
#8
Napisano 20:45, 02.09.2010
czyli rozumiem, że jak jedzeicie prawym pasem także musicie delikatnie kontrować tor jazdy w przeciwnym kierunku. Jadąc prawym pasem zawsze mam delikatnie kierownice skręconą w lewo a jak jadę lewym to w prawo.....
albo masz koleiny na tych pasach albo są pochylone - prawy ma spadek w prawo, lewy w lewo
na tej samej zasadzie co w prawidłowo pochylonym zakręcie - kierownica niemal sama skręca
#9
Napisano 20:52, 02.09.2010
podobnie, obecnie zawieszenie w autach porobiono tylko na dobre drogi, i tak dobrych jak te zawieszenie potrzebuje nie ma nie tylko w Pl ale takze w de, falowanie czy wygiecie nawierzchni (wszedobylskie TIR-y i puste kasy samorzadowe) powoduja koniecznosc korekty kursuJak sprawa wygląda w waszych samochodach ?
pozdr
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10
Napisano 21:13, 02.09.2010
#11
Napisano 09:33, 03.09.2010
www.mkmlawyers.pl
#12
Napisano 17:32, 18.01.2012
Z drugiej strony miałem wcześniej Civica Coupe VIgena i czegoś takiego nie zaobserwowałem, a w VII Acco zonk.
Będąc przy tym temacie ponarzekam też, na czułość układu kierowniczego. Dla mnie spora porażka
To co powiecie Jak u Was ? Jaki wpływ może mieć na to wymiana sprężyn na krótsze ?
Bo opcje dwie. Może pogłębić to zjawisko, albo bardziej trzymać auto w rydzach.
#13
Napisano 19:35, 19.01.2012
#14
Napisano 20:00, 20.01.2012
Na innych forach chociażby paska, też nie którzy narzekają na tego typu problem. Widać taka uroda wielowahaczowego zawieszenia, które mamy u nas w przodzie. Ale nie dziwota, że aut nie robi się na polskie drogi.
Ja sobie daje z tym spokój, w końcu człowiek się przyzwyczai, tylko trzeba się skupić na drodze a nie gapić na lejce
Auto jest czułe i wymaga precyzyjnego prowadzenia na tych naszych ornych asfaltach.
No i cały czas ciekaw jestem jak będzie po założeniu krótszych sprężyn, co i tak mam w planie.
#15
Napisano 22:20, 20.01.2012
Biorac na logike, po obnizeniu nie powinno sie nic w tej materii zmienic, jedynie srodek ciezkosci auta sie obnizy i bedzie lepiej sie prowadzic.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych